Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 19:48

Antwoord op onderwerp  [ 845 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 34  Volgende
F1 en andere autosport van dit seizoen ... 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
ER schreef:
Of het DE domste actie uit de F1 historie is weet ik niet,

Ik denk dat Taki Inohue die in 1995 op Monoco omver is gereden met zijn auto door de Safety Car nog dommer is :wink: hij heet het ook gepresteerd om op het rechte stuk te spinnen trouwens

03 jul 2007 8:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
BJ964 schreef:
RS-R schreef:
Die bejaarde is nog steeds Nederlands beste coureur totdat het tegendeel bewezen is.

Gijs van Lennep is een paar jaar geleden uitgeroepen tot NL coureur van de eeuw... Maar zoals met alles, het is appels met peren vergelijken. Het materiaal is anders, de tijden zijn anders etc etc.
Vele Nederlandse coureurs kunnen HEEL erg hard rijden en velen hebben het niet tot de F1 geschopt wegens veelal geldtekort Ik had bv een Tom Coronel graag in de F1 gezien, nadat hij Formule Nippon kampioen was geworden in 1999... Ook hebben de meesten in de F1 met baggermateriaal gereden. Jan Lammers en Michael Bleekemolen hebben bijvoorbeeld in de F3 gewonnen van (toekomstige) F1 wereldkampioenen. Ook een Albers heeft fantastische dingen laten zien in de F3 en DTM; hij kan dus best rijden (alleen die houding van hem, net als die van Jos en zn manager Huub R., is niet slim richting de media).

Prima hoor,mocht je ooit in de gelegenheid komen om eens een cursusje te doen bij Gijs( Porsche en/of Audi) moet je zeker eens vragen wie hij de beste rijder vindt?

03 jul 2007 8:39
Profiel
Bericht 
Afbeelding

Geeft niet hoor.

03 jul 2007 11:19
Profiel
PorscheForum Junkie
964 C2 Coupe 91'
Twenteland
Bericht 
Toch keek ik liever F1 toen "onze" Jos nog reed dan nu. Heb totaal geen
spannend gevoel bij CA... :?
Bij Jos kon je altijd een spannende aktie verwachten omdat ie door gebrek aan goed materiaal vlgs mij altijd op 110% reed net als Takuma Sato bijv.
Bij Albers heb ik dat gevoel helemaal niet...

03 jul 2007 11:30
Profiel
Bericht 
Zandvoort verdiende inderdaad niet de schoonheidsprijs, ben ik helemaal met je eens.
Heb ik hem ook persoonlijk verteld, ook uit eigen kamp kwam flinke kritiek.
Maar zoals jij jouw mening hebt heb ik de mijne.
Jij baseert die op wat je ziet en hoort,ik ken V. persoonlijk,en mijn ervaring is dat het een sympathieke,hartelijke en aardige persoonlijkheid is.
Je zou voor de verandering eens een internationale kartwedstrijd moeten bezoeken en zien hoe hij met de jeugd omgaat,staat altijd klaar om te helpen en mensen met raad en daad terzijde te staan.
Dat hij minder overkomt in de publieke opinie(bij sommigen) dat kan,hebben wel meer persoonlijkheden.

03 jul 2007 11:58
Profiel
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Als je kijkt naar de kansen die Verstappen heeft gekregen in de Formule 1 en de kansen die Albers tot op heden heeft gehad zijn er totaal geen overeenkomsten.
Voorkeur omdat je iemand kent en hem aardig vind... nooit van objectiviteit gehoord?
Toen Verstappen in een goede auto zat was ie fysiek niet eens in staat om een Grand Prix uit te rijden (heeft ie zelf toegegeven).
Ten koste van alles winnen heeft ie wel respect mee verdiend en een paar mooie akties laten zien. Maar is ook een hele grote bron van frustratie geweest. Bij de A1GP zat ie tussen beginners en kon hij het niet bijhouden (dit lag nooit aan hem???) Met kans op punten (dus geld) heeft ie er vaak voor gekozen de boel aan puin te rijden, jezelf als publiekstrekker promoveren en dat uitbuiten is lachwekkend.

Laatst bijgewerkt door Gert op 03 jul 2007 12:24, in totaal 2 keer bewerkt.

03 jul 2007 12:22
Profiel WWW Facebook 
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
Der Spyker-Pilot rast durch die Boxengasse. Mit seinem „Anhänger“ – typisch Holländer...

03 jul 2007 12:22
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Dat denk ik en weet ik zeker van niet.

03 jul 2007 12:23
Profiel
Bericht 
klopt het dat over 2 dagen wordt aangekondigd dat JV gaat testen voor Spyker?

03 jul 2007 13:33
Profiel WWW Facebook 
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht 
marknineoneone schreef:
Toch keek ik liever F1 toen "onze" Jos nog reed dan nu. Heb totaal geen
spannend gevoel bij CA... :?
Bij Jos kon je altijd een spannende aktie verwachten omdat ie door gebrek aan goed materiaal vlgs mij altijd op 110% reed net als Takuma Sato bijv.
Bij Albers heb ik dat gevoel helemaal niet...
Is ook mijn gevoel.
Ik mis nog steeds de spanning van de starts van JV.Het was niet de vraag of hij iemand ging inhalen maar hoeveel :lol:

03 jul 2007 18:58
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
:popcorn: :wink: Al deze coureurs kunnen heel erg hard rijden. De een heeft een spectaculaire rijstijl, de ander start weergaloos. De een is briljant met de media (komt sympathiek over etc), de ander houdt misschien minder van het hele mediacircus en is gewoon heel erg gefocust op zn job... We moeten met zijn allen heel erg trots zijn dat we als klein landje op mondiaal niveau meedoen in vele aansprekende raceklassen. En het is net als met "normale" mensen; de een mag je wel en de ander niet.

03 jul 2007 19:11
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
helemaal mee eens. en daar is een forum voor. om dat hier neer te pennen.

JV is absoluut wel een goede coureur, anders kom je daar niet terecht. CA evenzo. Maar je mag het ook gewoon een stel hondebrokken vinden.
Zijn wel meer sportmensen waar ik graag naar kijk, maar die ik het liefst niet hoor...

Afbeelding bijvoorbeeld... :wink:

03 jul 2007 19:17
Profiel
PorscheForum Junkie
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
Bericht 
Had toch eerder zo'n foto verwacht : Afbeelding

Ik denk dat Jos V. Cristiaan A . Robbert D enz enz geweldig goed kunnen rijden en ook racen . Lees verdacht weinig over mijn naamgenoot Bleekermolen :!: :?: :idea:

03 jul 2007 21:09
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Jeroen Bleekemolen; een van de beste all round coureurs die Nederland rijk is. Verder hebben we in de lagere klassen talenten als Giedo van der Garde, Renger van der Zande, Carlo van Dam, Henki Waldschmidt en Ho Pin Tung. Geen van hen zal het denk ik tot een racestoeltje in de F1 gaan schoppen :? :(

03 jul 2007 21:13
Profiel
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
RS-R schreef:
Afbeelding

Geeft niet hoor.

Is een vorm van oogkleppen op hebben niet vaker van toepassing als je iemand persoonlijk kent...
Krijg de indruk dat je het zelf wel heel erg interessant vindt...

Ik ken persoonlijk ook een aantal BN-ers (artiesten en sportmensen) maar loop er beslist niet mee te koop.

Feit is dat Joske niet de meest goeie manier van communiceren heeft meegekregen.
Heb hem ook een aantal keren ontmoet op de kartbaan van Amsterdam (Crevels), en daar was het gewoon een onsympathieke kl@@tz@k.
(Dit is wel een aantal jaartjes geleden moet ik er eerlijkheidshalve bij zeggen.) Ook Jos zal inmiddels wat wijzer zijn geworden...

03 jul 2007 21:18
Profiel Twitter 
Bericht 
Jeroen heeft in diverse klassen laten zien dat ie erg goed is, gaat graag weer een jaar A1GP doen om te proberen hoger te scoren.
De schoonpa van Giedo v.d. Garde is aandeelhouder van Spyker...
Ik heb Giedo in verschillende race-klassen (ook met heel goed materiaal) veel fouten zien maken.

03 jul 2007 21:19
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
denk ook niet dat van de Garde er uiteindelijk komt. Kan wel rijden, maar is imho erg wisselvallig. Ik zie Ho Pin Tung nog wel eens in een F1 stoeltje rijden - East meats West in één coureur. Commercieel wel heel interessant. En er zijn in het verleden wel meer coureurs geweest in de F1 die niet tot de 30 beste coureurs van de wereld behoorden...

03 jul 2007 23:16
Profiel
Bericht 
Spyker F1-baas Michiel Mol heeft in het Spyker F1 Magazine nog maar eens benadrukt dat Jos Verstappen niet in aanmerking komt voor een racestoeltje bij het Nederlandse team. Ook is zijn deelname aan de testsessie op Spa-Francorchamps, volgende week, nog niet zeker. Beide partijen moeten nog steeds rond de tafel.
"Ik zou vrijdag 22 juni met Michel Perridon (van Trust, red.) en Jos over het idee om de tafel zitten", vertelde Mol. "We wilden Jos al tijdens de testweek in juli op Spa uitproberen, maar door trieste familieomstandigheden kon het gesprek geen doorgang vinden. Ik weet niet of we die testweek op Spa nog halen, maar het blijft een leuk idee. Nog één keer Jos in een Formule 1, en dan nog wel in een Spyker."
"Nee, Jos is geen kandidaat voor een Formule 1-racestoeltje. Ik denk sowieso dat we hem niet meer als racecoureur in actie zullen zien. Hij is momenteel erg druk met andere zaken, zoals zijn zoontje Max", besloot de F1-directeur van Spyker.

Speciale bijdrage voor .... noem even geen naam.

04 jul 2007 0:14
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Hij komt er weer aan, hè?

Grand Prix van Engeland
Zondag 8 juli
Circuit: Silverstone
Lengte circuit: 5,141 km
Aantal ronden: 60
Race-afstand: 308,355 km

Winnaar vorig jaar: Alonso
Spannende stukjes circuit: de Stowe en Becketts

05 jul 2007 20:31
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Jazeker! Kijken of onze Lewis voor zijn "home crowd" kan winnen 8) Ferrari is echter heel erg goed bezig de laatste tijd. Gaat een spannende GP worden (hoop ik, want Magny Cours was niet echt boeiend. Ja CA die de slang meenam, maar verder :roll: )

05 jul 2007 21:48
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
kimi
hamilton
massa

en CA valt uit in de eerste helft van de GP. Sutil finisht laatste.

05 jul 2007 23:35
Profiel
vianen
Bericht 
Ik draai wat om:

Hamilton
Massa
Kimi
En CA valt in de eerste ronde uit omdat ie zonodig wat recht wil gaan zetten :evil: , Sutil idd als laatste

06 jul 2007 0:07
Profiel
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Hamilton
Massa
Kimi

Christijan Albers start vanuit de pits, en neemt het stoplicht mee.
(valt dus in of voor de eerste bocht uit.)

06 jul 2007 8:16
Profiel Twitter 
Bericht 
Weer berichten gezien, 85% kans op regen, als dat zo is :lol: dan word het een tombola in England, zien we eindelijk het kaf van koren scheiden.

Ga daarom geen voorspelling doen :wink:

06 jul 2007 8:18
Bericht 
1 hamilton
2 alonso
3 massa
albers knalt bij de start op sutil

06 jul 2007 9:35
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 845 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 34  Volgende