ja hoor. gebeld voor de 964 WTL
"klopt de kilometerstand?"
"uiteraard meneer, NAP erbij en een map vol facturen en rapporten"
"u weet het zeker? 's-Gravendeel is niet naast de deur."
"uiteraard meneer, deze auto is keihard en helemaal compleet."
"de kilometerstand is erg laag, dat is mooi. maar natuurlijk alleen als het aantoonbaar laag is."
"zoals ik zei meneer. complete onderhoudhistorie, waterdichte NAP. Appeltje eitje."
Ik in de auto. 2 euro gelapt voor die |^#%#@&# toltunnel, ontvangen door een aardige-meneer-met-staart. De verkoper die ik had gesproken was in het belendend perceel okkassie's aan het verkopen (daar hebben ze veul staan).
Maar ik kreeg heerlijke koffie, mocht rustig de map doorkijken, de NAP was er even niet, die had de betreffende verkoper.
Km-stand 64 en nog wat. In de ordner met facturen een factuur van Carreric in Mook van februari 2001, km stand 67 en nog wat. Half jaar eerder aankoopkeuring met km stand 65 en nog wat.
"He meneer, hoe kan dit? het klopt niet!"
"Oh, simpel, dan heeft die Carreric zich vergist."
"Ja ja, en die andere meneer (ander bedrijf) van de aankoopkeuring een half jaar daarvoor ook?"
"Vreemd, ik heb deze auto overgenomen van de grootste leasemaatschappij van Nederland. Dat moet dus kloppen. Geloof me maar, aan deze auto is echt niks mis!"
"bedankt voor de koffie..."
Maar ze hebben we leuke auto's staan. Om te kijken.
Ga gerust kijken, maar doe wel een AKK. Deze 993 had in 2003 71K gelopen, zou dus best kunnen...
Datum eerste afgifte Nederland Info 08-06-2001
Datum eerste toelating Info 17-10-1995
Datum aanvang tenaamstelling Info 16-02-2005
Vervaldatum APK Info 02-03-2008