Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 19:17

Antwoord op onderwerp  [ 105 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
In deze witte blijf ik voorlopig zitten 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
John schreef:

Oja ze gaan exclusief worden de 997 gt3....tis net als de 996 GT3 ze maken hem maar kort....in december schijnt de laatste de fabriek uit te rollen....

Mij hebben ze verteld dat er nog een extra run van de RS komt, dus zie ik de productie van de "gewone" GT3 nog zomaar niet stopgezet worden?

Of ja, ze stoppen er misschien mee, om gelijk met een nieuwe "lees" face-lift uit te komen.

De GT3 schijnt een succesnummer te zijn, gezien de commerciële geest van Wiedeking, denk ik niet dat ze zomaar de productie gaan schrappen.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

05 jul 2007 17:02
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
CayenneS/997GT3
Zuid-Holland
Bericht 
Gelukkig heb ik m niet voor belegging gekocht :roll:

05 jul 2007 17:08
Profiel
PF #911
België
Bericht 
ppp 356 schreef:
De GT3 schijnt een succesnummer te zijn, gezien de commerciële geest van Wiedeking, denk ik niet dat ze zomaar de productie gaan schrappen.

Idd, maar een facelift (zoals je zei) zie ik wel gebeuren. Tesamen met mss een overschakeling naar een 3.8 om iets meer pk's te leveren en Ferrari met de F430 Challenge Stradale en Lambo met de Gallardo Superleggera van antwoord te dienen...

De RS zie ik mss na een tijdje wel plaats ruimen, maar dan voor de GT2...

05 jul 2007 17:09
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
911 C4 (ex), Cayenne Turbo (ex) , 997 Turbo9(ex), 991 cabrio Turbo S
Montfoort
Bericht Re: In deze witte blijf ik voorlopig zitten
997GT3 schreef:
Hierbij een paar plaatjes van mijn nieuwe aanwinst. De 997S moest (helaas) :lol: plaatsmaken voor iets nog lekkerder. :wink:

Ik vond de vorige al erg mooi! Maar super aanwinst. Gefeliciteerd

05 jul 2007 18:16
Profiel
PorscheForum Rakker
996 GT3 Mk1
Het Oosten
Bericht 
Super!! De perfecte auto in mijn ogen.. 8) Gefeliciteerd en veel plezier met dat kanon :lol: . (zal wel lukken denk ik)..

05 jul 2007 18:20
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Een hele, hele mooie auto. Helemaal S_U_P_E_R :lol: :!: 8)

05 jul 2007 18:45
Profiel
PorscheForum Rakker
Carrera 2 Cabrio
Bericht 
FILMPJE

05 jul 2007 19:15
Profiel
PorscheForum Rakker
911 SC
Alkmaar
Bericht 
Goede keus, fantastische goede car
veel plezier ermee

05 jul 2007 19:29
Profiel
PorscheForum Rakker
Cayenne S 2006
071
Bericht 
prachtige auto

05 jul 2007 20:22
Profiel
PorscheForum Rakker
CayenneS/997GT3
Zuid-Holland
Bericht 
Carrera4s schreef:
997S schreef:
RS is (...) minder bruikbaar voor alledag.

Kan je dat toelichten ? Hij hangt even laag, heeft hetzelfde onderstel qua vering en demping (PASM)... of doel je louter op het extreme uiterlijk ?

Geen traction control, best wel lekker af en toe voor een amateur en een kooi achter de stoelen dus nogal lastig als je ff iemand achterin mee wilt nemen.

Vindt de spoiler van de RS ook minder mooi als spoiler van gewone :roll: gt3

05 jul 2007 22:38
Profiel
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Volgens mij heeft zowel de 997GT3 als de 997RS tractiecontrole, dacht ook te weten dat in een GT3 geen achterbankjes staan.

Word tijd dat ik mij eens deftig ga informeren over de 997GT3, schijn er blijkbaar totaal naast te zitten.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

05 jul 2007 22:46
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
CayenneS/997GT3
Zuid-Holland
Bericht 
Kan het mis hebben hoor Paul, maar ik reed een paar weken terug op zolder met in mijn groepje een hele lekkere groene RS en ik begreep van de toffe bestuurder dat er geen electronica aan boord was. Maar nogmaals ik kan het ook mis hebben.

Het prijsverschil is en was toch wel het grootste struikelblok. Ben ook maar een hardwerkende ondernemer :lol:

05 jul 2007 22:52
Profiel
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Voor alle zekerheid, ben ook niet echt zeker.

In de brochure zelf is het moeilijk af te leiden. :?

En ja, als je het echt nuchter bekijkt, is de GT3RS niet echt de € 30.000 waard. komt nu nog bij dat er echt veel RS'n gemaakt zijn, ben benieuwd naar het uiteindelijke aantal.

Verdenk Porsche er een beetje van om niet de echte productiecijfers kenbaar te maken momenteel. Als je ziet wat er al staat in zo'n klein landje als België als er ergens een cicuitdag is :roll:

Laatst op de Franco-fun day's 6 stuks :shock:

Laatst bijgewerkt door ppp 356 op 05 jul 2007 22:58, in totaal 1 keer bewerkt.

05 jul 2007 22:55
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
CayenneS/997GT3
Zuid-Holland
Bericht 
En het klopt wel dat er geen achterbankjes in de gt3 zitten, maar voor nood kan je altijd nog wel iemand achterin proppen.

Ik ken iemand met een gele gt3 :x en die doet het regelmatig :roll:

05 jul 2007 22:55
Profiel
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Dan kan je ze tussen de bars, proppen ook :lol:

05 jul 2007 22:59
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
CayenneS/997GT3
Zuid-Holland
Bericht 
:lol: :lol: :lol: :lol: :salut:

05 jul 2007 23:00
Profiel
PorscheForum Rakker
912 1965, 964 C2 Coupe 1991 ganz original
Bericht 
@997 GT3, je bent gelijk al gespot in Gouda! Prachtkar!

Afbeelding

http://www.autogespot.com/viewimages.php?id=6214748364805072007165747

The combination of performance and economy have made the 912 enormously popular with sports drivers

05 jul 2007 23:00
Profiel
PorscheForum Rakker
CayenneS/997GT3
Zuid-Holland
Bericht 
Classic912 schreef:
@997 GT3, je bent gelijk al gespot in Gouda! Prachtkar!

Afbeelding

http://www.autogespot.com/viewimages.php?id=6214748364805072007165747

Gisteravond al in Reeuwijk
Afbeelding

05 jul 2007 23:06
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Ja en gisteravond zat ik ook al achter een witte 997 GT3 in de Sytwendetunnels te Leidschendam :lol: :lol: :lol: ...... wat een geluid zit er in dat apparaat van je.......ga maar is sparen voor ook weer een beter pijpje...

Maar ff serieus, gisteravond ook al over gehad, de duimpjes die omhoog gaan als je in een GT3 rijd zijn niet te tellen, had ik niet zo vaak in mijn sealgrau 996 4s, en als je ze is zag kijken naar ons toen we ff aan het karren waren.

Mocht ik nu aan een andere toe zijn (echt nog niet hoor) dan zou ik mits ik ook een fatsoenlijke baan zou hebben om dat te kunnen betalen, ook voor een "normale" 997 GT3 gaan.........de meerwaarde van een RS zie ik niet het nut van in...
Het blijft fun in zo'n kar, ieder bochtje ieder metertje.

Oja in een normale GT3 (zonder de rolbar) kan je voor nood wel ff een kind in kwijt, der is zelfs meer ruimte om te zitten dan in een normale 911 met de stoeltjes, tuurlijk het mag niet, maar te snel rijden mag ook niet, ze zitten toch wel redelijk veilig.

Bij PCZ gehoord dat iemand perse een stoeltje achter in de GT3 wilde, kost een berg.....vooral de extra versteviging erin lassen voor de gordels doet het um.

En velen in het off. kanaal hebben gezegd dat de GT3 eruit gaat, ze denken dat het met de emissiewaarden te maken heeft....

De 997gt3 gaat zeldzaam worden...mischien gaan ze dezelfde move doen als met de 996gt3 1,5 jaar produceren....stoppen...en dan weer een tijdje..

Ik heb het ook maar gehoord............

06 jul 2007 9:10
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
Zowel GT3 als GT3 RS hebben GEEN PSM, maar wel Traction Control...noch hebben beide een achterbank...de RS gebruikt de brede kas van de Carrera4 modellen. De wielbasis is echter verschillend...de RS heeft 8mm meer wielbasis(een beetje vreemd eigenlijk)...qua ophanging dacht ik dat ze gelijk waren, al heeft de RS velgen met een andere ET (logisch)...dat van de ophanging moet ik es nakijken.

Tegenwoordig kan je ook gewone straatbanden kiezen op de GT3/RS ipv de standaard Cups. Om welke band het precies gaat, weet ik echter niet.

Laatst bijgewerkt door MichM3 op 06 jul 2007 10:51, in totaal 1 keer bewerkt.

06 jul 2007 9:25
Profiel
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Dan krijg je de gewone pilot Sports die vroeger standaar onder de 996GT3 staan.

06 jul 2007 9:44
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
997S
Belgische kust
Bericht 
De GT3 laat mij ook niet los. Anderzijds is een 4S wel "verstandiger" als je weet dat ik ook veel saaie snelwegkilometers doe, al kan ik natuurlijk ook wat vaker de BMW nemen dan. En dan is er nog mijn vrees voor de te beperkte bodemvrijheid...

Een behoorlijk aangeklede 4S kost uiteindelijk niet zoveel minder dan een GT3 (procentueel gezien dan, het blijft natuurlijk nog een stuk duurder).

En een 997 GT3 is wel een blijver denk ik, ik ben er in de ban van sedert de eerste foto's en filmpjes...

Aah, wie helpt mij met dit luxeprobleem ? :roll:

06 jul 2007 11:04
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
Carrera4s schreef:
Aah, wie helpt mij met dit luxeprobleem ? :roll:

...de bank... :lol: :wink:

06 jul 2007 12:07
Profiel
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Of nog snel even loten kopen voor de 10e :lol:

06 jul 2007 12:15
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
halletje Wiet :lol: :lol:

06 jul 2007 12:22
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 105 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende