Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 22 apr 2025 10:09

Antwoord op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Drempelvrees? 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
Lydia schreef:
...Moet regelmatig zigzaggend rijden om alles heel te laten. En dan ligt de mijne wel laag, maar nog niet eens zó laag, volgens mij ...

Klopt...GT3 ligt nog ietsje dieper denk ik.

Ach het is gewoon klote...m'n vriendin en ik kunnen er ook van meespreken...onze auto's liggen allemaal laag, vooral als daily is het storend dat veel verkeersremmers ronduit slecht gemaakt zijn...drempel tot daar toen, maar bij 1 drempel op 3 is het wegdek net ervoor of erachter verzakt en dat echt de dooddoeners...je wielen komen net vooraleer te stijgen in het dipje terecht en de spoiler raakt de drempel :evil: ...

...en de ondergrondse parkings en garages mag men voor mijn part ook es herbekijken hoor...we rijden niet allemaal meer met een kever of talbot Simca...de algemene bodemvrijheid van de wagens is door de jaren heen gezakt...komt de luchtweerstand en het verbruik ten goede...kunnen ze er dan niet wat meer rekening mee houden? :roll:

14 jul 2007 12:18
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
ppp 356 schreef:
ALs je er schuin over kan, moet je eens in Schoten in de Eksterdreef rijden, heb je geen ruimte om schuin te rijden :evil:

met de bus mag dat toch geen probleem zijn hé :P

14 jul 2007 12:56
Profiel
PorscheForum Rakker
CayenneS/997GT3
Zuid-Holland
Bericht 
John schreef:
Citaat:

Een andere bekende forummer (stumper met die 997GT3 :lol: :lol: ) heeft zelfs zijn oprit laten aanpassen speciaal voor mij........

Voor jouw en een beetje voor mezelf :P

Ik heb niet zo'n lipje, maar gewoon een grote lip. Dat is weer wat anders als een dikke lip :roll: Die zit trouwens ook wel laag, zitten inmiddels als de nodige krasjes op, wel aan de onderkant, gelukkig :wink:

14 jul 2007 17:42
Profiel
PorscheForum Super Junkie
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
drempelvrees, jullie??????
de mijne staat nog te :shock: hoog vind ik :D

ja ik moet idd iets relaxter dan normaal de drempels aanvangen ja.
afgelopen tunnelrun nacht was ik de groep ff kwijt , ik wilde snel erachteraan achter de groep zeg maar , twas al aardig donker ik rij in het donker nogal enthousiast achter de zoekgeraakte groep aan maar zie ik in het donker een vrij dikke bobbel in de straat niet :shock: ik hoorde een klap ik dacht dat heel m,n bumper er AFGEHAMLAPPELERIETEST was,
KANARIE dacht ik :cry: glkg viel het mee :P

grtjs :D mikey

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

15 jul 2007 3:02
Profiel WWW Facebook 
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Je bent niet de enige die vanacht 'n snoekduik heeft gemaakt :?

Aanwijzing "linksaf & meteen rechtsaf 'n bruggetje over" lag halverwege het einde van het 30 Km gebied ... dacht dat ik 'n halve meter naar beneden viel :shock:

15 jul 2007 3:27
Profiel WWW Facebook 
‘64 Kever
Bericht 
Olaf schreef:
Aanwijzing "linksaf & meteen rechtsaf 'n bruggetje over" lag halverwege het einde van het 30 Km gebied ... dacht dat ik 'n halve meter naar beneden viel :shock:

Zo, inderdaad... "Linksaf, gas, HOOOOOOOOOOOO" :cheesy: (maar ik heb een mini-suv, dus voor mij viel het mee)

15 jul 2007 12:16
Profiel Facebook 
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Er waren idd wel wat drempeltjes vannacht maar niets funest . Wel even goed moeten opletten

John schreef:
[1. de spoilerlip zit er echt niet voor niets, is een wezenlijk onderdeel van de wegligging, vooral op hoge snelheid.
3. Die kiertjes veroorzaken op hogesnelheid een enorm probleem, de spoiler kan er dan afgerukt worden...en ben je ineens je wegligging kwijt.
De druk die op die spoiler staat bij 250+ moet enorm zijn....

Klopt.
Heb ik goed gevoeld bij de CS toen het rooster nog niet in de voorbumper geplaatst was.
Daardoor zat de middenste lip niet recht op haar plaats en was deze plooibaar door de wind.
Wat een verschil in wegligging (niets meer dus op hogere snelheid) :?

Laatste update 22/10/2013

16 jul 2007 2:15
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Olaf: Ze hebben hier in drie a vier maanden tijd drempels gelegd op de van Houtmanstraat, op de Prins Willem alexander singel, op de Ooievaarsstraat(of beter daar in de buurt) en nu zijn ze bezig op de Krugerstraat. Er zijn geruchten dat ook de weg langs het ziekenhuis naar Huisduinen en de Kanaalweg binnenkort een 30 zone worden omdat er VEEL te hard gereden wordt. Nou de Porsche rijder is er blij mee hoor met die K***** klinkers! (en drempels)

16 jul 2007 10:23
Profiel Facebook 
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
FROST schreef:
.. de weg langs het ziekenhuis naar Huisduinen ...

Dat zou jammer zijn :x

16 jul 2007 10:31
Profiel WWW Facebook 
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Olaf schreef:
Je bent niet de enige die vanacht 'n snoekduik heeft gemaakt :?

Sorry! :oops:

Zoals ook PaSCal rij ik in een mini-SUV vergeleken met wat andee auto's, dus ik heb daar zelf nooit geen last van. Wel iets voor de volgende keer.

Als troost: bij de eerste omleiding die ik gemaakt had zat een helling die waarschijnlijk echt voor problemen had gezorgt.... :?

:@: Olaf: was dat aanwijzing 31, bij dat kleine dorpje?

16 jul 2007 10:58
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Utrechtse Heuvelrug
Bericht 
Citaat:
dus ik heb daar zelf nooit geen last van

Dus toch wel last van gehad 8) :wink:

16 jul 2007 11:04
Profiel
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.