Nou, dat was een leuke hunt
Vandaag een vrije dag en toch een afspraak om 09.00uur.
9.30uur weer thuis, snel koffie en het forum op.
Het weer voorspelde weinig goeds dus ik kreeg er zin in.
Shit, batterijen van het fototoestel leeg, had ik niet een `sigaretten`lader ergens liggen
.... pfffff ja dus
Kaart van nederland mee en constant maar weer die fotoos van de tips proberen te onthouden.
Goed, aankomst te Loevestein. Was wel grappig, een bijna lege parkeerplaats en toch een afsleepwagen om een auto met pech op te takelen.
Ik kijk om me heen en denk de schoorsteen in de verte te herkennen van een van de fotoos
Goed en wat zien we nog meer, een hek met bordjes
Even van dichtbij bekijken
mmmm, bekende bordjes
We gaan dus wandelen!
Dat heb ik geweten, ik ben dus klakkeloos deze kant opgelopen met in mijn achterhoofd dat Gerhard het ons ook weer niet al te makkelijk wilde maken.
Goed dit was een stief kwartiertje ploeteren door platgelopen bagger waar de rooie geuzen rondstruinen.
En overal water natuurlijk, ik had de hint wel gezien van 50 meter aan een
oever ,maar welke oever ggrrrrrrrr
Uiteindelijk kom ik weer op een wandelpad paralel aan het grote water en ik zie ook eindelijk het kasteel waar ik nog maar weinig van gezien had.
En ja, ik heb wat bomen bekeken.
Ik zocht eigenlijk alleen nog de twee paaltjes, hoe zagen ze er ook alweer uit op de foto
Weer slaat om
Ok dan maar bomen bekijken vanaf de oeverzijde
Wat zie ik in die boom
BINGO
En vlakbij DE paaltjes
En zo liep ik weer terug. Dit bleek dus uiteindelijk de kortste route
Oja, ben ik vies geworden na al dat gestruin
En verhip, weer terug bij af.
Ja hoor, en nu pas zie ik dit mooie bord
Toch nog getracht een foto te maken van mezelf en de trofeeen
Al met al denk ik dat ik de trofee binnen een uur heb gevonden en dat terwijl ik dus ik weet niet hoeveel meter ben omgelopen
Gerhard,
Ik dank je enorm voor deze Hunt, goeie tips en leuk verstopt.
Ook de kadootjes, o.a. in de opgerolde plastic zak zat het julinummer van TopGear
en ,heb het nog niet uitgepakt, een klein speelgoedautootje.
Ook de forumstickers waren aanwezig.
Wel ontbreekt het moertje van de trofee
Zo, dit is het relaas van vandaag, misschien na het lezen van deze post nog wat aanpassingen
Aan alle medehunters, bedankt voor de goede vragen en de felicitaties
naschrift 1
bij nader inzien blijkt dat het hek uit de tips zich vlabij de PFTverstopplaats bevind en niet zoals ik dacht bij mijn startpunt