Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 nov 2024 0:13

Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 
TomTom gedrag 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
'03 996 4S/ '86 Toyota Supra (race)
Amsterdam
Bericht TomTom gedrag
http://www.telegraaf.nl/uwtelegraaf/wat ... html?p=0,0

27 jun 2007 12:26
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
Gevaarlijke ontwikkeling.

mhaschreurs.hyves.nl

27 jun 2007 12:34
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
De overheid moedigt het nog aan ook... Voor alles een regeltje maken zodat je het liefst nooit hoeft na te denken. Meer contacturen voor Universiteit (je zou eens uit jezelf gaan studeren). Hulpgroepjes voor iedere malloot (voor sommige zaken zijn hulpgroepjes nuttig, maar de wildgroei is op zijn minst apart te noemen). Enz.

27 jun 2007 13:25
Profiel
PorscheForum Rakker
Maasmechelen
Bericht 
Tegenwoordig is voor alles een psychologische of medische verklaring en een therapeutische oplossing.

De enige taak die de overheid hierin moet hebben is de mensen weer eigen verantwoordelijkheid bijbrengen. In plaats daarvan komen er stichtingen, praatgroepen etc. en mogen mensen zich verschuilen achter (serieuze!!) ziektebeelden of beperkingen die ze vaak helemaal niet hebben.

Slappe bakken-gedoe.

27 jun 2007 21:32
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Het is overigens wel zeer herkenbaar.

Laat ik voorop stellen dat ik graag met een echte kaart navigeer (Ja zo oud ben ik :lol: )

Gebruik met name in de leasebak altijd de navigatie als ik naar een onbekende klant toe moet. Je wordt blindelings door het verkeer heen geleid en vaart dus helemaal blind op de navigatie.

Nu heb ik tijdelijk een auto zonder navigatie en heb me over mezelf zitten verbazen. Rijd nu naar enkele adressen door gewoon goed de kaart en de omgeving in me op te nemen en ik zie dingen onderweg waar ik voorheen blindelings aan voorbij ben gegaan.

Maar los van dat 'automatisch piloot' gedrag is het natuurlijk wel weer typisch Nederland dat dit soort zaken weer via regeltjes, hulogroepen en wat al niet meer geregeld zouden moeten worden.

30 jun 2007 0:02
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Dr. Ir. werktuigbouw
86 944, 83 928S
Bericht 
Tsja, kijk naar amerika, zo kunnen wij misschien ook wel eindigen als we op deze toer doorgaan.
En maurice: ik ben 'slechts' 23 en mijn voorkeur gaat ook beslist uit naar een papieren kaart.

30 jun 2007 3:16
Profiel Facebook  ICQ  Twitter 
PorscheForum Junkie
Middelburg
Bericht 
TurboBjorn schreef:
Tegenwoordig is voor alles een psychologische of medische verklaring en een therapeutische oplossing.

De enige taak die de overheid hierin moet hebben is de mensen weer eigen verantwoordelijkheid bijbrengen. In plaats daarvan komen er stichtingen, praatgroepen etc. en mogen mensen zich verschuilen achter (serieuze!!) ziektebeelden of beperkingen die ze vaak helemaal niet hebben.

Slappe bakken-gedoe.

'k heb geen zin meer in mijn werk en dus heb ik een burnout. Verslaap me de laatste tijd zoveel dus ik ben overwerkt. Val niet direct meer in een diepe slaap, zal wel overspannen zijn. Na een avondje ouderwets zuipen heb ik tegenwoordig een kater van twee dagen, afspraakje maken met praatgroepje in de tijd van de baas. Als de zon een paar dagen niet schijnt ben ik minder vrolijk, ff wat anti-depressiva scoren bij de huisarts...

Hier word ik af en toe kotsmisselijk van... door o.a. de afleiding op mijn werk gaat dit dan meestal weer over :pirat:

30 jun 2007 3:47
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
tja.

en soms zit je er ineens helemaal doorheen en heb je echt een burnout. ken ok gebeuren.

mensen worden steeds makkelijker en egoistischer. zal wel een fase zijn, maak me er niet zo druk over. ze doen maar.

30 jun 2007 16:23
Profiel
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
gast schreef:
(...) er is niets dat je daartegen kunt doen. :(

Ach, als ik dan na een klotedag thuis de sleutels haal en op m'n fiets naar de garage ga om m'n auto eens de sporen te geven, dan klaart mijn humeur binnen no-time op; Daar kan geen medicijn tegenop!

Vitamine P911, goed voor je! :wink:

02 jul 2007 11:48
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 11 berichten ]