Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 6:29

Antwoord op onderwerp  [ 215 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Porsche Zandvoort Days 2007 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht 
FROST schreef:
2000 gtv:

Excuses voor het ongemak/gevaarlijke gedoe, was eigenlijk niet de bedoeling, vond het alleen zo vreemd dat je ineens meerdere meters achter me viel terwijl mijn teller dik op de 150 stond (ging haast niet meer harder :wink: ) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: en Ja, geef het eerlijk toe; ik was vergeten welke afslag ik nu moest hebben!! denk ik volg jou gewoon effies

damn dat filmpje was wel heftig; bleef die gast nou gewoon STAAN met zijn auto OP de baan???
Geen probleem hoor dat hadden we al uitgepraat toch. :wink: Ik had me alleen in de tunnel even uitgeleefd.Daarna moesten we weer wachten op onze dames in hun razend snelle A-klasse... :bang: :wink:

08 jul 2007 22:44
Profiel
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
ErikE schreef:
Lydia schreef:
@ ErikE: Partner??? Welke partner?? Was er met enkele Forummers!

Waar heb ik je dan nog meer met die persoon met half lang haar gezien?

(sorry hoor...) :wink:

Beetje provoceren op de zondagavond zie ik....... :lol:

Half lang haar..... zoiets?

Afbeelding

08 jul 2007 22:47
Profiel
Bericht 
En gewoon lekker doorrijden en geen € 10,00 betalen! Porsches behoren op deze dag nu eenmaal gratis te parkeren :D

[/img]http://www.porscheforum.nl/album_thumbnail.php?pic_id=26500[img]

@ErikE: Jip dat is de foto ...

Laatst bijgewerkt door Lydia op 09 jul 2007 17:26, in totaal 3 keer bewerkt.

08 jul 2007 22:54
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Ik heb van de zaterdag alvast iets van 40 foto's geplaatst in The All Dutch Zandvoort Days map, veel plezier met kijken; morgen volgen de foto's van de zondag. Ik ga nu lekker slapen, ben bek af van al die Porsche's :wink:

08 jul 2007 22:58
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Op zoek naar...
Noordwijk aan zee
Bericht 
Lydia schreef:
Was leuk om een aantal forummers te zien, alhoewel ik nog steeds niet precies weet wie nu wie was ...

Misschien eens een idee, om een topic te maken met een foto van auto + porem..... :wink: ( weet van het smoelenboek, maar een update misschien..?)

dan weet je tenminste op een meeting welke auto bij wie hoort, en dan weet je hopelijk ook meteen dat je niet een mede PF'r straal voorbij loopt ...terwijl je wel elke dag( nou ja bijna ) zijn of haar posten leest.... :idea:

Hoewel...lydia kun je slecht omheen....met haar krullenkop en mooie ()().. :mrgreen: koplampen....( bedoel van froggy...) uiteraard........ :?

Of olaf....of gerhard....of eric....of mike....of rob....of DD....of.....of....

08 jul 2007 23:55
Profiel
PorscheForum Junkie
Omgeving Leuven
Bericht 
rafv schreef:
HIER vind je de ontstaansgeschiedenis van de Martini RSR.

Idd, enkel de motor was veranderd, iets van een 993 GT2 EVO oid, weet het niet meer juist, Wim zei het ons nog toen we daar waren...

09 jul 2007 1:47
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Lydia schreef:
Maar vond de Porschedays niet meer wat het geweest was. Op de één of andere manier is de sfeer van weleer er gewoon niet meer. Had het om een uur of 3 wel gezien. .

idem

09 jul 2007 9:02
Profiel
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
John schreef:
Lydia schreef:
Maar vond de Porschedays niet meer wat het geweest was. Op de één of andere manier is de sfeer van weleer er gewoon niet meer. Had het om een uur of 3 wel gezien. .

idem

Dacht al dat het aan mijn leeftijd lag :oops:

09 jul 2007 9:12
Profiel
PorscheForum Junkie
964 C2 Coupe 91'
Twenteland
Bericht 
ER schreef:
ErikE schreef:
Lydia schreef:
@ ErikE: Partner??? Welke partner?? Was er met enkele Forummers!

Waar heb ik je dan nog meer met die persoon met half lang haar gezien?

(sorry hoor...) :wink:

Beetje provoceren op de zondagavond zie ik....... :lol:

Half lang haar..... zoiets?

Afbeelding

Ik zei nog zóó. Hier komt gehannes van! :mrgreen:

09 jul 2007 9:26
Profiel
PorscheForum Rakker
997 4s MK2, ex. Boxster 986 /PF #2444
Noord-Holland
Bericht 
Het was inderdaad niet zo heel erg druk...wel leuk om eindelijk een keer PF´ers in het "echt" te zien (Marknineoneone & Lydia). Volgende keer in treintje terug?

Stond trouwens een hele mooie CaymanS te koop! Alleen wel voor de hoofdprijs
:(

09 jul 2007 10:09
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
marknineoneone schreef:
Ik zei nog zóó. Hier komt gehannes van! :mrgreen:

... niet alleen door dat ene foto'tje :twisted: :wink:

09 jul 2007 10:27
Profiel WWW Facebook 
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Zondag ook ff wezen kijken, helaas waren we wat laat dus de meeste forummers waren al weg jammer genoeg. Wel Do in zijn gele tupperware, Dr. Knauf, Erik. En idd, wat een hoop GT3's op de baan. En wat een lekker geluid zit daar toch in. 8)

09 jul 2007 10:32
Profiel WWW
Bericht 
Tja, toch wel erg jammer. Ik zal er al wel een jaar of 5, misschien 6 geweest zijn. En in die tijd ging je gewoon én op zaterdag én op zondag, zo leuk was het. Overal party-tentjes, eten en drinken, muziek... Het was ook altijd véél drukker, veel meer Porsches en veel meer publiek.
Er waren zondag maar weinig Forummers, maar ook weinig PCH-ers en NPC-ers.

Vorig jaar was het nog beter dan dit jaar, met al die tentjes tegenover de Mickey's. Het was écht omdat er zoveel bekende waren die ik alleen maar op de Porsche-days zie, voor de rest was het maar een tamme aangelegenheid.

Moeten wij het voor volgend jaar maar eens organiseren, John :wink: ?

09 jul 2007 11:47
PorscheForum Rakker
911 SC 1980 Boxster S 2006
Muiderberg
Bericht 
Harley schreef:
En idd, wat een hoop GT3's op de baan. En wat een lekker geluid zit daar toch in. 8)

Snap ook niet waar ze allemaal vandaan komen.
Was hard werken in de sportklasse tussen al die pk's.
Slechts een paar auto's met rond de 200 pk

09 jul 2007 12:00
Profiel
foxtrot / oscar
Bericht 
de klasse indeling sloeg nergens op... wie heeft dat zo verzonnen :?:
als je toch alles door elkaar laat rijden, waarom dan uberhaupt nog een klasse indeling? dan kan je net zo goed de baan gewoon de hele dag open gooien
de snelheidsverschillen waren veel te groot

09 jul 2007 12:09
Profiel WWW
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
twas vorig jaar idd drukker met mensen autoos en tentjes maar in mijn ogen daarom niet minder gezellig :D ik heb het iig erg naar m,n zin gehad :!:, maarja ik klets ook makkelijk tegen mensen aan die ik absoluut niet ken, ik ben zeg maar geen klets majoor maar klets generaal :shock:
en het weer werkte gelukkig ook erg mee.
maar ik begrijp wat jullie bedoelen, die sfeer was er wel in spa (vind ik persoonlijk de BOMSTE meeting) francorchamps maar daar heb ik weing forummers gezien waar ik die sfeer mee kon delen :shock: helaas.
wat ik wel erg geslaagd vond is de puppy ronde , mochten alle kinderen onder de 14 meerijden op het circuit manmanman wat leuk man die smileys op die kids bijna netzo mooi als de vetcool smileys.
jongens en meisjes wie weet is het volgend jaar weer net als vroeger :wink:

grtjs :D mikey

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

09 jul 2007 12:13
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
997 GT3
Kempen, Belgie
Bericht 
Het probleem is dat je jezelf in een bepaalde categorie moet plaatsen. Volgens mij zijn er teveel rijders die zich Sport-klasse waardig vinden. Dat hangt onder andere samen met hoe je met het verkeer op de baan omgaat bijvoorbeeld. Maar zeker ook met je rondetijden. Er reden in Sport mannen rond die 2:45 per ronde erover deden... dan ben je toch een rijdende chicane.

Het aantal deelnemers in FUN was hierdoor erg beperkt, wat het plezier ten goede kwam.

09 jul 2007 12:23
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
drknauf schreef:
wat ik wel erg geslaagd vond is de guppy ronde , mochten alle kinderen onder de 16 meerijden op het circuit

:wink:

09 jul 2007 12:52
Profiel WWW Facebook 
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
De weinige standjes is inderdaad zeer jammer. :? Zo kon je niet eens een Porsche-shirtje of andere merchandising kopen. Dat is toch vreemd? Ga naar een willekeurige OPC en daar is allerlei merchandise te kopen. Waarom dan niet op de Nederlandse Porschedagen? :roll: Bij de Spa-Francochamps dagen kan dat wel!

09 jul 2007 13:20
Profiel
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
In vergelijking met vorig jaar was het een stuk minder, vorig jaar 2 dagen me geen moment verveeld. Nu had ik het in 1 middag wel gezien; even wat babbelen met bekenden en dat was het.
Wel eindelijk lekkerrrr cabrio weer :sunny:

09 jul 2007 13:43
Profiel WWW Facebook 
3.2S
010
Bericht 
Lydia schreef:

Lijkt mij een goed plan. Stand met sponsors organiseren en dan iedereen met een batch met Forum naam + roepnaam.

Op de zaterdag heb ik veel PFers gesproken, maar ik heb er ook veel niet gezien, die er wel waren. :wink:
Een meetingpoint in de vorm van een stand zou een goede uitkomst zijn. :!:

Afbeelding

09 jul 2007 14:43
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
997 4s MK2, ex. Boxster 986 /PF #2444
Noord-Holland
Bericht 
[quote="barolo"]
Een meetingpoint in de vorm van een stand zou een goede uitkomst zijn. :!:

Daar sluit ik mij volledig bij aan! hoor dat er veel PF´ers zijn geweest, maar als je nieuw bent is het lastig deze eruit te plukken :?

09 jul 2007 15:06
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Lydia schreef:

Luitjes,

In 2005 hadden wij als NPC een stand gehuurd (jaja gehuurd) als je is wist wat dit gekost had, ik dacht ff 1000 € en dan was een extra deel nog door Pon gesponsord.

Krijg je nog de catering en de rest van de aankleding (beamer-folders-tafels etc. etc.) en malloten die er echt de godganze dag willen gaan zitten....ik, heb het al is gedaan.

Verder denk ik dat een orgaan als deze (onafhankelijk en niet juridisch erkend door Porsche AG , forum) nooit toestemming zal krijgen om daar iets te doen..op een dag welke gedirigeerd word door de PCH en Pon.

Verder heeft NPC dit jaar bewust gekozen om is geen Zandvoort te doen maar uit te wijken naar het Circuit vcan Zolder (was in mei) en dat was een daverend succes.

Maar ga gerust is wat ondernemen, maar ik weet wat een werk en wat een geld dat kost.

John

(nu maar is op de stoel van Penningmeester van de Nederlandse Porsche Club).

09 jul 2007 15:29
Profiel
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Bericht 
Het lijkt me in ieder geval erg leuk om volgend jaar, mits het qua datum uitkomt, eens te komen kijken en wat forumleden te ontmoeten. Badge is een prima idee, evenals een plek waar meer forumleden verzamelen.

Ik wil ook best eens wat meer 924-eigenaars ontmoeten om ervaringen uit te wisselen en auto's te bekijken, maar ik begrijp dat bij dergelijke evenementen mijn auto nog kans maakt de enige van zijn type te zijn... een gelegenheid om andere P-modellen te bekwijlen lijkt me ook wel wat. :)

09 jul 2007 16:00
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
..maar ik begrijp dat bij dergelijke evenementen mijn auto nog kans maakt de enige van zijn type te zijn..

ECHT NIET!!!!!!!!!!!!!!!!! :shock:
Ik heb van het weekend zeker wel een stuk of 10 924ers zien staan op de parkeerplaatsen! En als je er was geweest had ik zeker wel een babbel komen maken :wink: Dus niet zo nadelig overkomen hoor..

09 jul 2007 16:37
Profiel Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 215 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende