Auteur |
Bericht |
PeterDorr
911/996 C4 Cabrio, Automaat 3,6 ltrSoest
|
Kom niet meer uit Pincode scherm
Ik heb een PCM1 (8 of 16 bits, dat weet ik nog niet zeker) maar als ik mijn auto aanzet krijg ik ineens alleen nog maar dit scherm.
Wat ik ook probeer, welke knop ik ook indruk, ik kom niet meer van dit scherm af.
Ik kan wel een pincode invoeren (er zit overigens geen simkaart in) maar heb nu 2 foutieve pogingen op mijn naam staan en bij een 3e blokkeert ie de kaart (hoezo kaart???) maar ik weet niet wat nog meer.
Maar ik kan nu niet bij mijn audio komen, niet bij mijn navi etc .
Enig idee wat ik nu moet doen?
thnx
Peter
|
07 aug 2007 21:40 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Waarschijnlijk door de lage accuspanning (of accu misschien los gehad?) moet je nu de beveiligingscode van de 'radio'/PCM opgeven
Kaartje met code ergens in de map met boekjes?
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
07 aug 2007 21:57 |
|
|
PeterDorr
|
Bingo!
Heb inderdaad gisteren een accuprobleempje gehad. Dus op jouw aanraden even snel in t mapje gekeken en daar zat inderdaad een kaartje met een code. Ingevoerd en nu doet alles het weer.
Dankjewel voor de tip.
En wat is dit forum toch een uitkomst voor ons allemaal.
|
07 aug 2007 22:07 |
|
|
Henk
PF # 136
|
I love it when a plan comes together
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
07 aug 2007 22:15 |
|
|
PeterDorr
|
En nu helemaal....The A-team bestaat toch uit 5???
|
07 aug 2007 22:22 |
|
|
944 guy
Dr. Ir. werktuigbouw86 944, 83 928S
|
Tsja, dat vrouwtje veranderde van jaar tot jaar
|
08 aug 2007 0:36 |
|
|
horn
PF #57
|
1x gewisseld voor een vrouw en daarna nog voor een enge hispano.
maar triple A (Amanda Amy Allen) is er jaren als journaliste bij geweest...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
08 aug 2007 0:49 |
|
|
PeterDorr
|
Haha weet jij ook wel eens een keer iets niet????
_________________________________________ Mijn vader zei altijd: Het hebben van de zaak, is 't einde van t vermaak!
Nou, sinds mijn 911 weet ik het, hij had het mooi fout.........
|
08 aug 2007 1:00 |
|
|
horn
PF #57
|
ik heb een erg verpeste tv-jeugd gehad (alles gezien dat bewoog ) en helaas zijn vele nutteloze dingen blijven hangen en nemen nog steeds kostbare plaats in in mijn geheugen. Zoals bijvoorbeeld het feit dat de jeep van Daisy uit de Dukes of Hazzard Dixy heette...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
08 aug 2007 1:12 |
|
|
PeterDorr
|
Tja, nou nog even en je kunt alles weer terug zien met Video on Demand of met Joost.nl of zo.
Ik zag laatst een clipje van de dames van Abba waar ik vroeger erg fijn van dromend op insliep.......mmmm viel nu toch wel tegen hoor.
Maar eh,
- Hoe heette het sprekende paard?
- Wie zei steeds: "Tjoe Musky"
Fok, we hebben het hier over Porsches....niet afdwalen heren!
_________________________________________ Mijn vader zei altijd: Het hebben van de zaak, is 't einde van t vermaak!
Nou, sinds mijn 911 weet ik het, hij had het mooi fout.........
|
08 aug 2007 1:16 |
|
|
mr.burns993
|
mischien werpt dit nog ooit z'n vruchten af in bijv. lotto-weekend milionairs
_________________________________________ excellent
“Porsche” It’s like children. You can’t understand until you’ve had one.
|
08 aug 2007 9:02 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Mr. Ed Brigadier Dog
Het is jouw Topic...
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
08 aug 2007 10:14 |
|
|