Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 17:54

Antwoord op onderwerp  [ 845 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 34  Volgende
F1 en andere autosport van dit seizoen ... 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
RS-R schreef:
Afbeelding

Geeft niet hoor.

Is een vorm van oogkleppen op hebben niet vaker van toepassing als je iemand persoonlijk kent...
Krijg de indruk dat je het zelf wel heel erg interessant vindt...

Ik ken persoonlijk ook een aantal BN-ers (artiesten en sportmensen) maar loop er beslist niet mee te koop.

Feit is dat Joske niet de meest goeie manier van communiceren heeft meegekregen.
Heb hem ook een aantal keren ontmoet op de kartbaan van Amsterdam (Crevels), en daar was het gewoon een onsympathieke kl@@tz@k.
(Dit is wel een aantal jaartjes geleden moet ik er eerlijkheidshalve bij zeggen.) Ook Jos zal inmiddels wat wijzer zijn geworden...

03 jul 2007 21:18
Profiel Twitter 
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Jeroen heeft in diverse klassen laten zien dat ie erg goed is, gaat graag weer een jaar A1GP doen om te proberen hoger te scoren.
De schoonpa van Giedo v.d. Garde is aandeelhouder van Spyker...
Ik heb Giedo in verschillende race-klassen (ook met heel goed materiaal) veel fouten zien maken.

03 jul 2007 21:19
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
denk ook niet dat van de Garde er uiteindelijk komt. Kan wel rijden, maar is imho erg wisselvallig. Ik zie Ho Pin Tung nog wel eens in een F1 stoeltje rijden - East meats West in één coureur. Commercieel wel heel interessant. En er zijn in het verleden wel meer coureurs geweest in de F1 die niet tot de 30 beste coureurs van de wereld behoorden...

03 jul 2007 23:16
Profiel
Bericht 
Spyker F1-baas Michiel Mol heeft in het Spyker F1 Magazine nog maar eens benadrukt dat Jos Verstappen niet in aanmerking komt voor een racestoeltje bij het Nederlandse team. Ook is zijn deelname aan de testsessie op Spa-Francorchamps, volgende week, nog niet zeker. Beide partijen moeten nog steeds rond de tafel.
"Ik zou vrijdag 22 juni met Michel Perridon (van Trust, red.) en Jos over het idee om de tafel zitten", vertelde Mol. "We wilden Jos al tijdens de testweek in juli op Spa uitproberen, maar door trieste familieomstandigheden kon het gesprek geen doorgang vinden. Ik weet niet of we die testweek op Spa nog halen, maar het blijft een leuk idee. Nog één keer Jos in een Formule 1, en dan nog wel in een Spyker."
"Nee, Jos is geen kandidaat voor een Formule 1-racestoeltje. Ik denk sowieso dat we hem niet meer als racecoureur in actie zullen zien. Hij is momenteel erg druk met andere zaken, zoals zijn zoontje Max", besloot de F1-directeur van Spyker.

Speciale bijdrage voor .... noem even geen naam.

04 jul 2007 0:14
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Hij komt er weer aan, hè?

Grand Prix van Engeland
Zondag 8 juli
Circuit: Silverstone
Lengte circuit: 5,141 km
Aantal ronden: 60
Race-afstand: 308,355 km

Winnaar vorig jaar: Alonso
Spannende stukjes circuit: de Stowe en Becketts

05 jul 2007 20:31
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Jazeker! Kijken of onze Lewis voor zijn "home crowd" kan winnen 8) Ferrari is echter heel erg goed bezig de laatste tijd. Gaat een spannende GP worden (hoop ik, want Magny Cours was niet echt boeiend. Ja CA die de slang meenam, maar verder :roll: )

05 jul 2007 21:48
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
kimi
hamilton
massa

en CA valt uit in de eerste helft van de GP. Sutil finisht laatste.

05 jul 2007 23:35
Profiel
vianen
Bericht 
Ik draai wat om:

Hamilton
Massa
Kimi
En CA valt in de eerste ronde uit omdat ie zonodig wat recht wil gaan zetten :evil: , Sutil idd als laatste

06 jul 2007 0:07
Profiel
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Hamilton
Massa
Kimi

Christijan Albers start vanuit de pits, en neemt het stoplicht mee.
(valt dus in of voor de eerste bocht uit.)

06 jul 2007 8:16
Profiel Twitter 
Bericht 
Weer berichten gezien, 85% kans op regen, als dat zo is :lol: dan word het een tombola in England, zien we eindelijk het kaf van koren scheiden.

Ga daarom geen voorspelling doen :wink:

06 jul 2007 8:18
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
1 hamilton
2 alonso
3 massa
albers knalt bij de start op sutil

06 jul 2007 9:35
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
964 C2 Coupe 91'
Twenteland
Bericht 
Alonso
Hamilton
Massa

Voor de rest sluit ik me bij Marco aan! :mrgreen:

06 jul 2007 9:40
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
1) Hamilton
2) Kimi
3) Alonso

Albers gaat voor "Maximum Attack" en knalt er in de eerste ronde uit wegens een ietwat enthousiaste inhaalactie. Sutil gaat als 14e finishen :wink:

06 jul 2007 10:30
Profiel
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
:lol: Ik moest wel erg lachen om de voorspellingen v.w.b CA, maar ik denk dat ie 'm deze keer gewoon uitrijdt....

Mijn voorspelling:
1. Hamilton
2. Kubica
3. Massa

En verwacht (hoop) dat Button weer in de punten gaat rijden. Nou ja, het is al gauw een verdubbeling als je maar 1 punt hebt natuurlijk, maar toch.

06 jul 2007 11:03
Profiel WWW
Bericht 
Laatste nieuws van Spyker :arrow:

Gepost op Saturday, 7 July 2007 om 17:24 door autoblogger in Spyker |

Spyker C12 Zagato
Zoals je kunt indenken lopen de spanningen bij Spyker hoog op. Het verschil van mening over de toekomst van het merk heeft de top van het bedrijf verdeeld in een kamp Muller en een kamp Mol. Ondanks het recente terugtreden van topman Muller zou de bestuurskamer het toneel zijn van een felle machtsstrijd. De twee bestuurders wantrouwen elkaar tot op het bot en zijn uit op elkaars ondergang, zo melden insiders.

Dit schrijft de Financiële Telegraaf, deze ontwikkelingen zijn echter niet heel verrassend. Het lijkt mij duidelijk dat de familie Mol zich enigszins genaaid voelt door Victor Muller, aangezien Spyker er niet zo gezond voorstaat dan dat hij deed vermoeden. Aan de andere kant zal Muller nu het gevoel krijgen dat de Molletjes de boel proberen over te nemen (wat ook zo is;).

Wat zal de toekomst brengen? Victor mag de automobiel-tak houden en Michiel mag verder spelen in de wondere wereld van F1?

Ik zag trouwens nog een mooie comment op quotenet over Spyker: Deze tent is überpleite, Friesland bank of niet, dus dat ze ‘t van de beurs willen halen is begrijpelijk. De hamvraag in dit plannetje is wie de huidige free float ter waarde van 33,5m (op koers 9,15) nog gaat weghappen, misschien de mumbalabumbala arabieriers die d’r al inzitten, of papa Mol (”nu écht ECHT allerlaatste keer zoon!”).

Anders relevant Spyker nieuws van vandaag; het bedrijf heeft waarschijnlijk 15 miljoen extra inkomsten uit TV-gelden te pakken. Klinkt goed, maar de verwachting was dat dit 18 miljoen zou zijn. Look on the bright side: er zijn inkomsten!

08 jul 2007 13:41
Bericht 
Niemand de voorspelling goed :roll: was wel mooie race vooral van Massa, wat had die gedaan als de start normaal was geweest. :wink: Maar wel leuk voor het kampioenschap deze race, houden we lekker spanning.

Snap alleen niet waaron Hamilton ineens zo langzaan ging, misschien klein probleempje, maar dat horen we dan vanavond wel. En dan zijn eerste foutje in de piststraat, toch een mens en geen robot. :wink:

08 jul 2007 17:12
Bericht 
De formule 1 opgenomen op de HD-recorder en vanavavond de ChampCar live gezien.
Een stratencircuit gestart met slicks en vervolgens weer regen. De vangrail net zo dicht bij als Monte Carlo en in sommige bochten lag beton ipv asfalt. :shock:
Genoeg gebeurd om bijna 2 uur op de punt van je stoel te zitten.
Doornbos heeft Bourdais de vangrail in "geholpen", kan zelf met wat hulp weer door. Als ie er achteraf geen straf voor krijgt staat ie bovenaan in het klassement!
Goed dat McLaren nog tegenstand krijgt.. eerste kleine haarscheurtjes zichtbaar bij Hamilton, in de pitstraat en wat fouten op de baan; hij blijkt toch geen robot te zijn. :lol:

08 jul 2007 21:15
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
944
Sommelsdijk
Bericht 
naja nadat voor mij de robot( M.Schumacher) is vertrokken vind ik Hamilton echt wel super goed tot nu toe, in zijn debut seizoen alle races op het podium vertelt wat over het persoon en schrijft het zeker niet af als toekomstig kampioen want ik vind het zeker knap en zie dat ook niet snel herhaald worden van een debutant want dat is het nog steeds, wel en ik denk ook dat van veel de verwachtigingen gewoon te hoog waren maar verder vond ik het een hele gave gp.

09 jul 2007 0:38
Profiel WWW Facebook 
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
GI996C schreef:
De formule 1 opgenomen op de HD-recorder en vanavavond de ChampCar live gezien.
Een stratencircuit gestart met slicks en vervolgens weer regen. De vangrail net zo dicht bij als Monte Carlo en in sommige bochten lag beton ipv asfalt. :shock:
Genoeg gebeurd om bijna 2 uur op de punt van je stoel te zitten.
Doornbos heeft Bourdais de vangrail in "geholpen", kan zelf met wat hulp weer door. Als ie er achteraf geen straf voor krijgt staat ie bovenaan in het klassement!
Goed dat McLaren nog tegenstand krijgt.. eerste kleine haarscheurtjes zichtbaar bij Hamilton, in de pitstraat en wat fouten op de baan; hij blijkt toch geen robot te zijn. :lol:

http://www.nu.nl/news/1145758/47/Doornb ... p_Car.html

09 jul 2007 8:13
Profiel
Bericht 
Op de oficiële ChampCar site staat ie ook nog bovenaan, lijkt dat er geen straf uitgedeeld is. 8) 8) 8)

09 jul 2007 9:28
Profiel WWW Facebook 
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Nog meer slecht nieuws voor Albers. :( :cry:

09 jul 2007 12:28
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
De situatie wordt steeds slechter voor CA... Ik hoop voor hem dat zijn sponsoren met geld voer de brug komen :!:

09 jul 2007 12:45
Profiel
Bericht 
Van de Grand Prix site gehaald:

Stoeltje
En dat zou dan betekenen dat Albers zijn stoeltje bij de renstal kwijtraakt. Wie dan de Larenaar moet gaan vervangen, is nog niet duidelijk.

Van der Garde
Het zou Giedo van der Garde kunnen zijn. Van der Garde test dinsdag op Spa-Francorchamps voor Spyker, maar heeft nog steeds contractperikelen met Super Aguri.

Ervaren
Of de renstal kiest voor een meer ervaren coureur. De namen van Christian Klien, Marc Gene en Narain Karthikeyan circuleren. Ook Jos Verstappen wordt genoemd.

09 jul 2007 13:38
Bericht 
Verschillende media melden dat Spyker F1-coureur Christijan Albers zijn racestoeltje wel eens zou kunnen verliezen, omdat een van de sponsoren van de Nederlander zich niet aan zijn betalingsverplichtingen zou hebben gehouden. Spyker F1-teambaas Colin Kolles liet weten dat het team het probleem zo snel mogelijk wil oplossen.
Kolles bevestigde dat er een betalingsprobleem is met een van de persoonlijke sponsoren van Albers, maar benadrukte dat er nog geen beslissing is genomen en dat het team nog aan een oplossing zal werken. "Het is nog te vroeg om conclusies te trekken", zei Kolles tegen GPUpdate.net. "Sommige media suggereren dat Christijan niet meer in de auto zou zitten voor de volgende race, maar er is nog helemaal niets besloten. We moeten alle opties nog even rustig bekijken. We zitten nog aan het begin van de week. We gaan nu aan een oplossing werken."

09 jul 2007 13:47
Profiel WWW Facebook 
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
En gelukkig geen Jos in de Spyker.

Heb jij zo'n hekel aan (onze) Jos :?:

Wel triest allemaal :cry:

10 jul 2007 10:11
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 845 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 34  Volgende