Auteur |
Bericht |
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
Klopt...GT3 ligt nog ietsje dieper denk ik.
Ach het is gewoon klote...m'n vriendin en ik kunnen er ook van meespreken...onze auto's liggen allemaal laag, vooral als daily is het storend dat veel verkeersremmers ronduit slecht gemaakt zijn...drempel tot daar toen, maar bij 1 drempel op 3 is het wegdek net ervoor of erachter verzakt en dat echt de dooddoeners...je wielen komen net vooraleer te stijgen in het dipje terecht en de spoiler raakt de drempel  ...
...en de ondergrondse parkings en garages mag men voor mijn part ook es herbekijken hoor...we rijden niet allemaal meer met een kever of talbot Simca...de algemene bodemvrijheid van de wagens is door de jaren heen gezakt...komt de luchtweerstand en het verbruik ten goede...kunnen ze er dan niet wat meer rekening mee houden? 
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
14 jul 2007 12:18 |
|
 |
F@RGO
|
met de bus mag dat toch geen probleem zijn hé 
|
14 jul 2007 12:56 |
|
 |
997GT3
CayenneS/997GT3Zuid-Holland
|
Voor jouw en een beetje voor mezelf
Ik heb niet zo'n lipje, maar gewoon een grote lip. Dat is weer wat anders als een dikke lip  Die zit trouwens ook wel laag, zitten inmiddels als de nodige krasjes op, wel aan de onderkant, gelukkig 
|
14 jul 2007 17:42 |
|
 |
drknauf
|
drempelvrees, jullie??????
de mijne staat nog te  hoog vind ik
ja ik moet idd iets relaxter dan normaal de drempels aanvangen ja.
afgelopen tunnelrun nacht was ik de groep ff kwijt , ik wilde snel erachteraan achter de groep zeg maar , twas al aardig donker ik rij in het donker nogal enthousiast achter de zoekgeraakte groep aan maar zie ik in het donker een vrij dikke bobbel in de straat niet  ik hoorde een klap ik dacht dat heel m,n bumper er AFGEHAMLAPPELERIETEST was,
KANARIE dacht ik  glkg viel het mee
grtjs  mikey
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
15 jul 2007 3:02 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Je bent niet de enige die vanacht 'n snoekduik heeft gemaakt
Aanwijzing "linksaf & meteen rechtsaf 'n bruggetje over" lag halverwege het einde van het 30 Km gebied ... dacht dat ik 'n halve meter naar beneden viel
|
15 jul 2007 3:27 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Zo, inderdaad... "Linksaf, gas, HOOOOOOOOOOOO"  (maar ik heb een mini-suv, dus voor mij viel het mee)
|
15 jul 2007 12:16 |
|
 |
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Er waren idd wel wat drempeltjes vannacht maar niets funest . Wel even goed moeten opletten
Klopt.
Heb ik goed gevoeld bij de CS toen het rooster nog niet in de voorbumper geplaatst was.
Daardoor zat de middenste lip niet recht op haar plaats en was deze plooibaar door de wind.
Wat een verschil in wegligging (niets meer dus op hogere snelheid) 
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
16 jul 2007 2:15 |
|
 |
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
Olaf: Ze hebben hier in drie a vier maanden tijd drempels gelegd op de van Houtmanstraat, op de Prins Willem alexander singel, op de Ooievaarsstraat(of beter daar in de buurt) en nu zijn ze bezig op de Krugerstraat. Er zijn geruchten dat ook de weg langs het ziekenhuis naar Huisduinen en de Kanaalweg binnenkort een 30 zone worden omdat er VEEL te hard gereden wordt. Nou de Porsche rijder is er blij mee hoor met die K***** klinkers! (en drempels)
_________________________________________ DENK HELDER
|
16 jul 2007 10:23 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Dat zou jammer zijn 
|
16 jul 2007 10:31 |
|
 |
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Sorry!
Zoals ook PaSCal rij ik in een mini-SUV vergeleken met wat andee auto's, dus ik heb daar zelf nooit geen last van. Wel iets voor de volgende keer.
Als troost: bij de eerste omleiding die ik gemaakt had zat een helling die waarschijnlijk echt voor problemen had gezorgt....
 Olaf: was dat aanwijzing 31, bij dat kleine dorpje?
|
16 jul 2007 10:58 |
|
 |
TD (zonder I)
Utrechtse Heuvelrug
|
Dus toch wel last van gehad 
|
16 jul 2007 11:04 |
|
 |
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Sterker nog, altijd 
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
16 jul 2007 11:07 |
|
|