Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 20:22

Antwoord op onderwerp  [ 215 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Is iets heel anders. (Tour de France 2011) 
Auteur Bericht
Bericht Is iets heel anders. (Tour de France 2011)
We schrijven en discusseren hier meestal over Porsche's, hun snelheid, hoe mooi ze zijn en ook over hun kuren, soms ook over race en meetings, en in een enkel geval ook persoonlijke dingen.
Maar zijn er hier ook mensen die de Tour de France volgen, en de etappe van vandaag gezien hebben. Jongens laten we eerlijk zijn, maar daar moet je toch echt respect voor hebben, als je ziet wat die presteren, en dan net als Vino die ze gisteren, nadat een (z.g. fan) zijn vlag tussen Vino zijn wielen liet komen en hij weer op zijn 30 hechtingen viel, en na de rit als advies gaven, van stop ermee en ga naar huis, en dan dit als prestatie vandaag neerzetten :res:
Natuurlijk ook de andere wielrenners niet vergeten, zoals M.B. wat die al dagen voor de kip doet, ongelooflijk.
Denk als wij zo'n etappe rijden dat we twee weken aan het zuurstof liggen.
Gelukkig dat sport ondanks alles toch mooi kan zijn.

Laatst bijgewerkt door cabrio wim op 06 jul 2011 15:45, in totaal 3 keer bewerkt.

23 jul 2007 19:05
PorscheForum Super Junkie
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
heb de laatste 15 km gezien, heel indrukwekkend idd

23 jul 2007 19:15
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
997.2 Carrera S '09 ex: 993 C2 '96 ex: 968 cabrio '92
Bericht 
Vino rijdt op vodka denk ik :lol:

Maar zonder dollen, respect dat ie nadat ie indd afgeschreven was, toch z'n 2e etappezegen binnehaald! En indd ook hulde voor Boogerd, die man is lekker aan het fietsen deze Tour!

23 jul 2007 19:33
Profiel
vianen
Bericht 
Nou Wim, ik denk dat we na 2 uur al afgebrand zijn :lol:
En Vino gebruikt doping die ze nooit zullen vinden....................................

KARAKTER :!: :!: :!: , dat is waar het omgaat.

Ik vindt het alleen zo jammer dat die Franse media en de Franse ploeg bobo's die Rasmussen zo afzeiken :!: Hij moet weg, hij mag nooit meer aan de Tour meedoen..................... :roll: , ik vraag me af waarom, als er een Fransoos aan de leiding stond was dit gezeik er niet :evil: :wink:

Over Vino hoor ik ze niet, had die gisteren, net zoals Landis vorig jaar, ook geen offday :roll: :roll: , ja ok, hij was ook nog gevallen.......

Nee, ik vindt het allemaal maar Frans hypocriet gehannes :!: :!:
Rasmussen is inmiddels al een keertje of 11 gecontroleerd en er is nog steeds niks gevonden.

Het lijkt wel op Le Mans, als er iets is wat ze niet bevalt dan pas je toch gewoon terplekke de regels aan :?: :roll: :roll: ...................................................................

24 jul 2007 0:59
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Toen ik je verhaaal las, moest ik ook direct aan Le Mans denken. Hoezo competitevervalsing? Ik vond dat Mart Smeets het gisteren wel mooi verwoorde; er staan nu mensen aan het hoofd van het wielrennen die geen leiders zijn en geen leiding kunnen geven. Ze gaan dan rare dingen doen om toch hun "macht" te laten zien... Ik hoop alleen niet dat Rasmussen daar het slachtoffer van gaat worden :?

24 jul 2007 8:15
Profiel
Bericht 
En wat vond je dan van de controle gisteren in de bussen, alles werd gecontroleerd en bagage van de renners onderzocht op verboden middelen, behalve de Franse bussen :roll: die mochten doorrijden.

24 jul 2007 8:22
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
yep, zo hypocriet als het maar zijn kan :!: :evil:
wel weer een schitterende etappe met Vino in de hoofdrol (hoe doet die man dat toch :roll: ) en Contador en Rasmussen in een schitterend gevecht die tot nu toe nog onbeslist is :!:
wat denken jullie, houdt Rasmussen het geel tot Parijs (ik denk van wel, hij kan tenslotte ook ineens tijdrijden :wink: ).
zeer mooie tour om te volgen.................................

24 jul 2007 11:06
Profiel
Bericht 
Ik denk dat de etappe van morgen veel uitkomst gaat brengen :roll: Als Rasmussen geen tijd verliest op Contador is de kans heel groot dat rasmussen in Parijs in het geel staat op het podium.
Want geel is net als Red Bull, het geeft je vleugels. :lol:

24 jul 2007 11:25
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
Respect met grote "R"....ik volge het dagelijks en vind het doodjammer voor Vino....er had zoveel meer ingezeten.

'k verwacht nog weerwerk van Contador..enfin, ik hoop het toch!!

...en dat onze eigen Tom nog een ritje mag meepikken en het groen dragen tot in Parijs...hij is een dijk van een tour aan het rijden en oogt nog super fris!

24 jul 2007 11:38
Profiel
PorscheForum Rakker
996 C2; 944 racer
Bericht 
En ook Contador ligt nu onder vuur...van duitse kant!

24 jul 2007 12:30
Profiel
PorscheForum Rakker
996 C2; 944 racer
Bericht 
en het verhaal gaat door....

Aleksandr Vinokoerov testte positief
di 24/07/07 - Aleksandr Vinokoerov is zaterdag, na zijn zege in de tijdrit van de Tour, positief bevonden op het gebruik van doping. Zijn ploeg Astana bevestigt het nieuws. De 33-jarige Kazachse renner zou net voor de etappe een bloedtransfusie hebben toegepast.

24 jul 2007 17:35
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Begint steeds leuker te worden :? Vino test positief en dat kun je van de laatste 14 tests van Rasmussen niet zeggen... Dit gaat weer een staartje krijgen :!:

24 jul 2007 18:32
Profiel
vianen
Bericht 
Vino Vino,
WAT BEN JIJ DOM :evil: ,
Dit kon wel eens een Kazachstaans atoombom zijn..............................

Hou m'n hart vast voor de gevolgen die kunnen komen, ik weet in elk geval zeker dat het WK in Stuttgart nu niet doorgaat :cry:

stomme sukkel!

24 jul 2007 22:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Audi V8 Mercedes SL 280 Discovery 3 HSE V8 2005
Heemskerk
Bericht 
Ach.... volgens mij kunnen die jongens geen Red Bulletje nemen of ze testen wel positief. Ik geef het je te doen om met dertig knoopjes in je knieen een berg op te rijden. Epo of niet.

Verder is mijn standpunt uiteraard "sporten doe je naturel, basta" en daarom ieder woord gespendeerd aan deze sport bij voorbaat verspilde moeite.

24 jul 2007 23:34
Profiel
vianen
Bericht 
gast schreef:
Sorry, verrote sport dat wielrennen. Kijk er al jaren niet meer naar. Fransen deugen per definitie al niet. De rest heeft de doping kapot gemaakt.

Wat dacht je van andere sporten???????????????? :roll:
Ik vindt je opmerking behoorlijk krom, de enige sport (en) waar het ECHT gecontroleerd wordt is, ja, i.d.d.wielrennen, en atlethiek, en verder niet :!:

Ik heb jaren lang op top niveau JUDO bedreven, tot aan de EK en WK aan toe, jij wilt niet weten hoeveel van die gasten compleet onder de dope zaten..........................................................dat is dus ook de reden waarom ik zelf nooit de wereldtop heb gehaald.............................................................

Hou ff op om alleen de wielerwereld af te zeiken, want je weet absoluut niet waarover je het hebt :!: :wink:

Verder no hard feelings, maar je moet ff verder nadenken en vooral aan ALLE andere sporten waar je NIETS over te horen krijgt :!: :!: :wink:

Nee, je opmerking is volkomen misplaatst en raakt kant nog wal :!: :!:
Beetje jammer :cry:

verdiep je er maar ens in,dan zul je schrikken van hetgeen je tegen komt :wink:

25 jul 2007 1:10
Profiel
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
zo is het maar net, Bert :!:
omdat bij het wielrennen alles op straat wordt gegooid qua dopingperikelen betekent dat niet dat in andere sporten niks wordt geslikt :roll: :!:
wat te denken over atletiek, gewichtheffen, tennis, voetbal etc. etc........
probleem is echter dat alles bij het wielrennen onder een vergrootglas wordt gehouden (media) en dat er geen sterke orginisatie boven staat die het 1 en ander fatsoenlijk kan uitzoeken en oplossen :evil:
heb geen boter op mijn kop; weet ook wel dat er 'gepakt wordt' maar blijf genieten v.d. TOUR en de sport in zijn algemeenheid :!:
wielrennen gaat nooit kapot, hooguit diegenen die slikken (en stikken) :!: :wink:

een fiets/sportliefhebber

25 jul 2007 12:02
Profiel
PorscheForum Rakker
Audi V8 Mercedes SL 280 Discovery 3 HSE V8 2005
Heemskerk
Bericht 
Het gaat hier niet over al die andere sporten maar over wielrennen. En ik denk dat 90% van televisie- en sportkijkend Nederland het met gast eens is.

25 jul 2007 12:03
Profiel
Bericht 
500E schreef:
En ik denk dat 90% van televisie- en sportkijkend Nederland het met gast eens is.

90% :shock: Denk ik niet, als je ziet wat voor een populariteit het wielrennen nog heeft, vooral aan deze kant van Nederland, en kijk wat er langs de wegen staat in Frankrijk en dan de andere rondes, Giro en D.Libre heb ik beiden voor de tour gevolgd, en daar is in die twee rondes niet zoveel over doping gepraat als hier in de Tour. Goed doping is niet goed te praten, ook niet in andere sporten.
Maar een ding vraag ik me al jaren af, en dat is het volgende, een menselijk lichaam kan 3000 cal. aanvullen via voedsel en op zo,n rit als vandaag worden er 7000 cal. verbruikt, hoe worden die andere 4000 aangevuld :?: :wink:

Renners hebben deze morgen een zitprotest gehouden voor de start, weet alleen niet waarom, was net te laat :( weet iemand waarom :?:

25 jul 2007 12:36
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Is het niet zo vanwege de zware sponsering dat het zo overdreven opgewaardeerd wordt.
Ik kan me niet van het idee ontdoen dat het wielrennen overmassaal in de media wordt gegooid (uren en uren in sportprogramma's) ondanks alle dopinggevallen net als voetbal ondanks alle omkoop en hooliganschandalen , tennis of in de winter veldrijden.
Daarentegen mogen we blij zijn als er een half minuutje tijd per race wordt besteed aan bvb Formule 1 , ralley of andere motorsportevenementen.
Echt fair vind ik dit niet en verzet me juist vanwege dit gebeuren tegen die opgedrongen sporten

Laatste update 22/10/2013

25 jul 2007 12:44
Profiel WWW Facebook 
vianen
Bericht 
cabrio wim schreef:

Renners hebben deze morgen een zitprotest gehouden voor de start, weet alleen niet waarom, was net te laat :( weet iemand waarom :?:

Ze wilden een statement maken tegen het doping gebruik, deFranse en Duitse( :roll: ) ploegen deden hier aan mee, de rest fietste gewoon door.

25 jul 2007 14:23
Profiel
Bericht 
Net bekend gemaakt, WEER een renner op doping betrapt, maken alleen de naam nog niet bekend :arrow: Rasmussen of Contador misschien.
Ben benieuwd wie dat nu weer is.

25 jul 2007 14:27
vianen
Bericht 
Tom Bonen is die dag ook gecontroleerd...... met Rasmussen en nog 3 anderen :roll:

25 jul 2007 14:29
Profiel
PorscheForum Rakker
996 C2; 944 racer
Bericht 
We kunnen er misschien een nieuwe gezonde sport van maken...gok op de zondaar...

ik gok contador.

Als het Boonen is dan valt de hemel op mijn kop. Net zoals het bij Evans zou zijn...

25 jul 2007 15:15
Profiel
PorscheForum Rakker
Nissan 350Z
Bericht 
Wat wil je ook met een naam als 'Vino'.... :roll:

25 jul 2007 15:30
Profiel
PorscheForum Rakker
996 C2; 944 racer
Bericht 
Het zou naar alle waarschijnlijkheid tussen deze renners gaan...

Erik Zabel, Maksim Iglinski ( is met Astana al naar huis), Christian Moreni, Lilian Jégou, Patxi Vila en Kim Kirchen.

25 jul 2007 16:01
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 215 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende