Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 19:17

Antwoord op onderwerp  [ 574 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
Jubileumrit #4 - 5 Augustus 2007 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
3.2S
010
Bericht 
FROST schreef:
Ook gaaf al die Cobra's op het parkeerterrein. Je ziet ze steeds vaker hier in Nederland is mij opgevallen.

Big Daddy had het druk.
Een Cobra meeting:

Afbeelding
En eerlijk is eerlijk. Van 0 - 100 is de P geen partij voor de C.

Een Camaro meeting:

Afbeelding

En een P meeting:

Afbeelding

06 aug 2007 17:50
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
997 4s MK2, ex. Boxster 986 /PF #2444
Noord-Holland
Bericht 
De regenboog was er ook :D

[img][img]http://img166.imageshack.us/img166/1226/img1041kl1.jpg[/img]
Shot with Canon DIGITAL IXUS II at 2007-08-06

06 aug 2007 19:13
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
en een mercedes meeting - kwamen onderweg ook een hele hoop klassieke mercedessen tegen. toen was de taxi nog mooi... :mrgreen:

06 aug 2007 19:32
Profiel
PorscheForum Junkie
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Bericht 
Wat is er mis met de taxi's van nu?
Afbeelding
:wink:

06 aug 2007 19:37
Profiel
PorscheForum Junkie
987 3.2S '07 / ex-986 2.7 '03 / ex-964 C2 '91 / ex-968 CS '92 / ex-964 C4 targa '91
regio Waterland
Bericht 
Lydia schreef:
Nou, ik wacht met spanning of er gisteren nog foto's van 'The Frog' gemaakt zijn.

'Tuurlijk joh:
Afbeelding

Hij was zooooo zielig.... hij kijkt zelfs een beetje sip :cry:
Maar wat een helle-rit nog naar huis, zeg. Blij dat je d'r was denk ik.
Dapper, Jurgen :thumright:

06 aug 2007 19:41
Profiel Twitter 
PorscheForum Rakker
997 GT3 Mk1
Bericht 
Pascal, Esther, Henk en Alice bedankt :alien:
Hardstikke leuke dag en goed georganiseerd!

Grtz. Boxi

06 aug 2007 19:52
Profiel
PorscheForum Junkie
987 3.2S '07 / ex-986 2.7 '03 / ex-964 C2 '91 / ex-968 CS '92 / ex-964 C4 targa '91
regio Waterland
Bericht 
Ze staan er bij.... mooie plaatjes van een erg leuk evenement.

Met óók: De Kuiten van [h...]

En natuurlijk ook "Juf Escther":
Afbeelding

06 aug 2007 20:12
Profiel Twitter 
PorscheForum Junkie
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
Bericht 
Pascal, Esther, Henk en Alice BEDANKT voor de mooie dag :!: En natuurlijk OOK de sponsers.
Veeeel mooie porsches gezien ,mooie route , kunnen babbelen/ kennismaken met mede forumers , lunch en eindlocatie waar ik volgens mijn taxichauffeur vrijdagnacht nog uit kwam rollen :lol: .
Mijn navigator (die niets met porsche heeft ) heeft ook met volop genoten .IK zat om 0300 uur nog te Afbeelding in mijn bed.

06 aug 2007 20:15
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
3.2 coupe 1988
Vleuten-De Meern
Bericht 
PaSCal en Esther, Henk , Alice en sponsoren bedankt.

Ook ik heb het dit jaar prima naar mijn zin gehad.
Bekend terrein zo in mijn eigen achtertuin maar toch leuk !

Ook mijn navigator heeft zelf geen P (zit nu waarschijnlijk met een hamer naast z'n spaarvarken..) ..

Viel me op dat dat aardige "stel " steeds op m'n foto's stond ! (grijns)

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Groeten Rene_B

06 aug 2007 20:46
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
:lol: :lol: :lol:

06 aug 2007 20:56
Profiel
Bericht 
Lydia schreef:
Hij was zooooo zielig.... hij kijkt zelfs een beetje sip :cry:

Tja, nou je het zegt, het lijkt wel alsof ze er zélf ook een beetje van baalt ...
Grappige foto!

Ja, was inderdaad super van Jurgen. En het lag nou niet bepaald op de route naar zíjn huis ...

Laatst bijgewerkt door Lydia op 06 aug 2007 21:25, in totaal 1 keer bewerkt.

06 aug 2007 21:23
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Rene_B schreef:
Afbeelding

Wie is dat met die SNOR :shock: :?:

06 aug 2007 21:25
Profiel WWW Facebook 
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
Rene_B :thumleft: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

06 aug 2007 21:25
Profiel WWW Facebook 
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Beetje laat, maar ja. Pascal, Esther, Henk, Alice, enorm goed georganiseerd, ik heb genoten :!:

Lydia schreef:
Ja, was inderdaad super van Jurgen. En het lag nou niet bepaald op de route naar zíjn huis ...
Sommige mensen zijn gewoon te goed voor deze wereld. :res:

06 aug 2007 21:29
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
991.2 Carrera 4 GTS Hendrik-ido-Ambacht
Bericht 
Afbeelding

En Mikey's tweelingbroer bekijkt het allemaal gelaten van een afstandje :lol:

06 aug 2007 21:41
Profiel
PorscheForum Junkie
Omgeving Leuven
Bericht 
:lol: :lol: :lol: Wat zijn we weer goed bezig

06 aug 2007 21:42
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
Gerhard schreef:
En Mikey's tweelingbroer bekijkt het allemaal gelaten van een afstandje :lol:

en de tweelingzus van Lydia :idea:
ik kan het weten :wink:

06 aug 2007 21:43
Profiel WWW Facebook 
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
heb ik nou altijd al willen hebben zo,n SNORRRRRRRRRRRRRRR :shock: :D :wink:

grtjs :D snorrovitsch

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

06 aug 2007 21:48
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
911 3.2 Carrera 1989 997 Carrera S 2004
Amsterdam
Bericht 
Zo, nog wat mosterd na de hambuger.
Hebben een superdag gehad, die zonder de wederom vlekkeloze organisatie vast niet mogelijk was geweest. Thanks!

Het was wat vroeg zo op de zondagochtend maar zeker de moeite. Vooral omdat de Piet Hein tunnel dan nog erg leeg is. Heb maar even de Tunnelrun in m'n eentje dunnetjes over gedaan want die heb ik helaas moeten missen door m'n vakantie.
Samen met Ingo naar Muiden gereden voor het eerste treintje en daarna door naar Wolbert. Als jullie daar nog kwijlplasjes bij een witte GT3 hebben zien liggen, sorry, die waren van mij.. :shock:

Rit verliep prima op wat kleine verdwaalacties na, maar dat maakt het juist leuk. Alleen begonnen zich tegen het einde van deel 1 ook wat Lydia-achtige problemen bij mijn auto voor te doen. 'Hé, dit bos ruikt al de hele tijd naar Pritt Stift..' zei mijn vriendin tijdens de rit (...) Er was mij ook al een wat rare geur opgevallen maar ik dacht dat dat mijn voorligger wel zou zijn. Ik merkte echter wel dat de auto niet goed op het gas reageerde en dat het toerental wat traag opliep en haperde.
Aangekomen bij de parkeerplaats sloeg de P zelfs meerdere malen af als ik het gas losliet.. :roll:
Motorklep open en daar kwam met een beetje rook diezelfde geur vandaan. Toch kon ik niets specifieks zien..
Auto startte ook met moeite en liep matig stationair. Na de Colorado Burger (het verschil met de All American ontging mij :)) was de start weer normaal en het toerental ook.
Deel twee van de rit eindigde hetzelfde en thuis aangekomen leek de koppeling (die al een tijdje aan vervanging toe is) ook wat te haperen.

Enfin, een superleuke, warme maar zeker geslaagde rit! Alleen even uitzoeken wat het probleem nou was en of de hitte van invloed is geweest..

Bij deze de pica's!

AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

06 aug 2007 22:16
Profiel
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Bericht 
FROST schreef:
Even offtopic:
Lydia, ik denk toch echt dat het de hitte is hoor.. Ik ben vanmiddag naar Bergen aan Zee gereden, op de heenweg helemaal GEEN problemen, effe een patatje gegeten daar en toen wilde ik starten en had bijna precies hetzelfde. Heb toen twee min. gewacht en toen liep ie weer.. daarna op de terugweg effe langs een tankstation gegaan en toen met starten ineens maar op 2 a 3 poten lopen :shock: toerental kwam niet eens hoger dan 1000 MET gas intrappen.. :? Uitgezet en gewacht. Starten; dan eindelijk lopen en gelukkig zonder verdere problemen naar huis gereden.. DACHT IK! Kom de straat in rijden komt mijn vader naar buiten en hij zegt" Babs, je rechterkoplamp doet het niet." Ik kijken, hey, ships dat klopt! Licht twee keer aan en uit gedaan, lamp deed niets. Ik ben toen een beetje gefrustreerd naar de garage gereden waar ik verleden jaar APK heb laten uitvoeren, heb de monteur laten kijken en mag je raden wat hij zei :x "Nix mis met je lampen hoor, ze doen het allemaal!!!!!!" GRRrrr :evil:

1981, net als mijn '80er nog het oude zekeringenkastje met de porceleinen zekeringen en die fijne contacten. Dan moet je inderdaad af en toe wat raadselachtige elektrische storingen verwachten, vaak op te lossen door de betreffende zekering een paar keer rond te draaien tussen de contacten en/of de contacten met een potloodgummetje te de-oxideren.

06 aug 2007 22:35
Profiel
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Geert schreef:
Afbeelding

Gaaf, die Wolbert heeft zomaar een poster van de mysterieuze Porsche-museum auto in z'n toko hangen 8)

Zou hij het nou al die tijd al wel geweten hebben..... :shock: :wink:

06 aug 2007 22:41
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
ex. '77 911S US Targa _ex. '07 Cayenne 957_ ex. ’07 997.1 C2S X51 ____'96 993 C4S____ _’12 991.1 C2S X51_ _’10 LP560-4 Spyder_
Nederland
Bericht 
Hoewel ik de Jubirit niet meegereden heb, heb ik tot de rit begon, errug naar m'n zin gehad (daarna ook wel hoor... :roll: :wink: ).
Stond om 7.50 uur te wachten bij Gouda, met de Porsche, in tegenstelling tot wat ik eerst zou denken (zou ivm. sleutelen etc. ff met de Alfa komen kijken). Komen de P's langzaam maar zeker binnen druppelen, in alle bouwjaren. Toen ff met een karretje of 12 (?) richting Amersfoort gereden, en moet zeggen.... hoewel Sally al op leeftijd begint te raken.... ze kwam lekker mee :D . Gelukkig even langs wezen buurten, want zo veel moois bij elkaar had ik toch niet willen missen!! Volgende keer rijd ik de rit zelf ook mee, want nu ik zie dat ik nog een rijtje AC's heb moeten missen, een Lambo.... en natuurlijk heel de ervaring om met zo'n stoet P's te toeren.....
In ieder geval bedankt voor de ervaring voor zover mijn Jubirit ervaring reikt..... Heb genoten :D .

07 aug 2007 1:34
Profiel
Negenhonderdvijfenzestig.
Bericht 
Door technische problemen een beetje laat, maar dames en heren van de organisatie ( namen zijn ondertussen alom bekend :wink: ) Bedankt !! was weer een mooie rit in een zeer mooie omgeving :thumleft: Helaas door mijn slapende navigator net niet in de prijzen gevallen, volgend keer beter............. 8) :wink:

07 aug 2007 11:19
Profiel
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
organisatoren, SUPER bedankt voor de fraaie jubi-rit :!:
1e deel v.d. rit was super, 2e deel beetje teveel rechtoe-rechtaan maarja, regel het allemaal maar eens :!:
mijn 3.2 heeft het volgehouden, de temp.meter liep wel hoog op (soms voorbij '9 uur ' :evil: ) maar goed, was natuurlijk ook extreem warm :roll: :!:
paar druppeltjes olie na de rit op de grond maar hij gaat toch nog naar PCG, effe checke voordat we naar Italië gaan.
wellicht dat ik volgend jaar een ritje ga organiseren (heb 't ff met Pascal erover gehad) in Nijmegen e.o., dus ook een stuk DLD MET SNELWEG OM ECHT TE KNALLEN :!: :!: :!:
zie in dat het een hoop geregel is maar als Pascal & eega (hebben de ervaring) me kunnen helpen met organiseren, waarom niet :?:
NIELS 3.2, gefeliciteerd al was je ineens weg met je rode monster (naar mr. Google :?: :wink: ), eenieder die erbij was, THX :!:

07 aug 2007 12:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex Carrea 3.2, 996 Carrera 4
Bergen op Zoom
Bericht 
Pascal, Esther, Henk en Alice reuze bedankt voor de geweldige rit door kastelenland. Nooit geweten dat we in NL zoveel van die kastelen hebben. Craze, geweldig idee om een rit in Nijmegen e.o te organiseren. Ik heb onze P nog nooit voluit gehad, dit wil toch eens doen....

Groeten...

07 aug 2007 12:33
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 574 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Volgende