Auteur |
Bericht |
anton964
991.1 gtstholen
|
bloemkool in de aanbieding!!!!????dat kan je wel vergeren!
60% is deze week kapot gehagelt.
een bloemkool bij c1000 kost nu al €2,- dubble als anders.
anton964
|
13 jul 2007 21:45 |
|
 |
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
13 jul 2007 21:52 |
|
 |
ErikE
987 3.2S '07 /
ex-986 2.7 '03 /
ex-964 C2 '91 /
ex-968 CS '92 /
ex-964 C4 targa '91regio Waterland
|
DISCUSSIE OVERIGE ZAKEN:
Ok John, srry: ik zal hier ook noooooooit meer aankondigen dat wij er een kleintje (overige zaak) bij hebben gekregen... Maar mijn nieuwe Oris daarentegen!

_________________________________________ Take the long way home....
|
13 jul 2007 22:30 |
|
 |
anton964
991.1 gtstholen
|
niet zo snel op de teentjes getrapt zijn!Er word gewoon wat minder brood verkocht op het moment moet je maar denken.
anton964
|
13 jul 2007 23:22 |
|
 |
John
Cayenne
|
Erik wat er bij mij dwars zit zijn zeker niet de topics van hieperdepiep etc. etc. das leuk, mensen hebben iets leuks te melden......geboorte van een kind is daar zeker ook 1 van......gewoon blijven doen..
Ook als er idd. ff geen nieuws is om het is ff te hebben over een lekker sigaartje etc. etc. (oja ik rook niet).....
Maar om het Porscheforum te gebruiken om specifiek raad te vragen aan mensen met een bepaald beroep (advocaten-notarissen-dokters-tandartsen etc. etc.) gaat mij tever, wij als moderators proberen alles bij te houden op dit forum om de leesbaarheid en geloofwaardigheid van alles wat met ons merk te doen heeft in stand te houden...
Als wij dan ook nog is topics moeten gaan beoordelen die helemaal maar dan ook helemaal niks met Porsche te doen hebben en dan vooral de vaktechnische kant op dreigen te gaan tja moieten wij dan daar in grijpen als er onwaarheden of andere discussies losbranden....
Zeker de juridische-medische-relationele zaken horen hier niet thuis.......
Nog ff en we hebben hier een vraagbaak.....nu 1 van de voorbeelden welke dus echt zijn gebeurd in het begin van het forum (betrokkenen zullen dit niet erg vinden)
Er zit een tandarts (meerdere zelfs) op het Porscheforum......was een vraag "euh mijn tandarts zijn rekening is te hoog" bewuste tandarts met al zijn goede vertrouwen hier op reageren..............gaat de vragensteller in kwestie deze topic en naam gebruiken als bewijsmateriaal..... nouja.....kwam wel errug professioneel over in die beroepsgroep..
Ergens moeten we een streep trekken.............
Een fijn Porscheweekend allemaal........vooral de cabriorakkers worden verwend dit weekend (eindelijk voor ze).
|
14 jul 2007 7:09 |
|
 |
993_4S
993_4S
|
wellicht beter een pb te gebruiken als je een beroepsgroepafhankelijk advies wil. 
|
14 jul 2007 12:08 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Ach, hieperdepiep topics zijn juist net leuk, maar het "klagen" kan ook elders, dat zal de strekking ongeveer zijn toch?
Ja, algemeen bekend, ik heb een hekel aan "klaag"-topics... En @ECT: Als het je niet bevalt, zeg het dan op!
|
14 jul 2007 17:11 |
|
 |
ECT
|
Niet zeuren en zeikens jongens. Hou ik niet van!
Dit topic is geplaatst in het onderwerp:
Tips zijn altijd welkom 
Laatst bijgewerkt door ECT op 14 jul 2007 17:23, in totaal 1 keer bewerkt.
|
14 jul 2007 17:23 |
|
 |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Het (draadje waar een slotje kennelijk nodig was) was naar mijn mening een draad zonder onvertogen woord.
Er werd gewoon een arbeidsrechtelijke vraag gesteld waar serieus op in werd gegaan. Er was geen conflict en zo je er al een conflict in kon herkennen was niet bekend wie de wederpartij is.
Het was vooral iemand die zich wat zorgen maakte en die zo gerustgesteld kon worden. Ik zie het probleem niet. Momenteel ben ik natuurlijk het probleem omdat ik er nu toch weer op in ga, maar goed... ik heb moeite om mijn grote mond dicht te houden.
|
14 jul 2007 17:23 |
|
 |
John
Cayenne
|
Welnee joh...das het mooie hier, maar we (ik dus in jouw ogen) moeten ergens een streep trekken........en toevallig is dat in jouw straatje......drom valt het dus op...
|
14 jul 2007 18:04 |
|
 |
993_4S
993_4S
|
ieder trekt zijn eigen grens. vond het ook niet storend. zolang het niet over foto's van het afzwemmen van de kinderen gaat (mijn dochter heeft vandaag haar b-diploma gehaald. hieperdepiep)
|
14 jul 2007 19:11 |
|
 |
kaldenbach
997 turbo 2007. boxster spyder 2012Leidschendam/Leusden
|
Ik vond het onderwerp helemaal niet storend ook omdat het in de juiste rubriek is opgenomen. Wanneer we ons hier aan gaan storen dan moet deze rubriek "Discussie Overige Zaken" gewoon helemaal gesloten worden, is mijn mening. Het is niet eenvoudig voor iemand die hier iets wil posten om te bepalen wat wel of niet gewenst wordt in deze rubriek. Het bepalen van wat wel of niet relevant/interessant is, is natuurlijk zeer subjectief.
|
14 jul 2007 21:01 |
|
 |
ingo
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369amsterdam
|
ik zou in ieder geval niet op Tele2 (voorheen Versatel, voorheen Zonnet) overstappen. Elke keer dat een andere partij de boel over nam, werd de service minder en problemen groter...
Helaas heb ik nog 800 visitekaartjes met mijn zonnet-adres er op...
O ja. Onderwerp vind ik ook niet storend en hoort hier net zo goed thuis als een draadje over -bijvoorbeeld- horloges. Toch? Als je een onderwerp niet wilt lezen of het interesseert je niet, dan lees je 't toch gewoon niet? Mijn mening.
_________________________________________ http://www.ingomettes.nl
|
14 jul 2007 21:03 |
|
 |
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
Klopt voor gewone gebruikers als jij en ik, niet voor moderators die om een goede gang van zaken te verzekeren "alles" moeten lezen. Moet soms een ondankbare stiel zijn, modereren op dit zeer mondige forum
Uit de posts van een aantal forummers kan je afleiden waarin ze beroepshalve actief zijn (Devils son - advocaat, Maurice - ICT-expert, om het nu maar even lukraak bij deze 2 te houden). Als je dgl. mensen per PB een vraag stelt, zijn ze vaak blij dat ze hun kennis/expertise kunnen delen met mede-forummers. Je moet er natuurlijk niet van uitgaan dat - om het bij 2 voornoemde voorbeelden te houden - dat Devils son je juridische problemen met de belastingadministratie even belangeloos zal regelen en dat Maurice je falende domotica even zal komen debuggen.
Dus ik vind dat John gelijk heeft in deze - hopelijk is dit geen te stoute reactie van een enthousiaste PF-er zonder Porsche 
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
14 jul 2007 22:21 |
|
 |
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Imho staat het eenieder vrij om te lezen wat hij/zij wil. Als een bepaald draadje voor niemand interessant is bloedt het vanzelf dood. 
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
15 jul 2007 10:58 |
|
 |
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Mee eens. Eén van de mooie dingen van het forum is ook dat hier mensen van allerhande expertises elkaar weten te vinden.
Ik ga echt niet overal op in want het is vrij snel duidelijk of het gewoon een open vraag betreft van iemand of dat er een zeer specifieke achtergrond is die men via het forum denkt op te lossen.
En als ik een specifieke juridische vraag heb lijkt het mij slimmer om bv. Devils son even een PB'tje te sturen dan er gelijk een draadje aan te wijden. Het is zo plat Nederlands om alles gelijk maar publiekelijk aan de kaak te stellen.
Dus laten we elkaar vooral in de waarde laten en elkaars kennis op een discrete manier benutten.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
15 jul 2007 16:10 |
|
 |
911-lover
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Valt best mee hoor (Er zijn ook non mods of admins die alles lezen .Niet omdat het moet maar omdat het interessant is. Ik leer graag over alles en nog wat bij)
|
16 jul 2007 1:54 |
|
 |
jeroenoop
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
|
Soh . Begin van dit draadje was aanleiding voor MIJ om het helemaal te lezen , omdat ik vanavond hier op dit forum 2 ja 2 berichten geschreven heb , en NIET geplaatst zijn , dankzij Casema.  N.L. De draadloze internetverbinding werdt verbroken. Ik kan mij voorstellen dat ECT het spuugzat is .
Verder lees ik in dit draadje DE discussie over DE rubriek overige zaken,
In grote lijnen ben ik het wel eens met John , maar men wil wel eens de mening van anderen horen. Wetende dat hier bijelkaar veel verstand / levenservaring zit.
_________________________________________ porsche is een virus,maar je voelt je beter.
|
23 jul 2007 21:39 |
|
 |
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Een week na dato, maar niet minder gemeend; van harte gefeliciteerd  Hieperdepieperdepiep hoera
On topic: ik denk dat de Moderatoren een goed job doen tot nu toe en ik ben het met het standpunt en de uitleg van John eens; je moet ergens eeen grens trekken en dan heb je altijd mensen die het er niet mee eens zijn.
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
23 jul 2007 22:40 |
|
 |
500E
Audi V8
Mercedes SL 280
Discovery 3 HSE V8 2005Heemskerk
|
Ach, als moderator doe je het niet snel goed. Ik ben zelf ook nog een tijdje moderator geweest ( www.autoweek.nl) en als ik dat vergelijk met hier dan valt mij vooral de structuur in positieve zin op. Loopt een onderwerp lekker dan laat je het staan; gaat het nergens over dan donder je er een slotje op. Keuze is Des Moderators. Doe het maar eens een paar weken, dan weet je hoeveel vrije tijd en geduld er in gaat zitten. En dat voor 0,00 gedeclareerde Euri per uur...
|
23 jul 2007 22:44 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Kreeg je daar niet betaald joh? 
|
23 jul 2007 22:59 |
|
 |
500E
Audi V8
Mercedes SL 280
Discovery 3 HSE V8 2005Heemskerk
|
Euhhh.... 350,00 per uur was soms nog te kort geweest 
|
23 jul 2007 23:11 |
|
 |
911-lover
|
Och , dat valt toch best mee
(Koen ook admin op één en Mod op twee andere forums)
|
23 jul 2007 23:50 |
|
|