Auteur |
Bericht |
Harry 911
964 C2 1991
|
Ja, die einddemper zal ook nog wel lukken Ik moet de verschillende soundjes maar eens een keer gaan beluisteren op een van jullie meetings! Moet er eigenlijk nog iets afgesteld worden aan de motor na het gaten boren?
|
24 jun 2007 20:44 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Nee, de luchtmassamengenmeter zou eventuele verschillen - met nadruk op eventueel - direct compenseren
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
24 jun 2007 20:47 |
|
|
ruud964
Hoeksche Waard
|
|
25 jun 2007 19:46 |
|
|
cabrio wim
|
Altijd koperen moertjes gebruiken bij uitlaatsysteem, als de draad dan verroest is tikje met scherpe beitel en ze zijn af.
|
25 jun 2007 20:02 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Einddemper gaat er als het goed is bij elke (20Dkm) onderhoudsbeurt af
|
25 jun 2007 20:02 |
|
|
Harry 911
964 C2 1991
|
Ik heb gekeken, maar de schroefdraad ziet er nog prima uit, ik ga er vooralsnog vanuit dat er geen beitels of slijptollen aan te pas hoeven te komen. En als dat wel moet lijkt het me nog niet zo'n grote klus Ik ben er alleen nog niet uit welke demper er onder moet komen, ik vind de originele er eerlijk gezegd mooier uitzien dan een cup-pijp. Zijn er ook einddempers die eruit zien als de originele, maar met wat extra decibellen?
|
26 jun 2007 10:36 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
26 jun 2007 12:43 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Heeft Carnewal die dingen niet gewoon op voorraad
Ik rij al een half jaartje met leeggehaalde dempers rond in de 996, komen ook van Carnewal.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
26 jun 2007 12:56 |
|
|
Harry 911
964 C2 1991
|
Goed plan! Gewoon even wachten op de roestduivel dus. Heb ik eindelijk weer een reden waarom ik ooit een lasapparaat heb gekocht Had het nog invloed op je vermogen of het lopen van de motor?
|
26 jun 2007 13:48 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Geen idee maar als ze het al hebben, zal het net als met de 993 dempers 'n ruilsysteem zijn
Niet of nauwelijks merkbaar, als het al het geval mocht zijn
|
26 jun 2007 13:54 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Alleen in deellast dan.... want bij plankgas gaat de ecu naar een geprogrammeerde vollastmapping. Extra gaten zal echter geen rare dingen veroorzaken maar wel vermogen kosten want je zit gewoon warme lucht uit de motorruimte op te zuigen Ik zou zelf kiezen voor een K&N of BMC inlegfilter en me dan verder concentreren op een goede sportuitlaat.
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
09 sep 2007 20:01 |
|
|