Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 6:40

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 381 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Volgende
3e Porsche Herfstrit 30 September (BETALEN KAN VANAF NU!!!) 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Beste mensen , mag ik er nog eens aan herinneren om aub uw FORUMNAAM bij de betaling te vermelden .
Dit wordt helaas regelmatig vergeten waardoor ik moet gaan uitzoeken wie nu die persoon is die betaals heeft.

Dank bij voorbaat :wink:

Laatste update 22/10/2013

17 jul 2007 11:35
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
964 C4 Jubi 793
uit Uithoorn
Bericht 
Koen, deze rit lijkt mij puik! Zet mij er bij met 2 personen, geen avondeten.

18 jul 2007 16:01
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Is gebeurd :wink:

19 jul 2007 13:05
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
964C4
Riemst
Bericht 
:roll: Koen, ik meld me ook ff aan, voor 2 personen aub.

19 jul 2007 22:26
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
Jullie staan erbij Marc

Wie is JJJ Meerwijck daar er geen forumnaam bij de betaling bijstaat kan ik niet met zekerheid zeggen wie het is .
Jeroen :?:

20 jul 2007 12:47
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
Bericht 
Heb Koen een P.B. gestuurd , want IK ben 1 van die sukkels , die zijn forumnaam niet meegezonden heeft. :cry: :twisted: :bang: :bang: :bang:

20 jul 2007 21:09
Profiel Facebook 
Hasselt/België
Bericht 
Is al in orde gebracht :wink:

23 jul 2007 1:14
Profiel WWW Facebook 
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
koen voor 90% zeker ga ik het niet redden ivm een te plannen reis
sorry :(

23 jul 2007 8:26
Profiel WWW Facebook 
Hasselt/België
Bericht 
Ik zal het nog laten staan in de hoop dat het die 10% wordt :wink:
Positief denken :lol:

25 jul 2007 22:45
Profiel WWW Facebook 
Hasselt/België
Bericht 
De nieuwe aangekomen betalingen zijn genoteerd in de lijst.

Zaterdag is het tweede deel van de rit in elkaar gestoken.
Nu ligt de hele rit hier in het klad klaar.
Na het fatsoenlijk uit te tekenen zal het nog eens getest worden en worden (op aanvraag) de kilometers erbij gezet als hier en daar een straatnaam omde rit wat makkelijker te maken.
Van die kilometerstanden heb ik een beetje een gewrongen gevoel daar het echt weeral meestal prachtige baantjes zijn met de nadruk op baantjes .
Ik weet uit ervaring dat als er geen afstanden bijstaan er rustiger wordt gereden en dus veel oplettender.
Door er afstanden bij te zetten zal er makkelijker gescheurd worden en ik kan jullie verzekeren dat er verschillende wegen echt zeer verraderlijk kunnen zijn (lees erg smal , gewassen naast de weg , verraderlijke combinaties van bochten , etc) , en zeker in die periode van het jaar (maïs etc)
Dan wordt de "proefdruk" gemaakt die ik dan door twee verschillende testrijders laat proefrijden.
Dit om alle fouten of onduidelijkheden er laten uit te werken.
De rit vind deze keer plaats in Noord en Midden Limburg . Laten we dus zeggen in het bronsgroene eikenhout en het groene hart van Limburg .
Het wordt wel steeds moeilijker om telkens nieuwe wegjes te vinden die we nog niet gehad hebben en de al gereden wegen wilik echt minimaliseren tot bijna nul.
De middaglocatie ligt vast en zal plaatsvinden in de Watermolen
Hier heeft men beloofd een soortgelijk en evenwaardig middagbuffet te maken zoals afgelopen jaar.
De Porsches kunnen allemaal samenstaan op een speciale parking.
Ik ga nog proberen te regelen (al zal het wel niet nodig zijn) om gedurende ons verblijf deze parking door iemand van hun te laten bewaken.
Ook Jan , van de eindlocatie is weer vol enthousiastme en heeft me beloofd zo snelmogelijk het menu voor de avond door te geven.

30 jul 2007 2:09
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
NB
Bericht 
Dat lijkt me een mooie begin van onze porsche(forum) kennismaking !
+ 2 graag (zonder diner)

05 aug 2007 9:52
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
Jullie staan erbij al kan ik en de deelnemers van de andere ritten verzekeren dat iedereen die zonder maaltijd aanmeld iets enorms missen.

De nieuwe betalingen zijn ook weer geupdate

10 aug 2007 15:36
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
ships Koen, ik moet dan werken/ondernemertje spelen anders was ik op zeker gekomen, rijden & lekker eten; EEN TOPCOMBI :!:
idd veel plezier en wellicht tot .........

11 aug 2007 14:24
Profiel
PorscheForum Junkie
Zuid Limburg
Bericht 
Ik wil ook mee!

4 personen

13 aug 2007 11:31
Profiel Facebook 
Hasselt/België
Bericht 
Is genoteerd.
Woensdag wordt de definitieve rit proef gereden (dankzij een feestdag)
Dan kan er aan de boekjes begonnen worden

13 aug 2007 11:36
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rookie
Bericht 
Nog 1 wagen met 2 deelnemers Koen (met avondeten).
Koen heb net het bedrag overgeschreven.
Tot dan.

groeten
Johan

13 aug 2007 21:23
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
Ook jullie staan erbij :wink:
Donderdag is het weer bankdag dus dan volgt de update

13 aug 2007 22:43
Profiel WWW Facebook 
Hasselt/België
Bericht 
Vandaag van de extra vrije dag gebruikt gemaakt om het eerste deel van de Herfstrit nog eens na te rijden en checken of alles perfect en twijfelvrij is.
Voor de aanvragen heb ik ook gezorgd.
Zo staat er bij elke situatie de afstand en geregeld zijn er straatnamen opgenomen in het roadbook.
De afstand van het eerste gedeelte is niet groot (net geen 50km)maar wel prachtige wegen.
Nu het roadbok zo simpel wordt hoop ik dat er niet geracet gaat worden en iedereen dus veel te vroeg aankomt. Ook mede de straatnamen hoop ik dat iedereen de volledige rit rijdt en niet via de GPS afkortingen gaat rijden als ze eens fout zitten.
Omdit te voorkomen ga ik een paar extra's inbouwen zoals check points onderweg die ook meetellen in de puntenstand .
Er zijn leuke stopplaatsen onderwege waar een leuk terrasje od kan gedaan worden.
Het wordt dus geen rijden tegen de klok maar lekker gezellig genieten van een supermooie rit.

Aan de middagstop gingen ze proberen een apparte parkeerplaats die ze hebben vrij te houden voor enkel onze wagens , maar beloven konden ze niets.
Laten we dus hopen.
Voor bewaking van de parking moest ik zelf zorgen.
Niet dat er iets gaat gebeuren , maar ik neem liever het zekere voor het onzekere.
Zeker na het pas geposte verhaal hier op het forum

16 aug 2007 0:13
Profiel WWW Facebook 
Hasselt/België
Bericht 
Door het slechte weer gisteren is het laatste stukje niet nagereden.
Hopelijk is het zaterdag droog zodat alles klaar is en ik kan starten met de roadbooks

23 aug 2007 12:44
Profiel WWW Facebook 
Hasselt/België
Bericht 
Ondertussen is het hele traject nog ens nagereden door mij en zijn de vragen ivm af en toe straatnamen en afstanden dus mee opgenomen in het roadbook.
De eerste proefdruk ben ik volop aan het maken zodat de twee teams ze weldra kunnen controleren om te zien of alles duidelijk en foutenvrij is.

Ook heeft nummer 78 zich ook al aangemeld.
Dit wordt dus een mooi groepje :drive:

31 aug 2007 14:58
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Porsche 996 mk1 ----------------------- Ex. Porsche 3.2 Porsche 964 coupé Porsche 964 cabrio -----------------------
Noord Holland
Bericht 
Haal mij maar van de lijst, ik zit dan in het buitenland

Jaap

31 aug 2007 20:13
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
Wordt geregeld .

01 sep 2007 11:57
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
Jaap Wilting schreef:

Lees: mijn excuses dat ik er helaas niet bij kan zijn, terwijl ik toch ingeschreven heb. Is het mogelijk om mijn inschrijving nog te annuleren? :shock:

Er zit een hoop werk (liefdewerk oud papier) in het organiseren van zo'n rit. Men wordt gevraagd om in te schrijven. Doe je dat en mocht dit later helaas toch niet uitkomen, is een beetje beleefde wijze van afzeggen imho wel op zijn plaats.
Ik verbaas me hier vaak over last-minute (in dit geval minder) afzeggingen. "oja, mijn schoonmoeder doet mee aan een wedstrijd stoepkrijten, en nou gaan we toch maar liever daar kijken...", "trouwens, het komt toch niet zo goed uit, ik kom niet".

Een beetje vergelijkbaar met iemand uitnodigen voor een diner bij je thuis en als je dan net de ossehaasjes in de pan gooit en de tafel mooi gedekt hebt, krijg je een smsje. 'red het niet, zie je nog wel. mazzel'

Zo, ben het weer even kwijt. :salut:

02 sep 2007 7:55
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 996 mk1 ----------------------- Ex. Porsche 3.2 Porsche 964 coupé Porsche 964 cabrio -----------------------
Noord Holland
Bericht 
horn schreef:
Jaap Wilting schreef:

Lees: mijn excuses dat ik er helaas niet bij kan zijn, terwijl ik toch ingeschreven heb. Is het mogelijk om mijn inschrijving nog te annuleren? :shock:

Er zit een hoop werk (liefdewerk oud papier) in het organiseren van zo'n rit. Men wordt gevraagd om in te schrijven. Doe je dat en mocht dit later helaas toch niet uitkomen, is een beetje beleefde wijze van afzeggen imho wel op zijn plaats.
Ik verbaas me hier vaak over last-minute (in dit geval minder) afzeggingen. "oja, mijn schoonmoeder doet mee aan een wedstrijd stoepkrijten, en nou gaan we toch maar liever daar kijken...", "trouwens, het komt toch niet zo goed uit, ik kom niet".

Een beetje vergelijkbaar met iemand uitnodigen voor een diner bij je thuis en als je dan net de ossehaasjes in de pan gooit en de tafel mooi gedekt hebt, krijg je een smsje. 'red het niet, zie je nog wel. mazzel'

Zo, ben het weer even kwijt. :salut:

Sorry, je hebt gelijk.

Jaap

02 sep 2007 16:39
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
Dank je om bij te treden Horn :res:

Het valt me idd erg op dat in tegenstelling tot de voorbijgaande jaren ineens de laaste week/weken vele mensen afmelden.
Desondanks zal het aantal deelnemers nog steeds hoger zijn dan de voorgaande edities maar het is toch iets dat me echt opvalt.
Velen zien nu ineens dat ze eind deze maand net op verlof zijn. :shock:

Zo dat moest ik dan ook even kwijt want idd er komt een hele hoop werk bij te kijken als je en alleen en met zeer weinig overblijvende vrije tijd (2 jobs en 7 op 7 werken) een degelijke rit wil ineen steken.

PS : Deze dag vrij was een vereiste van me toen mijn baas me wilde aannemen net als P Days Francorchamps

02 sep 2007 19:18
Profiel WWW Facebook 
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 381 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Volgende