Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 7:06

Antwoord op onderwerp  [ 215 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Porsche Zandvoort Days 2007 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht 
Anne 2.7 schreef:
rafv schreef:
De Martini RSR: prachtige machine!

Ook zien rijden. Helaas geen 'vlammend' optreden, maar wel een stuk prachtige historie.
Ik zag ook nog een RS rijden, maar het is bij die dingen altijd de vraag: is het een echte, of een mooi nagemaakte. Blijft evenwel prachtig om naar te kijken.

Ik meen me te herinneren dat Jeroen914 eens wist te vertellen dat martini onderhuids een 964 zou zijn.

08 jul 2007 8:21
Profiel
PorscheForum Rakker
997 GT3
Kempen, Belgie
Bericht 
HIER vind je de ontstaansgeschiedenis van de Martini RSR.

08 jul 2007 8:40
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Ik kan me ook vaag herrinneren dat die auto verleden jaar op Francorchamps op een trailer stond en schade had...??? Of het was een ander natuurlijk..

Trouwens, zijn een aantal van jullie ook door dat camerateam apart genomen voor een interview over een Nieuw Autoprogramma???
Ik en mijn vriendin dus wel :lol: Werden vragen gestelt van " Wat hebben een paar mooie meiden als jullie nu te zoeken op een racecircuit en wat maakt Porsche nou zo bijzonder?? "
Ik hoop niet dat ze het uit gaan zenden want ik was heel erg verrast en zenuwachtig dat er ineens zo'n grote schoudercamera op mij was gericht haha :lol:

08 jul 2007 9:04
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
997 GT3
Kempen, Belgie
Bericht 
De RSR heeft schade gehad dit jaar in Franco. Vorig jaar: heb ik geen idee van.

08 jul 2007 9:21
Profiel
PorscheForum Rakker
911 carrera 4
Bericht 
Was er gisteren ook, erg leuk maar kleinschalig.

Nog nooit zoveel GT3's gezien, wat een schitterende auto's!

08 jul 2007 9:27
Profiel
PorscheForum Rakker
997 4s MK2, ex. Boxster 986 /PF #2444
Noord-Holland
Bericht 
Wij vertrekken zo richting Zandvoort! Tot straks in de Mickey's...

08 jul 2007 9:46
Profiel
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Anne 2.7 schreef:
FROST schreef:
HELAAS niemand van het forum zelf, behalve Speedy80

Overkomt ons allemaal. Ik stel voor alle forumers bij hun inauguratie een 'www.porscheforum.nl'-tattoo op het voorhoofd aan te laten brengen. 8)

Of misschien toch maar een forumshirt/-polo met nickname op liboza en rug?

Of s'middags komen als VCM de parkeerplaats op rijdt, toen waren er genoeg forummers!

Enne, ook ik weet nog steeds niet hoe babs eruit ziet, ken alleen de auto, hoop dat ze in het echt niet lijkt op haar avator! :lol: :wink:
Dus al zou ik je tegenkomen op de tribune, dan wordt het helaas nog steeds geen meet&greet... :roll:
Komt vast wel een keer goed, we zetten je bij de volgende jubirit gewoon met 924 en al op een podium in de spotlights, dan weet vanaf dan iedereen wie je bent en kunnen we tijdens events naar je zwaaien! :wink:

08 jul 2007 9:58
Profiel
PorscheForum Rakker
aircraft engineer
gemeente zuidplas
Bericht zandvoort days 7/8 juli
hallo allemaal ik was er zaterdag ook en heb zeer genoten van al het moois weer was perfect (ik had er na vrijdag een hard hoofd in ) dus niets te klagen. div. 997gt3 rs en gezien en de carrera gt was prachtig mijn zoontje mocht er voor de foto nog even in zitten . Ik heb geen forumleden gezien maar ja je herkent elkaar nog niet zo makkelijk . al met al was het een zeer geslaagde dag. :P

08 jul 2007 12:21
Profiel
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Ik heb vandaag helaas anderhalf uur in de file op de A9 gestaan..... en toen maar rechtsomkeer gemaakt (wegens andere afspraken later op de dag).
Jammer, was er graag even gaan kijken. :(

08 jul 2007 16:35
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Papendrecht
Bericht 
was een mooie dag, 07-07-07.
Zie hier mijn pics van die dag: http://picasaweb.google.com/MijnNewt/ZandvoortPorscheDays2007

08 jul 2007 17:17
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
patrick911 schreef:
Ik heb vandaag helaas anderhalf uur in de file op de A9 gestaan..... (

.... had je zo net na 2'en de N201 moeten zien :shock:

... gelukkig reed ik inmiddels (veels te vroeg) alweer de andere kant op :wink:

08 jul 2007 17:36
Profiel WWW Facebook 
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht 
Nergens last van gehad. :lol: Wel van een gedragscode van het forum die ik nog niet wist :twisted:
Ingehaald worden door een forumlid om daarna vol afgesneden te worden!! :shock: :shock:
Ik zal degene niet noemen maar...."the age of 2000gtv has almost come to an end today!" :twisted: :wink:

Ik zal hem in het vervolg ook bij de andere forumleden toepassen.
Als je hem eenmaal door hebt is het wel lachen :mrgreen:

08 jul 2007 18:41
Profiel
PorscheForum Rakker
911 SC
Alkmaar
Bericht 
twas `n leuke dag. Lekker gekeken, foto`s gemaakt, en........bruin geworden.
Toch nog een enkele forummers met spons :shock: gespot. Volgend jaar misschien beide dagen ff kijken.

08 jul 2007 20:20
Profiel
PorscheForum Junkie
987 3.2S '07 / ex-986 2.7 '03 / ex-964 C2 '91 / ex-968 CS '92 / ex-964 C4 targa '91
regio Waterland
Bericht 
Ben 2 uurtjes geweest, de C2 ingewijd zeg maar.
Leuk, een aantal PF-ers ontmoet Mischa en vriendin, Olaf, Erwin, Gerhard, Lydia & partner en D.D. (dank voor de koffie nog!).

Beetje karige stand-bezetting op het middenterrein deze keer (was dit de zaterdag beter?)

Mijn zoontje van net 3 jaar was deze keer mee (je moet vroeg beginnen) en die vroeg zich af........ waarom al die "Cars" geen ogen in de voorruit hadden :lol:

08 jul 2007 20:57
Profiel Twitter 
PorscheForum Rakker
Carrera 2 Cabrio
Bericht 
Was de parkeerplaats op 't middenterrein misschien vol? :shock:

08 jul 2007 21:12
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
2000 gtv:

Excuses voor het ongemak/gevaarlijke gedoe, was eigenlijk niet de bedoeling, vond het alleen zo vreemd dat je ineens meerdere meters achter me viel terwijl mijn teller dik op de 150 stond (ging haast niet meer harder :wink: ) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: en Ja, geef het eerlijk toe; ik was vergeten welke afslag ik nu moest hebben!! denk ik volg jou gewoon effies

damn dat filmpje was wel heftig; bleef die gast nou gewoon STAAN met zijn auto OP de baan???

Laatst bijgewerkt door FROST op 08 jul 2007 21:17, in totaal 1 keer bewerkt.

08 jul 2007 21:16
Profiel Facebook 
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Filmpje Marcos: Poeh, dat gaat maar net goed zeg! :shock:

Ik heb niet zo heel lang bij de pitmuur gestaan, maar er werd drie keer de zwarte vlag gegeven, onafhankelijk van elkaar. :shock: De auto's kwamen telkens binnen, en ze mochten 'm meteen parkeren. Over en sluiten. Alledrie GT3's. Uit de lichaamstaal van de wedstrijdleider kon ik afleiden dat 'ie niet blij was. Maar de reden dat ze mochten stoppen? :roll:

08 jul 2007 21:16
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Die auto's moesten eruit omdat ze te veel lawaai maakten... Heeft Pascal en Pa ook een hoop ellende bezorgd, zijn daardoor eerder vertrokken ook helaas :( Daarna mocht elke klasse ook nog maar 20 min. max rijden..

08 jul 2007 21:19
Profiel Facebook 
PorscheForum Rookie
1985 911 Turbo
Oud-Turnhout, België
Bericht 
Anne 2.7 schreef:
rafv schreef:
De Martini RSR: prachtige machine!

Ook zien rijden. Helaas geen 'vlammend' optreden, maar wel een stuk prachtige historie.

Philip vertelde me dat ze een probleem hadden met de Turbo's. Ze merkten dat er kans op stukken was als ze geen gas terugnamen.
Daarom dat ze de laatste stint ook niet meer gereden hebben. Spijtig, anders had ik mee kunnen rijden.
Met hun Zanzibar-rode GT3 hadden ze trouwens ook heel even de vangrail geraakt, waardoor de rechterflank beschadigd was, en de deur niet meer open ging. Dus ipv 3 Porsches hadden ze de laatste uren gisteren nog maar 1 Porsche in de running.
Vandaag was de RSR hersteld, en heeft ie weer gereden, hoewel nog steeds niet full pull. Tot overmaat van ramp is vandaag ook een probleem opgetreden met de waterkoeling van de 3e porsche (996 GT3 Cup) waardoor ook die niet heel de dag heeft kunnen rijden.

Zijn er trouwens ergens foto's te vinden?

Ik was er met de Groene 930 die te koop stond. (ZL-ZF-68).
Heb samen met de mensen van "Vet Cool Man" zelf ook een paar rondjes op Zandvoort gereden (weliswaar tegen een slakkengang)

mvg,

Carlito

08 jul 2007 21:38
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 

Was dat iemand die dacht dat de Guppie-race nog bezig was? :wink:

08 jul 2007 21:40
Profiel
Bericht 
@ ErikE: Partner??? Welke partner?? Was er met enkele Forummers!

Weertje was toppie. Erg naar m'n zin gehad, een heleboel bekenden ontmoet die ik al een hele tijd niet gezien had.

Maar vond de Porschedays niet meer wat het geweest was. Op de één of andere manier is de sfeer van weleer er gewoon niet meer. Had het om een uur of 3 wel gezien.

Was leuk om een aantal forummers te zien, alhoewel ik nog steeds niet precies weet wie nu wie was ...

08 jul 2007 21:40
PorscheForum Rakker
911 SC 1980 Boxster S 2006
Muiderberg
Bericht 
FROST schreef:
Die auto's moesten eruit omdat ze te veel lawaai maakten... :( Daarna mocht elke klasse ook nog maar 20 min. max rijden..

Dat vond ik knap irritant. Ik zou zeggen haal de auto's die teveel lawaai maken eraf en laat de rest gewoon doorrijden ipv de rijtijd voor de hele groep te halveren.

08 jul 2007 21:54
Profiel
PorscheForum Junkie
987 3.2S '07 / ex-986 2.7 '03 / ex-964 C2 '91 / ex-968 CS '92 / ex-964 C4 targa '91
regio Waterland
Bericht 
Lydia schreef:
@ ErikE: Partner??? Welke partner?? Was er met enkele Forummers!

:?:

Waar heb ik je dan nog meer met die persoon met half lang haar gezien?

(sorry hoor...) :wink:

08 jul 2007 22:00
Profiel Twitter 
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
GP: Tja dat zei de pa van Speedy1980 dus ook al... Maar het bestuur wil nu gaan proberen volgend jaar op vrijdag elke wagen te meten op het geluid. Hebben ze een mooie klus te klaren maar zou onder het racen door wel beter zijn omdat mensen het dan niet voor een ander verpesten.. :x

08 jul 2007 22:08
Profiel Facebook 
Bericht 
@ ErikE: dat is Marknineoneone uut het oooosten vaaan het laaand. Ook een Forummer. Ik was door hem uitgenodigd op 24 mei op Zandvoort omdat degene die met hem mee zou rijden, op het laatste moment had afgezegd. Waarschijnlijk komt hij je daarom bekend voor.

08 jul 2007 22:15
Antwoord op onderwerp   [ 215 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende