Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 19:32

Antwoord op onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
moet even mijn ei kwijt 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
zwarte 911 Targa 2.4 T '73 witte 911T nu zwart '70 verkocht. 911 2.7 RS in opbouw
haarlem
Bericht 
ja die prijzen gaan razendsnel omhog, waar dat aan ligt ??? :roll:
ergens in de US is een ondrzoek gedaan en daar kwam uit dat de laaste jaren de waarde met maar liefst 40% was gestegen met name tot '73 daarna wat minder.

Ik ga het traject weer aan en nu wel via ebay, dat geeft wat meer zekerheid en ebay heeft een soort verzekering ( weet nog niet of hij geld als er een export aan te pas komt ) .
Dus hoop dat ik binnenkort ook een goed verhaal hier neer kan zetten,

gr,

bas

08 mei 2007 14:23
Profiel
Bericht 
500gls schreef:
ebay heeft een soort verzekering ( weet nog niet of hij geld als er een export aan te pas komt ) .

verzekering zou ik het niet noemen...
eBay zal er echt geen geld ophoesten om een slechte deal te compenseren
als je geluk hebt zullen ze es een mailtje sturen naar de verkoper met "dat mag je niet doen hoor!"

08 mei 2007 14:28
PorscheForum Super Junkie
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Bericht 
Misschien bekend maar toch maar vermeld: een magneet is onmisbaar bij de aankoop van een Amerikaanse auto. Het zijn ware plamuurartiesten die zelfs een volkomen total loss er bijzonder acceptabel uit kunnen laten zien, ook al moeten er kilo's plamuur in.

Ik heb dit inmiddels een paar keer van dichtbij mogen constateren, ben niet echt een newbie op het gebied van opgelapte schadebakken maar een paar van die auto's verbaasden me echt (en niet in positieve zin).

08 mei 2007 14:39
Profiel
PorscheForum Rakker
utrecht
Bericht 
500gls schreef:
ja die prijzen gaan razendsnel omhog, waar dat aan ligt ??? :roll:
ergens in de US is een ondrzoek gedaan en daar kwam uit dat de laaste jaren de waarde met maar liefst 40% was gestegen met name tot '73 daarna wat minder.

Ik ga het traject weer aan en nu wel via ebay, dat geeft wat meer zekerheid en ebay heeft een soort verzekering ( weet nog niet of hij geld als er een export aan te pas komt ) .
Dus hoop dat ik binnenkort ook een goed verhaal hier neer kan zetten,

gr,

bas

Je kan iig een negatieve feedback geven....

08 mei 2007 15:25
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
Lay schreef:

schiet je niet veel mee op als je net voor 20k of meer het schip in bent gegaan :idea:

08 mei 2007 15:26
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
utrecht
Bericht 
Marco schreef:
Lay schreef:

schiet je niet veel mee op als je net voor 20k het schip in bent gegaan :idea:

Hoezo...? Hij heeft NIKS betaald.... Zou toch die negatieve feedback geven.. Duitsers kopen niks bij je als je slechte feedback hebt.

08 mei 2007 15:28
Profiel
PorscheForum Rakker
zwarte 911 Targa 2.4 T '73 witte 911T nu zwart '70 verkocht. 911 2.7 RS in opbouw
haarlem
Bericht 
ik ga het even onderzoeken maar ebay heeft het volgende stan bij veel auto's :

Learn how you are protected
Free buyer protection coverage
eBay provides up to $20,000 in fraud protection for this vehicle

08 mei 2007 15:44
Profiel
PorscheForum Rakker
utrecht
Bericht 
500gls schreef:
ik ga het even onderzoeken maar ebay heeft het volgende stan bij veel auto's :

Learn how you are protected
Free buyer protection coverage
eBay provides up to $20,000 in fraud protection for this vehicle

Dat is denk ik wel binnen USA, dus niet vanuit Holland..

Negatieve Feedback gelijk geven, geeft hem minder kans iets te verkopen via Ebay.

08 mei 2007 16:04
Profiel
PorscheForum Rakker
haarlem
Bericht 
ik had de auro buiten ebay om gekocht , dus kan hem helaas geen neg. feedbak geven .

dus nu doe ik het wel via ebay, en die garantie van ebay zal niet vanaf hier zijn maar dan verscheep ik hem gewoon weer terug :roll:

08 mei 2007 16:10
Profiel
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Hi Holger,

Es tut mich immer leit zo eine geschichte zu horen und ich hoffe das er das auto noch verschickt oder das du dein geld zuruck bekommst.

Viel gluck :!:

@500gls: hoe staat het met je hierna uiteindelijk wel gekochte 911je? al wat bekend?

04 jul 2007 9:38
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
haarlem
Bericht 
@ holger,

you can contact ebay in case you have bought it on ebay, if you haven't bought it through ebay maybe you can contact don carrera he is on the forum too and he knows someone overthere that maybe maybe can help you ( not someone at phill newey but someone in that area that checks cars etc ).

what car did you buy, let me know I do still get emails from Phill newey so maybe I can send him an email about your case !!

en voor wat betreft mijn 911je die staat eindelijk op de boot en wordt eind deze maand verwacht in R'dam !!

04 jul 2007 9:45
Profiel
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
Hallo Holger,

Das ist nicht eine schöne Geschichte welche du hier schreibst. Wie lange läuft diese Sache schon? Ich kann mich vorstellen dass das Transport arrangieren einzige Wochen dauert, aber dann braucht Phil Newey dass deutlich an dich zu kommunizieren. Wann er gar nicht reagiert, dann ist es wirklich eine peinliche Sache und hoffe ich dass du schnell dein Geld wieder bekommst oder selbstverständlich noch der Porsche. (Und der richtigen!)

Viel Glück damit!

Mit freundlichen Grüßen,
Martijn

04 jul 2007 9:58
Profiel
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
duitser die meelezen op een nederlands Porscheforum :?: :roll:
moet niet veel gekker worden :wink:
Holger, ich hoffe dass Sie die Sache regeln können met diesem hern, sonst geld zurück :!:

04 jul 2007 10:38
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Alsje belt, gebruik dan het tweede nummer.
Het eerste is een GSM nummer , het tweede een vastnet.
Holger woont blijkbaar wel een eindje van hier aan het nummer te zien.

Laatste update 22/10/2013

13 jul 2007 5:48
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Zwolle
Bericht 
Misschien dat ik het gemist heb op het forum over over heen gelezen heb.
Maar 500gls je hebt nu dus wel een auto gekocht? Ben erg nieuwgierig hoe je dit gedaan hebt. Heb je deze via ebay gekocht of rechstreeks ik neem aan dat je bent wezen kijken naar de auto oplocatie hoe gaan je dan te werk ivm transport en douane enz.

Mvg, Arno

13 jul 2007 9:21
Profiel
PorscheForum Rakker
haarlem
Bericht 
@ arno,

ja het is me gelukt via ebay bij een vooraslnog betrouwbaar porsche bedrijf met zeer goede feedback, 'aftersales' was ook zeer oke.
begin augustus mag ik haar in mijn armen sluiten in rotterdam en dan moet er een chassis deel gemaakt worden en dan naar de rdw en dan rijden maar

Ik heb de auto fysiek dus niet gezien maar ga op vertrouwen enfin misschien heb ik straks verkeerd gegokt dat zien we dan wel weer.
de douane, ja dat moet ik nog gaan krijgen, ik heb het bedrijf een veel lagere factuur laten maken want je betaald over de aankoop prijs + verschepingsbedrag 6% belasting.

gr,

bas

14 jul 2007 12:46
Profiel
PorscheForum Junkie
987 3.2S '07 / ex-986 2.7 '03 / ex-964 C2 '91 / ex-968 CS '92 / ex-964 C4 targa '91
regio Waterland
Bericht 
500gls,

Ben heel benieuwd naar het vervolg van je aankoop (fotoooos!)...

Groet

14 jul 2007 13:44
Profiel Twitter 
PorscheForum Rakker
haarlem
Bericht 
ja ben van plan het allemaal te documenteren voor op het forum.
Dis over let say 3 weken meer,

gr,

Bas

ps druk in de aankoop van een coupe

14 jul 2007 17:27
Profiel
PorscheForum Rakker
Zwolle
Bericht 
Ok duidelijk. Bedankt voor je reactie.

Groet, Arno

16 jul 2007 8:55