Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 7:01

Antwoord op onderwerp  [ 207 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Vet Cool Man 2007 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
944 K6 USA
Soest
Bericht 
Ik wil de organisatie bedanken voor de fijne dag.
Het weer heeft hier ook aan meegeholpen.
Ik hoop dat de kinderen de dag van hun leven hebben gehad.
Nu de foto's nog.
Tot 2008

07 jul 2007 21:34
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 911 targa 1986
Deventer
Bericht vetcoolman
Ik kan mij volledig aansluiten bij het geen wat er al geschreven is.
Een top dag om nooit meer te vergeten.
Kind(eren) blij ouder(s) blij en alle porsches rijders blij wat willen we nog meer.

Organisatie hartelijke dank.

Helaas op de terug weg op de A1 mijn kentekenplaat verloren.
Andre bedankt voor je ondersteuning ik heb hem niet meer gevonden.

07 jul 2007 21:42
Profiel
PorscheForum Junkie
911 3.2 cabrio
Haarlem PF # 2694
Bericht 
Was voor mij de eerste keer en ik moet zeggen dat het zéér geslaagd was ! Had gedacht één passagier(tje) mee te krijgen maar had uiteindelijk de halve familie in de wagen zitten, broertje en vader pasten er ook nog wel in en dat maakte het eigenlijk ook wel erg leuk/gezellig. Sfeer was erg ontspannen.
Wel heb ik kritiek op het feit dat er op het circuit af en toe echt onbehoorlijk werd gereden :evil: Er is verantwoord hard/doorijden en er is verstand op nul en gáán. Met name de laatste categorie was redelijk vertegenwoordigd en tot mijn stomme verbazing reden die ook nog meestal in de nieuwste P's rond (niet dat dat iets zegt).
Ook kritiek op de organisatie wat betreft het sanitair! Als je weet wat de patiënten nodig hebben om zich te kunnen verzorgen kun je het niet maken om zo weinig toiletruimte op zoveel mensen voorhanden te hebben, zeker niet als het sanitair zoveel toestroom niet eens aankan!
Verder gewoon een topdagje.

07 jul 2007 22:53
Profiel
PorscheForum Super Junkie
vianen
Bericht 
millie schreef:
lekker flesje wijn mee gekregen ;-)

Echt waar :?: :roll: zit hier met een beetje droge b*k dan, zal de enige wel weer zijn die het niet heeft gehad :roll: :roll: , maar daar gaat het ook niet om de kids vonden het geweldig :!: :!: :lol: , en ik ook , vaders ging ook nog even mee achter in de 964 :twisted: :lol: , maar hij vond het super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Helemaal goed dus, allemaal een toffe dag gehad, en volgend jaar maar weer meedoen.

Alex en de rest van de organisatie, mijn dank voor de geweldige dag wederom :thumleft: :lol:

07 jul 2007 23:25
Profiel
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht 
bert964c4 schreef:

Echt waar :?: :roll: zit hier met een beetje droge b*k dan, zal de enige wel weer zijn die het niet heeft gehad :roll: :roll: , maar daar gaat het ook niet om de kids vonden het geweldig :!: :!:

had je rustig van het parkeerterrein moeten rijden :wink:
net voor de slagboom werd het uitgedeeld bij vertrek

08 jul 2007 8:23
Profiel
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Mooie foto's Barolo! Thanks for sharing, was mijn camera vergeten, maar dit maakt alles goed!

08 jul 2007 10:08
Profiel
PorscheForum Rakker
"in - between - porsches" ex-911sc 1980
Zeist
Bericht 
Inderdaad mooie foto's Barolo. Voor mij was dit de eerste keer dat ik met m'n elfje het circuit op mocht. Briljant!! Zo'n auto is niet gemaakt voor de openbare weg, op het circuit komt het beest pas echt los. Helaas kwamen we regelmatig in de file terecht op het circuit, maar dat mocht de pret niet drukken.
Uiteraard hebben we geluk gehad met het mooie weer, ik besef nu pas hoe gevaarlijk het kan zijn op zo'n circuit, met onervaren rijders, als het zou hebben geregend!! :shock:
Verder alleen maar stralende gezichten van kinderen, maar ook van de ouders en rijders (van al dat moois dat te bewonderen was).

Dit jaar heb ik maar ten dele meegeholpen met de organisatie, maar volgend jaar ben ik weer 100% van de partij. Ik mag dan ook graag de rest van de organisatie ontzettend bedanken voor deze dag (ik weet dat ze stiekum ook dit forum wel eens lezen). Super jongens, tot donderdag.

08 jul 2007 15:31
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Op de website van de Stichting staan nu de door de fotografen gemaakte foto's! Heel erg leuk om al die portretten te zien :lol: zelfs het moment voor hemzelf van Pieter aka Porzje is vastgelegd :wink:

08 jul 2007 16:15
Profiel
997 4S Cabrio ex. 993 4S, ex. 964 C4, ex. 968
Nederland
Bericht 
Mijn complimenten dat deze foto's er nu al opstaan. Leuk om ze eens door te kijken!

08 jul 2007 17:29
Profiel
PorscheForum Rakker
ex-911 SC Targa '82, nu 996 C2C
Amersfoort
Bericht 
Ook ik vond het weer een bijzonder geslaagd evenement, met opmerkelijk goed weer. Super dat die stichting Geluk en Vrijheid dit ieder jaar weer weet op te tuigen. Erg goed dat er zoveel mensen belangeloos meewerken (buschauffeurs, fotografen, horeca en andere begeleiders, etc).
Wat ik wel jammer vind tov de eerste twee keer die ik ook heb meegedaan, is dat de rit zelf nu eigenlijk neerkomt op het zsm rijden naar Zandvoort, in plaats van de geweldige tourritten over mooie polderweggetjes, zoals de eerste 2 keer. Ik snap dat dit een logisitieke ramp is/was, maar het was qua rijplezier nog leuker. Het ritje (5 rondjes!, de auto achter de mijne was de laatste voordat gevlagd werd) over Zandvoort was erg leuk. Wel veel te druk, dus remmen op onverwachte momenten. In het gedeelte waarin ik reed heb ik gelukkig niet heel veel absurde acties gezien van mederijders.

Leuk om ook even met Anne2.7 kennis te maken, jammer dat hij uiteindelijk alleen naar Zandvoort moest rijden. Maar aan de andere kant lijkt het me nog veeeeel sneuer als er te weinig Porsches zijn voor alle kindjes, dus ik snap wel dat de organisatie liever teveel P's heeft dan te weinig.

Volgend jaar ga ik wel zelf een zittingverhoger meenemen, want de ouders van 'mijn' kindje hadden die niet mee en daardoor kon hij nauwelijks over het dashboard kijken...

Ik heb nog wat foto's van de verzamelplaats Utreg in mijn album gezet. Liefhebbers kan ik nog wel mailen in de originele kwaliteit.

JeroenSC

08 jul 2007 21:00
Profiel
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Bericht 
JeroenSC schreef:
Leuk om ook even met Anne2.7 kennis te maken

Likewise!

Ik zag zaterdag inderdaad een kereltje in een 911 die, hoe goed hij z'n best ook deed, amper de horizon kon zien. Had nog een foto willen maken maar was te laat. Zou dus heel goed jouw passagier geweest kunnen zijn.

Tot de volgende rit.

Anne 2.7

08 jul 2007 22:00
Profiel
PorscheForum Rakker
996 C2 Cabrio TT
Wageningen
Bericht 
Wij hebben ook een fantastische dag gehad. Ik had een perfekte reisgenote! Wat mij betreft volgend jaar weer. Organisatie bedankt!

Hierbij wat foto's die we zelf gemaakt hebben.
http://picasaweb.google.com/victor.beverloo/20070707

09 jul 2007 9:41
Profiel
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Ik heb me prima vermaakt, en mijn bijrijdstertje (en haar vader) ook. Daar doe je het tenslotte toch voor. Volgend jaar weer :!:

AfbeeldingAfbeelding

09 jul 2007 10:53
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
1:43
IJmuiden
Bericht 
Ha, die Porschisten;

Prachtige foto's van een zichtbaar geslaagd evenement; complimenten aan organisatie en deelnemers. Het enige mogelijke discussiepunt lijkt me of het nou de chauffeurs of de passagiers waren met de grootste smile op hun smoelwerk.... :D 8)

09 jul 2007 11:14
Profiel
PorscheForum Rakker
...
Hilversum
Bericht 
Heb me ook uitstekend vermaakt, leuke foto VB996

Afbeelding

09 jul 2007 11:39
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Waar kan ik een gedeelte van mijn foto's plaatsen? Misschien een :idea: om een Album aan te maken heren Moderatoren?? Of moet ik ze in het album van 2005 en 2006 plaatsen?

09 jul 2007 18:50
Profiel
3.2S
010
Bericht 
Even Picasa (www.picasa.com) downloaden en dan kan je alles met 2 x klikken op het internet zetten en kunnen wij de foto's met 1 klik downloaden en / of bekijken (dia voorstelling). :wink:

09 jul 2007 19:53
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Ga ik dat komend weekend even doen :!: 8)

09 jul 2007 20:15
Profiel
PorscheForum Rakker
996 C2 Cabrio TT
Wageningen
Bericht 
inderdaad een prima foto JDB! Goed dat je je duim opstak :D anders was ie niet zo leuk.
Ik ben benieuwd naar nog meer foto's, want zelf sta je er toch niet zo vaak op als je ook nog moet sturen..

09 jul 2007 21:43
Profiel
vianen
Bericht 
DeniS2 schreef:
bert964c4 schreef:

Echt waar :?: :roll: zit hier met een beetje droge b*k dan, zal de enige wel weer zijn die het niet heeft gehad :roll: :roll: , maar daar gaat het ook niet om de kids vonden het geweldig :!: :!:

had je rustig van het parkeerterrein moeten rijden :wink:
net voor de slagboom werd het uitgedeeld bij vertrek

Ik ging ook als laatste weg, het zal wel op geweest zijn :lol: :wink:

09 jul 2007 22:41
Profiel
981 Boxster GTS
Bericht 
Vanavond pas weer tijd gevonden om de (thuis) pc eens aan te zetten (gisterochtend om 7.45 op de zaak en om 23.15 al weer thuis :? ).

Voor zover het nog niet gezegd is; complimenten aan de organisatie, wederom een geslaagd evenement met als belangrijkste natuurlijk vreselijk happy :cheers: kids.

Mijn "kid" maakte nog een opmerking die je ff met beide benen flink op de grond zet. Hij had het niet zo erg, zei hij, hij kon nog lopen.
In de verste verte leek het nog op lopen, maar toch dat positieve. Chapeau :res:

Ik ben blij dat ik met zo'n kleine marginale bijdrage mijnerzijds het leven van die kinderen, en hun ouders, voor een dag wat aangenamer heb kunnen maken.

10 jul 2007 20:35
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Het is zo te zien weer een super dagje geweest voor zowel de bestuurders als de kinderen.
En dan nog de beste/mooiste dag in weken

Laatste update 22/10/2013

13 jul 2007 3:19
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
997 mk2 cabrio
veluwe
Bericht 
filmpje :
http://rapidshare.com/files/42757206/07 ... 5.mp4.html

13 jul 2007 23:32
Profiel
PorscheForum Junkie
ex Midnight blue 928 GTS 1995
Heerenveen
Bericht 
zeg, hoe werkt dat? lijkt niet al te rapid zoals de naam suggereert :wink:

13 jul 2007 23:55
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
997 mk2 cabrio
veluwe
Bericht 
eerst op free klikken , (of je moet geluik een premium account willen.....)
en dan de code die je ziet invullen bij : HERE
en dan : download via .......
En dan wordt er een heel mooi filmpje gedownload naar jou computer

14 jul 2007 17:07
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 207 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende