|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
Miomap draait niet op nieuwe mobiel... ;-(
Auteur |
Bericht |
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Miomap draait niet op nieuwe mobiel... ;-(
Ik had een Mio A701, maar die is tijdens de laatste vakantie nat geworden en is kaduuk.
Inmiddels heb ik de schade door de reisverzekering vergoed gekregen en heb ik een nieuwe telefoon aangeschaft (een E-ten Glofiish M700).
Nu heb ik de originele Mio navigatiesoftware nog en volgens alle beschikbare info zou deze software ook gewoon op m'n nieuwe mobiel geplaatst kunnen worden.
Ik krijg nu alleen voortdurend de melding dat Miomap niet geopend kan worden omdat een programma of licentie ontbreekt. Het advies luidt dan om een en ander nogmaals te doen, maar dat levert ook geen succes op...
Weet iemand raad? Hoe krijg ik Miomap op m'n nieuwe toestel?
Overigens draait de Mio A701 op Windows Mobile 5 en de Glofiisch M700 op Mobile 6, maar dat kan 't probleem toch niet zijn?
Ik heb -nogmaals- de originele dvd-schijfjes met alle nummers, codes, etcetera...
Ik heb bij de aanschaf van mijn Mio (destijds € 629,00) toch ook voor de software betaald? Die moet dan toch ook gewoon draaien op compatible toestellen?
Heeft iemand -toevallig- navigatiesoftware (mij maakt niet uit van wie; TT, Navman, Mio, Igo, etcetera) die op de M700 kan draaien en is bereid om die aan mij te verstrekken?
(mag ook via pb)
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
09 jul 2007 13:39 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Kan het zijn dat je alleen een licentie voor de Mio A701 hebt en daardoor niet op andere apparaten te plaatsen is? Vaak kan software maar op één apparaat geplaatst worden.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
09 jul 2007 17:31 |
|
|
johnny sc
Boxster 3.2S-ex 3.0 scarnhem/nijmegen
|
mio
hoi, ik heb zelf al een enkele keer via mio forum tips gekregen.
zet mio maar als zoekfunctie op google, dan kom je ze vanzelf tegen.
succes, johnny sc.
|
11 jul 2007 0:15 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|