Auteur |
Bericht |
Anne 2.7
>> 911 2.7 1977 <<
ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82> Groningen PF #4 <
|
Dinslaken (ik dacht) 2004. Ik ken de eigenaar niet. Zag er toen ook al prachtig uit.
Datum eerste afgifte Nederland 22-09-1990 Datum eerste toelating 30-06-1976 Datum aanvang tenaamstelling 24-07-2006 Vervaldatum APK 20-04-2007
_________________________________________ Trained by GP E L I T E 'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)
|
25 jun 2007 20:24 |
|
|
Wimpie77
|
Leuk dat je hem gevonden hebt!
Hij ziet er erg mooi uit!
|
25 jun 2007 20:27 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
25 jun 2007 21:45 |
|
|
Anne 2.7
>> 911 2.7 1977 <<
ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82> Groningen PF #4 <
|
Ik blijf het een prachtige auto vinden, met die smalle koets. Ook de kleur is prachtig. Blijft echter een model en bouwjaar dat een aankoopkeurig absoluut onmisbaar maakt.
Veel wijsheid toegewenst.
Anne -diezelfookzo'ngebakjerijdt- 2.7
_________________________________________ Trained by GP E L I T E 'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)
|
25 jun 2007 23:31 |
|
|
Anne 2.7
>> 911 2.7 1977 <<
ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82> Groningen PF #4 <
|
<leeg>
_________________________________________ Trained by GP E L I T E 'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)
Laatst bijgewerkt door Anne 2.7 op 25 jun 2007 23:58, in totaal 1 keer bewerkt.
|
25 jun 2007 23:31 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Je standpunt is ons reeds uitgebreid bekend Anne
|
25 jun 2007 23:39 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Gedronken ?
|
25 jun 2007 23:39 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
nee niets
|
25 jun 2007 23:39 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Leuke auto, love the bue plates, aparte seventies color. helemaal goed! Nu maar hopen dat ie ook echt helemaal goed is... Succes!
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
25 jun 2007 23:47 |
|
|
Wimpie77
|
Heb Renntech een e-mail gestuurd!
Het tel wat op de site staat doet het niet... technische storing...
p.s. het is de eerste keer dat ik echt werk maak om mijn droom aan te schaffen en mijn maag gaat behoorlijk te keer... Van enthousiasme, maar ook van eventuele teleurstelling. Ben van nature nogal ongeduldig...
|
26 jun 2007 9:56 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... hopelijk doet de E-mail het dan wel
|
26 jun 2007 10:19 |
|
|
Wimpie77
|
In mijn enhtousiasme het verkeerde nummer ingetoets... Heb een mail terug gekregen en inmiddels ook telefonisch contact gehad met Erwin. Hij gaat vandaag einde middag een aankoopkeuring doen! Ik moet helaas werken, dus kan er niet bij zijn... Wat Erwin via de telefoon van autoschipper had gehoord klonk het aardig. Ik word na de keuring meteen gebeld door Erwin! Nou dat wordt de hele dag zenuwachtig zijn... Heerlijk!
|
26 jun 2007 10:23 |
|
|
TD (zonder I)
Utrechtse Heuvelrug
|
Veel succes toegewenst, hoop voor je dat het wat wordt, mooie auto !!
Kan, maar hoeft niet, mijn eerste 964 van een paar jaar geleden was een stukkie duurder dan de 964 die ik een paar weken geleden heb aangeschaft. Toegegeven, ik was op zoek naar een 993 cabrio en die was inderdaad duurder. Maar met het prijsverschil tussen de 964 en 993 heb ik de locale audiodealer weer blij gemaakt en een mooi hifi setje gekocht
|
26 jun 2007 10:58 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Spannende uurtjes Ben benieuwd wat de mening is van Mr Renntech himself en of dat de auto gekocht gaat worden
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
26 jun 2007 11:28 |
|
|
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
ben zeer benieuwd, zo'n mooie auto verdient een liefhebber
hopelijk is het jouw droomauto...........................we wachten af
_________________________________________ 911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl
|
26 jun 2007 12:13 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Dat lijkt Overtoom wel
|
26 jun 2007 12:40 |
|
|
Wimpie77
|
Ja, daar ben ik echt blij mee! En nog achteraf betalen ook. Goede service!
|
26 jun 2007 13:00 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Dat zullen een paar lange uren worden................ suc6.
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
26 jun 2007 13:21 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Hoeft niet direct negatief te zijn dat de auto alleen op eigen terrein gekeurd mag worden.
Het is veel belangrijker dat je ten aller tijden een AKK laat doen door een onafhankelijke partij. Of je de auto en het bedrijf nu vertrouwd of niet.
Ook een prachtige auto of auto die verkocht wordt door een goed aangeschreven bedrijf kan onderhuids iets mankeren waar nog niemand acht op heeft geslagen.
Veel succes. Ben benieuwd naar de afloop.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
26 jun 2007 14:42 |
|
|
TD (zonder I)
Utrechtse Heuvelrug
|
Dan kwalificeer ik dat niet als een goed aangeschreven bedrijf.
Als dat goede aangeschreven bedrijf dat mankement niet gezien heeft, zal dat andere onafhankelijke bedrijf dat dan wel zien, ik betwijfel het
Let wel een keuring is een must, maar of daar alles boven water komt, het blijft techniek.
|
26 jun 2007 15:31 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
En al nieuws?
|
26 jun 2007 20:08 |
|
|
Wimpie77
|
Heb vanavond contact gehad met Erwin en hij heeft mij door de telefoon alles verteld en ik krijg het hele verslag morgen op papier!
De auto is qua carroserie in goede staat, hij rijdt en schakelt goed en lekker...
Auto is een keer uit elkaar geweest en weer in elkaar gezet met allerlei verschillende moeren, bouten, schroeven, enz... Dat is wel jammer...
Voor de rest heel veel kleine detailpuntjes die gemaakt/verholpen moeten worden.
Belangrijkste grote reparaties die moeten gebeuren zijn: 2 nieuwe kachelpoten, nieuwe distributieriem rechts en er lekt ergens een beetje olie (weet even niet meer precies waar, cilinderkop???) en dat moet gemaakt worden door een revisiebedrijf.
Ik zaterdag langs om er zelf naar te kijken en in te rijden en als dat bevalt dan kom ik er wel uit met autoschipper!
Dus dat wordt nog een spannende paar dagen, maar ben wel blij dat het geen ellende is!
Erwin van Renntech heeft mij echt top geholpen! Ben erg blij dat ik hem (op jullie aanraden, Bedankt!) heb ingeschakeld, want alle details die hij gevonden heeft... Had ik nooit gezien!
|
26 jun 2007 22:35 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Mooi!
Even afwachten wat zaterdag brengt dus. Ik zal voor je duimen
Weet je zeker dat het geen distributie ketting was...?
|
27 jun 2007 9:18 |
|
|
Wimpie77
|
Tja... Ik krijg het rapport vandaag per e-mail... Dan weet ik het zeker...
|
27 jun 2007 9:23 |
|
|
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
klinkt allemaal goed genoeg om er serieus werk van te maken, hoop dat je er met de verkopende partij eruit gaat komen
_________________________________________ 911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl
|
27 jun 2007 11:21 |
|
|