Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 23:32

Antwoord op onderwerp  [ 215 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Is iets heel anders. (Tour de France 2011) 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Nissan 350Z
Bericht 
De etappe die door 'Hunter' gewonnen werd toch?
Ook al zo'n naam 'Hunter'.

Sommige namen schreeuwen ook om doping!
Jens Vo(i)gt :roll: (nog een duitser ook......dus schuldig!)

25 jul 2007 16:05
Profiel
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
......is voor de belgen niet te hopen dat het Boonen is, de man is een soort God in zijn land :roll: :!:
Rasmussen ook maar niet, toch een halve Nederlander (al 4 x keer negatief getest al zegt dat ook niks meer) dus doe maar Contador, die vlegel reed ook zo verdomd goed in de pyrenëen, kan niet op bruine boterhammen zijn :!: :wink:
hoe dan ook, de gifbeker is blijkbaar nog niet leeg, ben benieuwd of het WK nog doorgaat in DLD :roll:

25 jul 2007 16:05
Profiel
PorscheForum Rakker
996 C2; 944 racer
Bericht 
gantor schreef:
Het zou naar alle waarschijnlijkheid tussen deze renners gaan...

Erik Zabel, Maksim Iglinski ( is met Astana al naar huis), Christian Moreni, Lilian Jégou, Patxi Vila en Kim Kirchen.

En Moreni is het geworden...

Stond daarstraks samen met zijn ploeg 'boe' te roepen op hun die onmiddellijk vertrokken met de rit. Wat een enorme huichelarij allemaal... :evil:

25 jul 2007 18:02
Profiel
Bericht 
Citaatje van Tom Boonen voor de wedstrijd.

Tom Boonen hoopt dat Michael Rasmussen niet de Tour de France wint. "Dat zou voor iedereen beter zijn", meldde de Belgische groenetruidrager tegenover Sporza.

"Als Rasmussen ook maar een beetje verstand heeft, laat hij zich in de laatste bergrit lossen. Of Contador zuiver op de graat is, weet ik niet, maar Rasmussen vertrouw ik absoluut niet.

Boonen trok ook fel van leer tegen Aleksandre Vinokoerov. "Vinokoerov is een smeerlap. Hij moet levenslang geschorst worden."

Plus nog een leuk bericht van onze Belgische verslaggevers: die vinden M. Boogerd in deze Tour de beste werker en eerlijkste renner, hadden diep respect voor hem.

25 jul 2007 18:42
Bericht 
gantor schreef:
En Moreni is het geworden...

Zou hij nu ook met de gehele ploeg moeten vertrekken, en morgen niet meer aan de start mogen staan.
Zou niet meer dan eerlijk zijn tegen over de Astana's.

25 jul 2007 18:47
Moderator
PF #57
Bericht 
@ tom boonen: sporters moeten niet praten maar sporten. zie je bij voetballers ook - 90% van wat eruit komt is onzin. wat een oncollegiale beschuldiging. laat hem met bewijzen komen of gewoon zijn bek houden.

is gewoon sensatiezoeken "we hebben er weer een die doping heeft gebruik, vanmiddag zeggen we wie." Huppetee, en het grote gokken kan beginnen. Heel Frankrijk weet zeker dat het Rasmussen wel moet zijn. Anders kan hij vandaag toch niet zomaar wegrijden in de laatste kilometer... :shock:

Wat een hondenstreek. Je hebt iemand positief bevonden. Dan hou je je muil, ga je naar het team en de renner toe en meld je dat hij positief bevonden is en wat de sanctie is. En pas dan kom je ermee naar buiten dat er een nieuw geval van doping is ontdekt. Dat zou een correcte wijze zijn om met een dergelijke zaak om te gaan.

Ik zeg: alles vrijgeven en gedogen. Dan maar 60km/u die berg op. Zoek het maar uit. Deze sport is al zo diep doordrongen van die doping, al zoveel jaren, dat je het er toch niet uitkrijgt. ze willen kennelijk niet. laat ze het dan lekker zelf uitzoeken. spuit en slik je dood en op weg daarnaartoe win je de tour. hiephiephoera.

25 jul 2007 19:28
Profiel
Moderator
PF # 136
Bericht 
Hele ploeg eruit dusss :wink:

25 jul 2007 20:08
Profiel
PorscheForum Rakker
996 C2; 944 racer
Bericht 
Reactie van Horn is begrijpelijk...

Doch wat met de 35-40% van het peleton die wel eerlijk zijn?

Het oplossen is echter niet evident. Begrijp trouwens niet dat bij die weken/maandenlange heisa en zware dopingcontroles het nog iemand in zijn hoofd haalt om zich te doperen. En al zeker niet hoe Vino het gedaan heeft. Is het grootste gedeelte van het peleton dan zo dom of zijn die controles en charters dan niet al te vrezend?

In mijn 'jonge' jaren als naiëveling dacht ik altijd dat die topsporters onder strikte normen leefden. Ben ooit een keer op stap geweest in België en bij ons in de groep zat een huidig toprenner ( link via via). Deze persoon was trouwens onze 'bob'. Hij boodt dat aan zodat ik mee kon drinken, overnachten kon ook bij hem. Liet ik me geen twee keer zeggen dus wij vol aan de pinten en hij braaf aan de cola ( dacht ik). Na menig rondje gegeven door hem ( hij stond er op) was het mijn beurt. Ik vroeg hem wat hij wou, waarop hij antwoordde: " the usual stuff". Aan de bar kreeg ik zijn stuff, bleek whiskey-cola te zijn. Dus heel de tijd ( wij zaten zeker al op meer dan 10 pinten) zat hij the usual stuff te drinken terwijl ik dacht dat onze bob aan de cola was. Uiteindelijk zijn we toch met de auto tot bij zijn thuis gegaan en dat was zeker niet op een aangepaste manier van rijden gebeurd :(
Wat nu mijn punt is...wat ik nooit begrepen heb, is dat hij de dag voordien ook zwaar op stap was geweest en ik niet en toch om 7u ( terwijl we iets na zessen waren gaan slapen) op stond om te gaan trainen. Ik heb nog tot na de middag in comateuze toestand in bed gelegen ( en in die tijden was ik een zeer getraind drinker). Trouwens waren de overige feestvierders ook in een toestand vergelijkbaar met de mijne. Toen ik met koffie zat bij te komen in de tuin kwam hij met zijn fiets terug. Fris als een hoentje :shock:
Dit alles was tijdens het hoogseizoen...
Ik wil niet zeggen dat deze persoon zich dopeert...zet hem zelfs bij de allerlaatste die het zouden gedaan kunnen hebben, maar anderzijds heb ik die anekdote nooit kunnen verklaren. Is dat nu het verschil tussen een ongetraind normaal lichaam en een getraind atleet? De recuperatie in alle vomen en in elke zin? Vreemd...

25 jul 2007 20:42
Profiel
Bericht 
:@: Horn :arrow: Daarom kijk ik ook altijd op de Belgische zender Sporza, eventjes over doping en klaar, na 30 min. zapte ik even naar Ned.1 zitten ze daar nog alsmaar over die doping te zeiken.

Het is idd puur sensatie zoeken, en dan van......zo wie kunne we nu er weer eens doorhalen.

25 jul 2007 20:46
Moderator
PF #57
Bericht 
zo kwam ik in de hoogtijdagen van kieft en rijkaard bij ajax de heren relatief vaak zeer laat nog in de binnenstad van Amsterdam tegen, op zaterdagavond als er zondag gespeeld moest worden. Rokend als een ketter en vrolijk biertjes wegtikkend rond een uur of 4... :shock: maar wel goed spelen de
volgende dag! :thumleft:

ze zullen zeker niet allemaal zo zijn, maar wat niet wegneemt dat er idd een stel zombies in dat peleton rondlopen.
Als teameigenaar/sponsor zou je dan toch gewoon kunnen roepen 'als je gepakt wordt met doping betekent dat op staande voet ontslag'. Als ze idd schoon willen rijden moet dat werken. Maar nee, schoon kan je nl. niet winnen want 'iedereen doet het, dus moet je wel mee'. En zou houdt het hele circus zichzelf in stand. Iedereen heeft boter op zijn hoofd en daardoor is de Tour de France een huichelachtig evenement geworden. bah.

25 jul 2007 20:58
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
horn schreef:
Als teameigenaar/sponsor zou je dan toch gewoon kunnen roepen 'als je gepakt wordt met doping betekent dat op staande voet ontslag'. Als ze idd schoon willen rijden moet dat werken. Maar nee, schoon kan je nl. niet winnen want 'iedereen doet het, dus moet je wel mee'. En zou houdt het hele circus zichzelf in stand. Iedereen heeft boter op zijn hoofd en daardoor is de Tour de France een huichelachtig evenement geworden. bah.

Dit ben ik volledig met je eens Harald :!: Je moet duidelijke regels maken en je daar vervolgens ook aan houden. Niks speculeren, maar komen met feiten en daarnaar handelen; no exceptions :idea:

25 jul 2007 21:50
Profiel
PorscheForum Rakker
Maserati QP 4.7S
0591
Bericht 
FF naar de avondetappe kijken. Nu op 1. Rasmussen is uit de tour gezet :!:

25 jul 2007 23:08
Profiel
PorscheForum Super Junkie
vianen
Bericht 
Nu is het echt over en uit,

Rasmussen uit de TOUR gezet.................

RABO RABO wat nu weer....................

25 jul 2007 23:09
Profiel
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
vanop de website van L'Equipe (Franse sportkrant) - Rasmussen verlaat de Tour

L'équipe Rabobank a décidé mercredi soir de retirer immédiatement de la Grande Boucle le Danois Michael Rasmussen. Mis en cause pour avoir manqué plusieurs contrôles inopinés avant le début de l'épreuve, il avait consolidé son maillot jaune le jour même en remportant la 16e étape au Col d'Aubisque. Le Maillot Jaune devrait revenir à Alberto Contador. Le Tour de France est plus que jamais dans le chaos

25 jul 2007 23:12
Profiel
PorscheForum Rakker
996 C2; 944 racer
Bericht 
Ze maken er toch echt een ware, bijzonder negatieve soap van. Waarom komt Rabobank nu pas met deze beslissing en niet voor de tour begon? Dachten ze er weg mee te komen of is er vandaag nieuwe informatie opgedoken?

Een ware klucht :roll: :cry:

25 jul 2007 23:16
Profiel
Bericht 
En Contador is ook in onderzoek :shock: Wat staat ons nog meer te wachten.
Start ik ook eens een sportief draadje op. :oops:

25 jul 2007 23:28
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
On Topic

Positief blijven jongens , positief blijven :twisted: :cheesy:

Laatste update 22/10/2013

25 jul 2007 23:30
Profiel WWW Facebook 
vianen
Bericht 
Het was nieuwe info, rasmussen zou in Mexico zijn geweest :roll: , maar hij was in de Dolomiten, hij heeft dus BEWUST de dopingcontrole vermeden, EN bewust zijn briefje met zijn verblijfplaats te laat ingeleverd!

Het enige wat hem kon gebeuren was dus een waarschuwing krijgen.

Hij heeft dus gelogen tegen Theo de Rooi, en dus heeft de Rooi zijn conclusie getrokken.

25 jul 2007 23:32
Profiel
PorscheForum Rakker
996 C2; 944 racer
Bericht 
911-lover schreef:
On Topic

Positief blijven jongens , positief blijven :twisted: :cheesy:

:D :D :D

On Topic

Evans gaat de tour winnen en mijn gevoel zegt dat dat het enige juiste is! Alleen spijtig dat het op die manier lijkt of Evans hem gekregen heeft...

Verder wil ik Rasmussen en Contador nog niet afkraken. Maar zoals altijd is gebleken...waar rook is, is vuur...

25 jul 2007 23:33
Profiel
vianen
Bericht 
Oh ja, dit was inside informatie, mijn neef rijd dit weekend de WK junioren baan, dus ik zit :twisted: dicht bij het vuur :!:

25 jul 2007 23:34
Profiel
PorscheForum Rakker
996 C2; 944 racer
Bericht 
bert964c4 schreef:
Het was nieuwe info, rasmussen zou in Mexico zijn geweest :roll: , maar hij was in de Dolomiten, hij heeft dus BEWUST de dopingcontrole vermeden, EN bewust zijn briefje met zijn verblijfplaats te laat ingeleverd!

Het enige wat hem kon gebeuren was dus een waarschuwing krijgen.

Hij heeft dus gelogen tegen Theo de Rooi, en dus heeft de Rooi zijn conclusie getrokken.

ok dat is duidelijk...

25 jul 2007 23:34
Profiel
Moderator
PF # 136
Bericht 
911-lover schreef:
On Topic

Positief getest blijven jongens , positief getest blijven :twisted: :cheesy:

:wink:

25 jul 2007 23:42
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
RAsmussen exit jongens...dada overwinning Rabobank!!!
=> beslissing van het team!

25 jul 2007 23:44
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
er moet meer aan de hand zijn, de rooy stopt er toch niet alleen mee om een al dan niet bewuste leugen en verliest daarmee de tourwinst
... kan me nu gaan voorstellen dat rabo de sponsoring stopt en de ploeg raas dus zonder sponsor zit

-edit: rabo verklaart dus net dat ze doorgaan met ploeg raas-

25 jul 2007 23:45
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Dr. Ir. werktuigbouw
86 944, 83 928S
Bericht 
MichM3 schreef:
RAsmussen exit jongens...dada overwinning Rabobank!!!
=> beslissing van het team!

Nou boeit de TdF mij geen reet, maar dit verhaal riekt naar smerige spelletjes, ze naaien die kerel om iets waar hij reeds voor gestraft is, en nu de overwinnig in het verschiet ligt trappen ze hem nog even na...
Wat kun je er soms trots op zijn om nederlander te zijn :roll:

26 jul 2007 8:28
Profiel Facebook  ICQ  Twitter 
Antwoord op onderwerp   [ 215 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende