Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 22 apr 2025 21:24

Antwoord op onderwerp  [ 193 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
close encounter met voetje 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Asociaal en ook al niet al te slim, wie zet dat nu met zijn lelijke apekop en al op youtube? :roll:

Oppakken en naar een tuchtschool ermee!

10 jul 2007 12:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Audi V8 Mercedes SL 280 Discovery 3 HSE V8 2005
Heemskerk
Bericht 
Citaat:
het joggie handeld wss in opdracht van z'n pa of zo, die zou dus behoorlijk aan de beurt zijn bij me

Duh. Beetje kort door de bocht, vind je niet? :roll:

10 jul 2007 12:23
Profiel
Groningen
Bericht 
Afbeelding

10 jul 2007 12:41
Profiel
981 Boxster GTS
Bericht 
Het joch is in dit geval helaas het product van zijn opvoeding.

Allereerst een goede kets voor z'n harsus en naar een opvoedingsgesticht ermee :arrow: afvoeren dus.

Vervolgens de indirecte veroorzakers aanpakken, de ouders :evil:

10 jul 2007 17:41
Profiel
PorscheForum Rakker
Heemskerk
Bericht 
Nine-eleven heeft zelf geen kinderen, begrijp ik?

10 jul 2007 17:53
Profiel
981 Boxster GTS
Bericht 
500E schreef:
Nine-eleven heeft zelf geen kinderen, begrijp ik?

Jazeker wel, zoon van 23 en (pleeg)dochter van 13.
Zoon woont zelfstandig en dochter uiteraard nog thuis.

En ik zal niet verkondigen dat ik het met mijn zoon allemaal 100% goed heb gedaan, maar een flinke dosis normen en waarden heeft hij zeker meegekregen.

Dergelijk gedrag zou bij mij flinke gevolgen (niet fysiek althans) voor de jongeman hebben.

10 jul 2007 18:32
Profiel
PorscheForum Rakker
Heemskerk
Bericht 
Da's voor mij niet anders. Maar je weet zelf wel dat je niet altijd zicht hebt op wat zich daarbuiten afspeelt, hoezeer je ook hamert op belangrijke zaken als respect voor elkaar en elkaars eigendommen enz. Een stel verkeerde vriendjes en je bent het haasje. Daar kun je als ouder niet zo veel aan doen, ben ik bang. Maar what the hell; jij hebt het ergste al gehad wat dat betreft. Ik sta nog aan de vooravond (12 jaar en opstandig, duh.). :wink:

10 jul 2007 18:47
Profiel
PorscheForum Junkie
Op zoek naar...
Noordwijk aan zee
Bericht 
Nine-eleven schreef:
Dergelijk gedrag zou bij mij flinke gevolgen (niet fysiek althans) voor de jongeman hebben.

Ik heb geen kinderen..maar het zou bij mij WEL fysieke gevolgen hebben,
volgens mijn ouderwetse opvoeding werkt een schop onder je kont nog steeds.... :twisted:

10 jul 2007 18:53
Profiel
981 Boxster GTS
Bericht 
500E schreef:
Maar what the hell; jij hebt het ergste al gehad wat dat betreft. Ik sta nog aan de vooravond (12 jaar en opstandig, duh.). :wink:

Eehh, vlak een 13-jarige (pleeg)dochter niet uit. Relatie is tussen ons overigens erg goed, heeft mij voor zover ik kan beoordelen volledig geaccepteerd. Maar het blijft een 13-jarige puber.

En ondanks zijn 23 jaar en zelfstandig wonend kijk je nog altijd van een afstand over zijn schouder mee. Je hebt nu eenmaal het beste met je kind voor en als hij dan (nog) niet heeft bereikt wat je eigenlijk zou willen dan . . . . . houdt dat je toch nog bezig.

10 jul 2007 20:11
Profiel
PorscheForum Rakker
Heemskerk
Bericht 
Dank voor deze blik in mijn toekomst :D Ik maak me vreemd genoeg over mijn meiden (8 en 1) minder zorgen. Gek is dat. Komt misschien wel door al die rottigheid die ik zelf uithaalde, vroegah :wink:

10 jul 2007 20:29
Profiel
981 Boxster GTS
Bericht 
Graag gedaan.

En mocht je nog raad en daad van een oude, wijze (ahum) deugniet (= oud Hollands) nodig hebben . . . . . :wink:

10 jul 2007 20:41
Profiel
PorscheForum Rakker
993_4S
Bericht 
opa :mrgreen:

10 jul 2007 20:45
Profiel
Bericht 
Lydia schreef:
...zag ik dat ik een snee had in mijn achterband, tot op het canvas. Naar de bandenjood geweest: het was duidelijk gedaan met een mes. Lekker dan bij 285/30/18 banden, die ook nog eens nergens op voorraad zijn :( Om nog maar te zwijgen van de prijs ...

Dit postte ik een maand of 2 geleden. Ik heb de Michelin-band eindelijk binnen. Is weer even € 380,00 ... En dan moet-ie er nog onder gezet worden!! Errug fijn! Ik hoop dat ze er lol aan gehad hebben!

11 jul 2007 20:21
Bericht 
Half jaar geleden was ik de klos!!!

Afbeelding
Afbeelding

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.ph ... d+++wakker

Kan nog heel erg boos worden wanneer ik dergelijke berichtjes lees of filmpjes zie. Niet goed voor mijn gezondheid en humeur. :twisted: :twisted:

Alles wordt nu bewaakt met camera's.

11 jul 2007 20:53
Bericht 
Hellup! Niet normaal, zèg! Die gasten moet je boven een enorm regenwoud uit een vliegtuig meppen.

Gisterenavond om 23.00 uur werd er hier in Egmond vuurwerk afgestoken. Dus met de meisjes er heen. Maar er was ook kermis, dus hartstikke druk, geen parkeerplaats. Zie ik een plekje tegenover de kermis. Ik wil m'n auto erin draaien, roept mijn oudste: "MAM! Ben je wijs? Daar moet je hem niet neerzetten, dan heb je straks een kras op je auto!" Lachen, hè?

Ohja, wat betreft kinderen, natuurlijk zijn ze een product van je opvoeding, gecombineerd met hun karakter. En hoe ouder ze worden, zullen ze ook beïnvloed worden door hun omgeving (vrienden/klasgenoeten). Ik heb dat onlangs zélf ondervonden.

Mijn jongste vind vuur fasinerend. Maar weet natuurlijk dondersgoed dat je er niet mee mag spelen (alleen mama mag met vuur spelen :wink: ).
Kom ik op een middag in mijn slaapkamer, stinkt het daar toch naar vuur! Dus ik vragen. Had ze samen met een vriendinnetje papier aangestoken, maar dat was veel te heftig gaan branden. Zijn ze naar mijn kamer gelopen met die brandende zooi, lángs met hemelbed met voile gordijnen (en mijn bed is van teakhout) om het dan uit het raam te gooien. Zie je het gebeuren? Voile gordijnen in de fik en wat denk je dat teakhout brandt. Woedend was ik. Maar ik sla mijn kinderen nooit. Dus heb ik op internet effe een paar mooie plaatjes opgezocht van mensen die verbrand waren. Echt, ik stond er zelf van te kokhalzen. Geloof me, dit was effectiever dan een pak slaag. Míjn dochter speelt nooooit meer met vuur!

12 jul 2007 10:30
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
@ECT: Dat doet echt zeer. :cry:

12 jul 2007 20:45
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
944
Sommelsdijk
Bericht 
het doet zeker zeer maar bij die Bak Met Water wel een stuk minder (sorry ik hou niet super van BMW rij ze daarom ook vaak poep :P ) haha maja blijft een stuk miss-respect :cry: ( ik hoop wel dat de krassen nu weg zijn ECT en deze vergoed zijn door de daders)

12 jul 2007 21:50
Profiel WWW Facebook 
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Wat een helden hé , krassen , dan nog filmen en dan lopen als haasjes.
Wat hebben ze er toch aan :evil: :cry:

Dat ze dat doen op een erg provocerende wagen (heb ooit een Duitse dikke Zwarte Mercedes S gezien met een mooie sticker op de achterkant "Ihr seit Assi's") zou ik het nog enigsinds kunnen begrijpen , maar dan nog ... :evil:

Laatste update 22/10/2013

13 jul 2007 0:39
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 193 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8