Auteur |
Bericht |
aero
996 Turbo
|
Ach, hijzelf is er vrij nuchter onder. Ik herinner me een verhaal nog niet zo lang geleden van een baanofficial op de nurburgring die nog voor de opening van het circuit eens een drietal mensen zag zitten op de vangrail langs het circuit. De baanofficial herkende Nikki niet en vroeg wat de heren daar wel niet deden waarop Nikki antwoorden "wees niet ongerust, we zijn alleen maar op zoek naar een oor welke ik ben verloren tijdens een barbeque een tijd geleden"
Is echt gebeurt
Ik heb trouwens wel vaker F1 wagens door de pit zien rijden met gehele tankinstallaties er nog achteraan.
_________________________________________ Turbo lag is there for a reason, it gives you time to put your coffee away in the cupholder
|
04 jul 2007 0:18 |
|
|
ER
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997Rosmalen
|
Datzelfde gedeelte van het circuit heb ik van heel dichtbij en ondersteboven gezien, en hierbij ook een hoop verloren.
Grappen over het feit dat dit 'een hals-zaak' voor mij is geworden, zou ik ook niet op prijs stellen, laat staan zo'n opmerking in het geval van Lauda.
Laten we het to the point houden.
|
04 jul 2007 0:22 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Bij McLaren krijgt de wereldkampioen momenteel links en rechts om de oren van een debutant...
Er zijn meer rijders die moeilijk wennen aan de Bridgestones van dit seizoen en niet de minsten. Kimi is het net te boven, Fernando zakt op het oog alleen maar weg... Eigelijk bevindt Albers zich dus in goed gezelschap.
Voor het volgende jaar zijn vooral de laatste races van belang voor Albers. Als hij dan nog steeds het lek niet boven heeft zie ik het somber in. Maar een paar goede races op het eind en hij kan zo weer een stoeltje hebben.
|
04 jul 2007 0:32 |
|
|
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
voor DIT jaar bedoel je
anders heeft hij volgend jaar geen stoeltje meer......
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
04 jul 2007 8:22 |
|
|
cabrio wim
|
Hij bedoelt: als hij volgend jaar nog wil racen zal hij zeker de laatste races van dit jaar goed moeten doen.
|
04 jul 2007 8:32 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
|
10 jul 2007 14:08 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
en het barst van de geruchten op internet over wie het seizoen af gaat maken. Klien zou 2 of drie races doen, voor daarna circuleren namen waaronder: "Mc Chicken" Bourdais....
|
10 jul 2007 14:51 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Persoonlijk denk ik dat Narain Karthikayan de plek van Albers in gaat nemen; die neemt namelijk een berg sponsorgeld mee...
Dit is heel erg jammer voor Albers, maar goed, de professsionele autosport is een harde wereld. Jeroen Bleekemolen is zo ook weer uit de DTM geknikkerd.
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
10 jul 2007 15:04 |
|
|
Jort
Groningen
|
17:00 RTL 7 aka RTL Z.
Tranen met tuiten wellicht.
_________________________________________ Tjolk.
|
10 jul 2007 15:30 |
|
|
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
ALbers kan zijn stoeltje gaan inleveren
zat er wel aan te komen, misschienn kan ie in de V.S. aan de slag als Doornbos de omgekeerde weg bewandelt (ff dromen ).
_________________________________________ 911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl
|
10 jul 2007 15:40 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
laat die eerst maar daar het seizoen afmaken ipv bij de F1 achteraan te gaan rijden
_________________________________________ Got coffee?
|
10 jul 2007 15:44 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Denk niet dat Doornbos uit de US gaat, maakt nu juist kans om heel veel crediet op te bouwen bij Minardi USA of je die gelegenheid bij Spyker krijgt...
Persoonlijk gun ik het Klien wel.
_________________________________________ Racefun events
|
10 jul 2007 15:47 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Zie het Spa draadje.. ik ga morgen kieken.
_________________________________________ Racefun events
|
10 jul 2007 18:08 |
|
|
993_4S
993_4S
|
vraag me af op Spyker volgend jaar nog F1 rijdt (onder de naam Spyker dan)
|
10 jul 2007 20:41 |
|
|
LuKe
Zuid-Limburg(B)
|
testrijder van spyker heeft de hele dag gereden op Spa.
en best een mooie tijd neergezet...
_________________________________________ LuKe's force.....it is a 718 Boxster S ! (ex-944S2 ex-987 Boxster S)
|
10 jul 2007 21:22 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Waren er ook niet familiebanden in het spel (zoon of schoonzoon die het stokje graag overneemt, en dan bedoel ik niet bij Albers)
Heeft mijns inziens niet alleen met de sponsor te maken, maar het lijkt er meer op dat dit een mooie stok achter de deur is om andere belangen te verschuilen. Maar goed wie ben ik
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
10 jul 2007 21:46 |
|
|
993_4S
993_4S
|
maurice toch?
doel je op giedo van de garde? vraag me oprecht af of die al/ooit ver genoeg is voor de F1.
Schoonpa heeft geld zat, maar of hij dat in zijn schoonzoon zou willen steken? De mijne in ieder geval niet
|
10 jul 2007 21:48 |
|
|
cabrio wim
|
Bron RTL Grand Prix:
Giedo van der Garde
De Nederlander brengt dankzij zijn schoonvader Marcel Boekhoorn een hoop geld mee. Bovendien is Boekhoorn aandeelhouder in Spyker. Er is echter een probleem. Van der Garde heeft geen superlicentie voor 2007. Door de contractuele perikelen tussen Spyker en Super Aguri mag hij alleen testen.
|
10 jul 2007 21:52 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Precies daar doelde ik op. Het zou me niet verbazen dat er een dergelijke strategie achter zit. Zal niet voor het eerst zijn in de F1. En met geld kom je een eind.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
10 jul 2007 21:58 |
|
|
LuKe
Zuid-Limburg(B)
|
was idd Van der Garde die vandaag gereden heeft
_________________________________________ LuKe's force.....it is a 718 Boxster S ! (ex-944S2 ex-987 Boxster S)
|
10 jul 2007 22:14 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
vd Garde zelf geeft aan dat er geen sprake van is
edit: bron
_________________________________________ Got coffee?
Laatst bijgewerkt door Marco op 10 jul 2007 22:37, in totaal 1 keer bewerkt.
|
10 jul 2007 22:32 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
er worden nog steeds verschillende opties genoemd
_________________________________________ Got coffee?
|
10 jul 2007 22:42 |
|
|
993_4S
993_4S
|
Stel nou dat je een onbekende liefhebber bent en je dokt 5 of 6 miljoen. Zou je dan in de duitse GP al in een Spyker kunnen starten (op voorwaarde dat je uiteraard een superlicentie 2007 zou hebben)?
|
10 jul 2007 22:59 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Die maakt in zijn huidige race-klasse al niets paraat.
|
11 jul 2007 8:00 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
| | | | racefreaks schreef: Karthikeyan ziet move naar Spyker wel zitten
Een verpletterende indruk liet hij niet achter in 2005, op het circuit niet in ieder geval. Narain Karthikeyan reed toentertijd als eerste Indiër in dfotoe Formule 1 in de achterhoede rond bij Jordan, wat nu Spyker is. Daarna heeft hij – buiten wat races in de A1GP om – nooit meer een serieuze race gereden.
Momenteel is hij de tweede testcoureur van Williams en mag hij zo nu en dan op komen draven om wat ronden te rijden. Toch lijkt het erop dat de 30-jarige coureur serieus in aanmerking komt voor het vrijgekomen stoeltje bij Spyker, nadat gisteren bekend werd dat Christijan Albers op non-actief is gezet.
Karthikeyan wordt goed gesteund door onder andere TATA, wat een poos geleden voor enkele miljarden euro’s het deels Nederlandse Corus overnam. In 2005 nam de Indiër naar verluidt meer dan twintig miljoen dollar mee om een jaar te kunnen racen voor Jordan, wat toen overigens al in handen was van Midland.
Spyker heeft nog niet gereageerd over wie de nieuwe racecoureur wordt bij hun, wel gaf Colin Kolles toe dat Karthikeyan op het lijstje staat met kanshebbers voor het vrijgekomen stoeltje. Formule 1 RaceReport meldde gisteren dat Christian Klien afgelopen week gesignaleerd is bij de fabriek van Spyker in Silverstone maar er is nog niets duidelijk. Toch liet Karthikeyan zich ontvallen een doorstart van zijn carrière wel te zien zitten.
“Ik heb met Colin gepraat in Silverstone en ik zou het fantastisch vinden om weer te kunnen racen”, vertelde de Indiër tegenover het persagentschap Reuters. “Ik heb het echter goed naar mijn zin bij Williams.” Mark Perkins, zijn manager, liet weten dat “Spyker hoopt dat Narain beter kan presteren dan Albers heeft gedaan. Aan het eind van de week weten we het”, doelend op de bekendmaking van de plaatsvervanger van Christijan Albers.
De kans is echter aanwezig dat Karthikeyan concurrentie krijgt van de half-Nederlandse Nelsinho Piquet. De zoon van de drievoudige Braziliaanse Formule 1-wereldkampioen Nelson Piquet is momenteel testcoureur bij Renault maar teambaas Flavio Briatore ziet graag dat zijn pupil race-ervaring op doet voordat hij in 2008 misschien racecoureur wordt bij Renault.
| | | | |
_________________________________________ Got coffee?
|
11 jul 2007 15:56 |
|
|