Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 22 apr 2025 21:10

Antwoord op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Greenpeace demonstratie bij Porsche 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Briljante wereldse actie :lol: Ach, Porsche is al sinds de vroege jaren zeventig een varkensbedrijf :wink:

Afbeelding

27 jul 2007 17:28
Profiel
PorscheForum Super Junkie
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
944 guy schreef:
Wat ik nog het mooiste vind is dat op die greenpeace pagina nergens de fotos van de spandoeken van porsche te zien zijn.

Eh, foto 2 gemist... :?: :wink:

Afbeelding

Het stond overigens ook gewoon in hun tekst vermeld. Maar terecht merkte ze daar op dat 'minste CO2 per PK' natuurlijk nergens op slaat. :lol:

27 jul 2007 17:37
Profiel WWW
‘64 Kever
Bericht 
Hehehe, wat zullen we eens zeggen... Greenpeace... Tja... :cheesy:

Overigens wekt het zwarte CO2 bouwsel wel erg de illusie dat het op meerdere plaatsen inzetbaar is inderdaad... Andere logo-vlag erop en klaar is klara ;)

27 jul 2007 17:47
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
WdePundert schreef:
Heiden. :mrgreen:

:cheesy: :mrgreen: Afbeelding :cheesy: :mrgreen: Afbeelding :cheesy: :mrgreen: Afbeelding

27 jul 2007 18:42
Profiel
PorscheForum Rakker
996 GT3 Mk1
Het Oosten
Bericht 
Super actie van onze vrienden!! (niet greenpeace natuurlijk :roll: ) Perfecte timing! Goeie dosis humor :lol: geweldig! ( ik wordt onderhand een beetje ziek van die linkse kliek.. zo'n beetje alle publieke omroepen worden er door bestuurd en het gaat maar door.. :roll: ).

27 jul 2007 20:06
Profiel
PorscheForum Rakker
911 3.2 CC "87
Bericht 
Ja mensen, allen terecht :!: op jullie eigen wijze op deze (wederom) flauwe en slappe wijze van actievoeren van Greenpeace gereageerd.

Helaas is Greenpeace verworden tot een enorm rijke, bureaucratische organisatie. De werkelijke waarden waar zij voor stonden zijn vervaagd tot dit soort geldverspillende "acties" :evil:

Daarom heeft Paul Watson in 1977 The Sea Shepherd Conservation Society opgericht. Hij was een van de oprichters van Greenpeace.
Deze organisatie die geheel bestaat uit vrijwilligers, zowel offshore als onshore gaat verder waar Greenpeace het laat liggen.

Nu is het niet zo dat ik Greenpeace hier aan het afbranden ben, ze zijn wel degelijk belangrijk en op zee, het werkgebied van the Farley Mowat en de andere 2 schepen van de S.S.C.S, werken beiden zo nodig samen maar gaat Sea Shepherd verder :pirat: :twisted: dan Greenpeace.

Klik als je meer wilt weten op http://www.seashepherd.org/

Ik ben verre van een linkse rakker, voelde mij echter geroepen als lid van, en vrijwilliger bij, deze organisatie even te reageren. 8)

To Defend, Conserve and Protect.

27 jul 2007 23:47
Profiel
PorscheForum Junkie
3.2 cabrio 1987 marineblauw
Nijmegen
Bericht 
tja, het blijft ook imo altijd tendentieuze kritiek die lekker bekt (hoewel, Klimaschweine is nu niet direct de tijdloze oneliner, zels niet bij de oosterburen :) ). Net als in mijn gewaardeerde stad Nijmegen, waar de heren (lokale) gezagdragers menen het voortouw te moeten nemen met het weren van SUV's, zodat er weer ruimte ontstaat voor het parkeren van Hi-Ace busjes uit 1976.. De gestroomlijnde carosserie met lage cW waarde van de 911 zou juist met gejuich moeten worden ontvangen in deze stad (ben zelf naarstig op zoek, dus beetje bevooroordeeld, sorry daarvoor), goed voor milieu en nog beter voor het straatbeeld :D .

27 jul 2007 23:57
Profiel
PorscheForum Rakker
911 3.2 CC "87
Bericht 
:pig: :pig: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

28 jul 2007 9:22
Profiel
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Bericht 
Greenpeace heeft voor mij om verschillende redenen (met de Brent Spar als druppel die de emmer deed overlopen) volkomen afgedaan. Ze staan model voor de 'milieubewuste' mens van nu, die iets 'goeds' doet zonder zich af te vragen -laat staan te informeren- wat de keerzijde van de medaille is. Dat trieste kritiekloze meelopen met de groene brigade hangt me de keel uit.

Goede actie van Porsche dus, intelligent en een goed idee om eens wat redelijke argumenten tegenover die trieste retoriek te zetten.

28 jul 2007 10:34
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Rombout schreef:
Nu is het niet zo dat ik Greenpeace hier aan het afbranden ben, ze zijn wel degelijk belangrijk en op zee, het werkgebied van the Farley Mowat en de andere 2 schepen van de S.S.C.S, werken beiden zo nodig samen maar gaat Sea Shepherd verder :pirat: :twisted: dan Greenpeace.

Ik denk niet dat Greenpeace en de Sea Shepherd met elkaar te vergelijken zijn.
Greenpeace is een politieke organisatie geworden die zich door halve waarheden laat leiden en in de gaten springt waar de politiek het af laat weten. Daarmee komen ze voor grote groepen mensen precies op voor hetgeen de politiek laat liggen.

Sea Shepherd is een organisatie die letterlijk met gevaar voor eigen leven een doel wil bereiken. Of de politiek het hier nu mee eens is of niet ze doen wat ze nodig vinden voor het milleu.
Daarmee zijn ze inderdaad de organisatie die Greenpeace in het begin was. Gedreven en welonderbouwd met feiten.

29 jul 2007 12:35
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
911 3.2 CC "87
Bericht 
Dank :!: maurice voor je aanvullende woorden.

Hoewel ik niet wil veroordelen sla je de spijker op zijn kop :!: 8)

29 jul 2007 13:27
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
als Greenpeace nu eens in al die ontwikkelingslanden apk keuringen, en roetmetingen van de grond zouden krijgen, werd ik meteen lid.

daar wordt de echte milieu vervuiling tot stand gebracht.

off wat dacht je van een aktie tegen het uitvoeren van voor eu regels afgekeurde vrachtwagens...

overigens wel een super tegenaanval van porsche :lol:

“Porsche” It’s like children. You can’t understand until you’ve had one.

29 jul 2007 13:54
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2