Nu kan ik me een lijstje herinneren met alle velgen en serienummes ergens een poosje terug, maar dat kan ik natuurlijk niet meer vinden. BTW, deze zijn voor op het circuit om mijn magnesiums te sparen.
Op mijn (echte) CUPPERS I
- voorvelgen, staat links naast het ventiel '7' en rechts ervan '55'
- achtervelgen, staat links naast het ventiel '9' en rechts ervan '55'
_________________________________________ Take the long way home....
_________________________________________ Respekt für die Eltern
22 jul 2007 0:14
Herman S
ex 911 2,4S Targa, ex 964RS nu Boxster Spyder 2010
Heb een paar weken geleden een setje cup I voor erbij gekocht. Heb ze vrijdag opgehaald, zijn helemaal strak gemaakt en heb ze zwart laten spuiten. Liggen nu in de garage, zal ze binnenkort overzetten, zodat ik op mijn Mg-velgen zuinig kan zijn (moet je bijna de inboedelverzekering voor verhogen tegenwoordig). Maak wel een fotootje zodra ze erop zitten.
Herman - helemaal mijn idee alleen ik ben nog steeds op zoek naar een setje ! Heb je niet nog een tip ? Welke maten heb jij dan, want als ik in het lijstje van Mich kijk is dat niet voor de hand liggend
Dank Mich - precies wat ik zocht.
22 jul 2007 10:25
rafv
997 GT3
Kempen, Belgie
Bel eens naar Van Zweeden, zij hebben een container vol 2e hands cup velgen liggen, er zijn er veel rechte tussen, allen origineel, maar wel met (parkeer-) schade.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum