Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 23 apr 2025 1:01

Antwoord op onderwerp  [ 92 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Marjan (de vrouw van Henk965) is overleden 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
3.2 Carrera '87er J-serie
Bericht 
Henk,
Alle sterkte toegewenst die je nodig hebt. Neem je tijd.

17 jul 2007 18:41
Profiel
PorscheForum Rakker
911T coupe 1972
Bericht 
Henk,

Sterkte.

17 jul 2007 21:10
Profiel
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht 
Heel veel sterkte toegewenst.

17 jul 2007 21:12
Profiel
PorscheForum Rakker
Utrechtse Heuvelrug
Bericht 
Veel sterkte toegewenst de komende tijd.

17 jul 2007 21:25
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
Mijn deelneming.

17 jul 2007 22:18
Profiel
PorscheForum Rakker
971 Panamera gts 991 Turbo S /ex 930 Turbo (ex) / 970 Panamera (ex)
Zwolle
Bericht 
Gecondoleerd Henk, alhoewel we het er regelmatig over gehad hebben is het toch sneller gekomen dan verwacht. Ik wens je veel sterkte de komende tijd met dit grote verlies. En hoop je gauw weer te spreken.

18 jul 2007 15:38
Profiel
PorscheForum Rakker
993 C2
Bericht 
Henk en mede betrokkenen, veel sterkte de komende tijd
gecondoleerd :!:

18 jul 2007 16:30
Profiel
PorscheForum Rakker
996 4S
Grubbenvorst
Bericht 
ook van onze kant gecondoleerd, Henk

Giorgio en Janine

18 jul 2007 17:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Maserati QP 4.7S
0591
Bericht 
Beste forummers,

Afgelopen donderdag hebben wij op een waardige manier afscheid genomen van onze Marjan. Een plechtigheid die wij openden met het muziekstuk Air van J.S. Bach met een in/uittro van zee en windgeluiden. (Marjan was gek op de zee) Daarna een aantal spreeksters, waaronder mijn dochter ,die haar de afgelopen 2 jaar door dik en dun gesteund heeft. We sloten af met een nummer van Marjan's meest favoriete band t.w. Toto - I'll be over you. Daarna was de teraardebestelling met een zee aan bloemen, waar Marjan zo van hield.

Forum bedankt voor jullie hartverwarmende reacties. Ze zijn een grote steun voor mij. Zo heb ik gemerkt, dat zo'n forum, naast heerlijk geklets over Porsches, ook een andere funktie heeft.

Forum bedankt voor het prachtige bloemstuk, met het schitterende citaat " je bent pas gestorven, als je vergeten bent" . Mijn dochter is zo vrij geweest om dit citaat als slotzin van haar speech te gebruiken.

Shark schreef:
@John, petje af voor je initiatief!

John, bedankt voor de topicstarter. Je had het niet beter kunnen verwoorden.

Forum, ik wil afsluiten met het citaat op onze rouwkaart " Jezelf in een ander verplaatsen, te kunnen zien en voelen als de ander, is een bijzondere eigenschap van onze Marjan "

Nogmaals bedankt voor alle steunbetuigingen en tot ziens op eoa evenement.

Gr Henk

20 jul 2007 2:22
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
Hey Henk...geen dank...deze groep Porsche liefhebbers hier weet maar al te goed dat er meer is in 't leven dan die ene gezamelijke passie uit Stuttgart...het is echter wel een mooie en prettige manier om ons dichter bij mekaar te brengen.

Als ik aan de Waterland rit jongstleden denk, dan krijg ik meteen weer het beeld van die dikke 965 in m'n spiegels voor ogen...daaraan verbonden natuurlijk ook het verhaal over Marjan...dat vergeet ik niet.

...neem je tijd...maar in ieder geval tot ziens.

20 jul 2007 9:22
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Henk,

Zoals je ziet leeft het errug onder deze groep, mensen die je alleen virtueel kennen hebben ook moeten slikken.

Sommige die jouw wel life kennen wisten allemaal wel iets van de rot situatie af waar jullie de afgelopen periode in zaten, een situatie die niet slechter had kunnen aflopen....ff 50 is natuurlijk geen leeftijd om ingehaald te worden door die rotziekte.......

Uiteraard zien wij jouw weer op een evenement, wel of niet actief dat zien we wel...........

Dat moet je er wel in houden, ik weet nog goed dat je laatst nog even in Lelystad kwam kijken, Marjan had je letterlijk de deur uit gegooid om je gedachten ff met je 964 turbo samen te laten..........mede hierdoor is het een wens van Marjan om die turbo met jouw lekker te gebruiken.....

Henk het gaat je wel lukken, al is het op dit moment nog niet te bevatten voor jouw, zelf leef ik in de enorme gelukkige omstandigheid dat ik over deze zaken gelukkig niet mee kan praten, en dat realiseer ik me duvels goed....zeker na berichten als de jouwe....

Deze topic zal ik niet sluiten of vegen.............anders heeft de door Harald (helaas teveel met deze zaken te maken gehad) geschreven tekst " je bent pas gestorven, als je vergeten bent" hier geen waarde meer.

We zien je snel (dat kan ook niet anders in een turbo ) Henk.

Het Porscheforumteam en alle Porscheforumrookies -rakkers -junkies etc. etc.

20 jul 2007 9:33
Profiel
PorscheForum Rakker
996 4S
Grubbenvorst
Bericht 
en ik wil,eerst, profiteren van jouw gemotiveerd beslissing, John, om deze draad niet dicht maken.
Ook als ik niet zo vaak als anders op dit forum schrijf, lees ik jullie posten altijd met een warm gevoel, en pijn en spijt moeten ook hier aanwezig zijn, want we allemal mensen zijn, en wie niet, in zijn eigen familie, zo' n verdriet heeft?
Mijn ondersteuning, althans minimaal, aan Henk en familie betuigt ook een ombegrensd, respectvol en gelukkig admiratie voor deze club.

20 jul 2007 9:58
Profiel
Bericht 
Toen ik dit topic zag, wilde ik de onderstaande tekst plaatsen, maar ik durfde het niet, omdat ik Henk dan wel tegen ben gekomen, maar niet echt ken.

Als ik dood ga, treur maar niet,
ik ben niet echt dood, moet je weten.
Het is een verlangen dat ik achter liet,
dood ben ik pas, als jij dat bent vergeten.

En als als ik dood ga, huil maar niet,
ik ben niet echt weg, moet je weten.
Het is maar een lichaam dat ik achter liet,
dood ben ik pas, als jij mij bent vergeten.

20 jul 2007 10:17
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Prachtige tekst Lydia; Bram Vermeulen "Testament". Ik vind het fantastisch dat het forum er voor iedereen op welk moment ook is; in mooie, maar ook in minder mooie tijden. Chapeau allemaal!

20 jul 2007 10:21
Profiel
Negenhonderdvijfenzestig.
Bericht 
Henk,
door een tijdje afwezig te zijn geweest lees ik dit trieste stuk nu pas. Alsnog gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst!
Jaco.

24 jul 2007 23:03
Profiel
PorscheForum Junkie
2e prijs Jubileumrit 2013
Bericht 
Henk gecondoleerd.

25 jul 2007 21:47
Profiel
PorscheForum Junkie
964 C2 Coupe 91'
Twenteland
Bericht 
Beste Henk,
Vorig jaar heb ik jou en Marjan leren kennen in Lelystad en daarna hebben
we elkaar nog een paar keer in Hoederloo ontmoet...We hebben het over
Marjan's ziekte gehad en over de oneerlijheid daarvan. Groot is dan ook de
verslagenheid als je van vakantie terugkomt en dan via,via dit trieste bericht moet horen. We hebben het één en ander al via pb met elkaar uitgewisseld voordat je mij op dit draadje wees...
Heb het net even helemaal gelezen en zit hier nu op mijn werk een beetje stil te wezen...Erg fijn om te zien hoe zelfs medeforummers meeleven die jou persoonlijk niet eens kennen. We leven mee omdat je één van ons bent. Een mede forummer die net als iedereen hier een passie heeft voor
een bepaald automerk waardoor we ons toch op een vreemde manier allemaal een beetje met elkaar verbonden voelen..
Ik wens je veel kracht toe te komende tijd en hoop je gauw weer eens te zien op een meeting of ergens anders dan drinken we er één op Marjan.
Mark....

13 aug 2007 9:50
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 92 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4