Auteur |
Bericht |
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Sprint competitie?
Zet het maar vast onder Evenementen
Ik ben dus (ook) bereid om de handschoen op te nemen tegen P.'s met vergelijkbare prestaties als 993's - slank, breed en gekieteld - en 964's
Wat mij betreft 1 voorwaarde: geen staande maar rollende start
Dit vanwege mogelijke platte kanten aan de banden die de volgende duizenden kilometers voor ergernis zorgen.
Het is misschien wat moeilijker te organiseren, maar dus een voorwaarde voor mijn deelname
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
15 jul 2007 17:25 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
|
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
15 jul 2007 17:28 |
|
|
RufBTR
|
turbo's ook geen bezwaar ?
|
15 jul 2007 17:41 |
|
|
Paul II
|
Zeg Do, ik heb het alleen over gelijkwaardige P.'s - met een andere versnellingsbak bijv. - niet over street legal race cars hoor
|
15 jul 2007 18:07 |
|
|
FS1
|
Ik wist het wel........hier zit brood in
Nu nog een verlaten vliegveld.....
|
15 jul 2007 18:08 |
|
|
Lydia
|
|
15 jul 2007 18:17 |
|
|
porsche356sc
356
924
944
944 cupracer(s)
968CS
Boxster S
Cayman SAalsmeer
|
Re: Sprint competitie?
platte kanten bij een stilstaande start? hoe ga je dat doen?
count me in bij een stilstaande start
|
15 jul 2007 18:44 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
'k voel aan m'n water dat we binnenkort hier over de grens gaan..........A31 op een zondagochtend.
ben er ook bijmet m'n ouwe hok
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
15 jul 2007 18:52 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Geen staande start...gaat dan wss zoiets worden.
Erg knap trouwens van die 300kg zwaardere Beamer...
|
15 jul 2007 19:29 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Als medeaanstichter wil ik er uiteraard ook bij zijn. Idd. met rollende start om reeds gegeven redenen.
Bij mij in de buurt (ten zuiden van Breda) zijn meerdere geschikte wegen(weinig verkeer en langdurig rechtuit), maar ligt niet echt centraal, dus als iemand anders een geschikte locatie weet (waar voor mij de geschiktheid vooral ligt op het punt veiligheid, dus dat we controle hebben over mogelijk ander verkeer)...
|
15 jul 2007 19:33 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Ik heb zelf meer voorkeur voor werken met de performancebox en niet naast elkaar rijden, al was het maar vanwege de veiligheid, als ook dat zodoende alle tijden goed met elkaar vergeleken kunnen worden en discussie ook zinloos is (al was het maar omdat ikzelf snel tot discussie bereid ben ).
|
15 jul 2007 19:35 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Écht...dat jíj de woorden zinloos en discussie óóit in één zin zou plaatsen...
|
15 jul 2007 19:55 |
|
|
Paul II
|
Re: Sprint competitie?
|
15 jul 2007 20:58 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
15 jul 2007 21:29 |
|
|
drknauf
|
hey do maar wel met 993 motortje
dit gaat lijken op het illigale race gebeuren zoals eind jaren 90 gebeurde op de maassvlakte toender tijd zowat elke zaterdag nacht feest dat was echt heftig dat ging af en toe maar net goed met wel duizenden mensen die langs de sprint stonden te kijken, daar deed werkelijk van alles mee motoren autoos zelfs opgevoerde scooters deden mee dat waren werkelijk gouden tijden qua lol en vertier, aan het eind van al dit gebeuren stond er zelfs een ambulance ter plekke klaar en stonden er gewoon mensen met hele bbq sets te grillen en drank te verkopen . totdat er eenpaar zware autoongelukken gebeurde zonder lichamelijk letsel glkg toen greepde politie in en sindsdien hangen er zowat op heel de maasvlakte camera,s jammer genoeg
eind 2005 is er ook nog ff een hype geweest totdat die agent dood werd gereden, het weekend daarna was het ook weer in adam ik was erbij, toen snachts werd het hele gebeuren waar het was omsingeld door de M.E wel zeker 100 man en politie helikopters het leek de FBI wel (net als in de film die inval bizar man) iedereen moesst blijven tot wel 05.00 snachts totdat iedereen zichzelf aangegeven had die meehad geraced, de politie hada namelijk incognito mee staan kijken en alle kentekens opgeschreven van de racers, de meeste waren meer dan een half jaar hun rijbewijs en autoos kwijt.(ze werden als voorbeeld funktie gebruikt in de media).
glkg had ik niet geraced die avond ,was wel een hele leuke ervaring zo,n grootse politie inval
maar ik ben ook graag van de partij, heeeeeerlijk die adrenaline rushhhhhh
ik denk enkelt dat een geschikte plek vinden toch best wel lastig gaat worden om ff met en hele berg porsches om de beurt te gaan sporten
waneer? dit weeekend al wel een keer voor de kerst iig
grtjs mikey
hey jongens en wel een lekker ding aan de start vlag he
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
15 jul 2007 21:41 |
|
|
rse
porsche 944S2
|
Lijkt me wel lachen om een keer een goede meting te hebben.
Leuk, count me in.
_________________________________________ Indisch rode 944S2, 1991
http://home.tiscali.nl/porsche944s2
Laatst bijgewerkt door rse op 15 jul 2007 22:00, in totaal 1 keer bewerkt.
|
15 jul 2007 22:00 |
|
|
drknauf
|
WIE OH WIE heeft er gel.ld
als ik ergens niet door word afgeleid is het vrouwen
grtjs mikey
als dit allemaal doorgaat gaan en serieuze vormen aan gaat nemen, kunnen we het beter net als de tunnelrun via pb,tjes gaan melden aan elkaar lijkt me
|
15 jul 2007 22:00 |
|
|
FS1
|
Zit me al suf te googlen maar kom voorlopig niet verder dan Zweden, Duitsland of UK.........
|
15 jul 2007 22:06 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Den Helder Airport op 'n zondag
|
15 jul 2007 22:07 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Rotterdam Airport tussen 24.00 en 06.00 uur
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
15 jul 2007 22:20 |
|
|
Olaf
|
Romeo Delta ... zou ik zeggen
|
15 jul 2007 22:21 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
ben geloof ik op het Civic forum beland
iemand interesse in tribal stickers voor op de achterruit
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
15 jul 2007 22:34 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
|
15 jul 2007 22:55 |
|
|
Olaf
|
|
15 jul 2007 23:06 |
|
|
drknauf
|
ik kan met olaf vd week als we gaan proefrijden vd tunnelrit van zuid holland nog wel ff de maasvlaket checken met z,n tween voor een eventuele sprintnacht
is dat maby een suggestie
deze straat is nog onbebouwd en best wel sprintlang genoeg:
http://maps.google.fr/maps?q=Paris&hl=n ... &z=14&om=1
en dan vanaf de linkerkant van de mallakastraat, het voordeel van deze straat is dat je gelijk weer om kunt keren en echt aan een andere kant terug kunt rijden naar de groep
grtjs mikey
|
15 jul 2007 23:14 |
|
|