Auteur |
Bericht |
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Super dag, super weer, organisatie, bedankt!
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
05 aug 2007 21:20 |
|
 |
strak
ex-993 C2, 2.4TLeidschendam
|
Ook mijn dank aan de organisatie, genoten van de rit, de mensen, de auto's. Mijn eerste doop in de toerrit is meer dan geslaagd, een goed begin in het porsche rijden 
|
05 aug 2007 21:23 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Het goede nieuws is gelukkig, we mogen overal weer terug komen, dus iedereen heeft zich gedragen
Volgend jaar geen semi-vrijwillig buffet meer achteraf (financieel niet zo'n succes  ), maar voor de rest gaan we gewoon weer denken over iets nieuws en leuks!
Geweldige dag, en zoals ik al eerder zei: Zonder jullie allemaal was het niet gelukt, dus kom maar op met die foto's!
(foto's, filmpjes, alles, mailen maar naar jubirit4@porscheforum.org !)
|
05 aug 2007 21:31 |
|
 |
Roi
niet meer....
|
Pascal, Esther, Henk en Alice bedankt  en voor een ieder hopelijk tot volgend jaar 
_________________________________________ Alles is relatief....maar o wat had ik mijn Porsche lief.
|
05 aug 2007 21:37 |
|
 |
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
|
05 aug 2007 21:39 |
|
 |
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Prachtige foto's! Ik herken nog wel wat beelden uit de omgeving, vermoed dat mijn voormalige buren hun ogen uit hebben gekeken naar alles wat er langskwam... 
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
05 aug 2007 21:44 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Nog even deze trouwens.... HET antwoord op de schiftingsvraag... Voor de duidelijkheid, JA, we kwamen hem al rijdende tegen de auto voor ons op de weg dus

|
05 aug 2007 21:57 |
|
 |
ingo
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369amsterdam
|
_________________________________________ http://www.ingomettes.nl
|
05 aug 2007 22:00 |
|
 |
rse
porsche 944S2
|
Verdorie,
Zijn de marsmannetjes een keer geland, heb ik ze niet gezien !!!!!!!!!!
_________________________________________ Indisch rode 944S2, 1991
http://home.tiscali.nl/porsche944s2
|
05 aug 2007 22:08 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Harstikke leuke dag en uitstekend georganiseerd mijn komplimenten PasCal (& others).
De fauto's.
http://picasaweb.google.nl/Barolo1960/PorscheJubi4Rit5Aug07
WIT meets WHITE.

_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
Laatst bijgewerkt door barolo op 05 aug 2007 22:57, in totaal 1 keer bewerkt.
|
05 aug 2007 22:23 |
|
 |
ErikE
987 3.2S '07 /
ex-986 2.7 '03 /
ex-964 C2 '91 /
ex-968 CS '92 /
ex-964 C4 targa '91regio Waterland
|
Wat was dat nou voor 'n vraag man, Mafkees!
.
.
.
(En ja... ik er geen antwoord op)
_________________________________________ Take the long way home....
|
05 aug 2007 22:30 |
|
 |
ingo
|
Jaman! Dat was KITT! Michael Knight niet gezien dan?
|
05 aug 2007 22:33 |
|
 |
horn
PF #57
|
die met die witte 3 generatie 911jes is een leuke, Barolo
Krijg hem hier niet geplaatst helaas 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
05 aug 2007 22:33 |
|
 |
Gerhard
991.2 Carrera 4 GTS
Hendrik-ido-Ambacht
|
|
05 aug 2007 22:35 |
|
 |
rse
porsche 944S2
|
Nu je het zegt. Wel een dronken kerel zien liggen die door zijn dochter werd gefilmd. hoorde hij bij die wagen ????
|
05 aug 2007 22:36 |
|
 |
ingo
|
|
05 aug 2007 22:37 |
|
 |
rse
porsche 944S2
|
Tjonge, en hij heeft ook nog eens zo'n All Amercan Burger van ons meegesnaaid!!!
De @#$%@
|
05 aug 2007 22:48 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
05 aug 2007 22:49 |
|
 |
ingo
|
Zo te zien vond-ie m niet zo lekker.
anyway. hier KITT
en nu weer on-topic 
|
05 aug 2007 22:51 |
|
 |
Eric
Achter de duinen.
|
|
05 aug 2007 22:53 |
|
 |
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
Pascal, Esther, Alice en Henk...dikke merci voor de zééér geslaagde dag! Het weer stond volledig aan onze zij, prachtige beginlocatie, mooie route en veel praat-gelegenheid...heb weer op vele nicknames een gezicht kunnen bijplakken en dar is zo'n jubi rit me vooral om te doen  .
....op naar editie 5...Wij zijn zeker wer van de partij...als ik me nog had opgegeven voor het buffet, laat gerust weten ik pas je het verschil bij! Met het warme wer had ik 's namiddags ni echt trek meer.
@Lydia: ben je goed thuis geraakt? Nog problemen geahd met stilvallen?
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
05 aug 2007 23:08 |
|
 |
drknauf
|
wat is het ook een schonen jonkvrouw he zo in het wit en ook zo mooi vrouwelijk  als om door een ringetje te halen
ik ben gek op wit  wit is the shit.
lydia mag wel uitkijken in het wit straks poets/vertroetel ik haar ook elke dag net als mijn witte
lachen man gerardo die foto
grtjs  mikey
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
05 aug 2007 23:09 |
|
 |
ER
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997Rosmalen
|
Ondanks dat ik halverwege de middag moest afhaken, was het een TOP dag !!!!
Hartelijk ontvangst bij Eric Wolbert, vlot inchecken bij Esther wat naadloos overging in de consumptie bij Alice. Prachtige route, heerlijk weer en een geweldige opkomst.
Kortom: uitstekend geregeld!
Wie was er eigenlijk verantwoordelijk voor de afspraken bij Big Daddy's?
En wie licht me even in welke prijs de winnaar van de korte broeken competitie heeft gewonnen?

|
05 aug 2007 23:14 |
|
 |
Lydia
|
Topdag gehad met top weer! Organisatie: bedankt.
Ik zou nog even laten weten hoe het afgelopen is met Froggy. Erg vervelend, natuurlijk, dat ik weer dezelfde problemen had als vorig jaar met de IJssellandtoer. Toen heeft Ronald niets kunnen vinden en is er ook geen storing uitgelezen op de "Hamer". Sindsdien nooit meer last gehad. Tot op vandaag. Er zijn wél overeenkomsten: het was op beide ritten erg warm; en beide keren tijdens een rit met het Forum
Het maakte niet uit of ik hard reed of zacht reed, het gebeurde zelfs op de snelweg. Toerental meter sloeg helemaal terug op één, motor viel uit en alle lampjes op het dashboard brandden (net zo als dat je normaal de motor wilt starten). Wie weet waarom dit gebeurt, waaraan dat ligt en hoe dit gerepareerd kan worden: laat het me weten !!!
@ Marcel: bedankt dat je met me terug gereden bent naar het restaurant.
De auto daar op de parkeerplaats in de schaduw gezet. Kon ze even afkoelen. Jurgen bood aan om achter me te rijden naar huis. Erg lief. Onderweg hebben we nog 4 keer moeten stoppen omdat ze dus écht stil viel en ik haar niet meer aan de praat kreeg. Op de A9 bij Amstelveen was het écht mis, daar zijn we er maar even afgereden en hebben we een terrasje gepakt en de beide Porsches in de schaduw geparkeerd.
Wel een paar spannende momenten gehad (had het zweet in m'n handen staan): bij een wegopbreking zonder vluchtstrook de auto tussen een paar palen geparkeerd om af te koelen. En ter nauwernood nog een tunnel uitgereden omdat ik natuurlijk niet in de tunnel stil wilde staan. En bij de ring Alkmaar staat ze nét 10 meter voor een pech-inham stil, na een tunnel. Moest Jurgen de auto óók nog een paar meter de bult op duwen. Weet-ie eidelijk waar die vleugel nu voor dient
Maar goed, we zijn na een rit van 3 uur eindelijk thuis gekomen. Jurgen: bedankt! Tof van je!
@ Mikey: dat krijg je er nou van, hè? Voor je het weet zijn we getrouwd ... alleen zijn wij de laatste die het weten
BTW: Leuke foto!
|
05 aug 2007 23:17 |
|
 |
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Goed te lezen dat je thuis bent gekomen met Froggy Lydia! En inderdaad een leuke " Sensation White" foto! 
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
05 aug 2007 23:35 |
|
|