Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 8:54

Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Internetsite 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
993 C2
Bericht Re: Internetsite
Erick schreef:
Zitten jullie ook op www.hyves.nl ???

Nee, op badminton :shock: :lol: :wink:

13 aug 2007 19:12
Profiel
PorscheForum Rakker
Erick schreef:

PFfff ;) ..... ik heb gelukkig vooral een leven, vriendenkring en contacten zonder dat internet daarbij het communicatiemiddel is. 8)
Iets dat voor sommigen die hier aanwezig zijn blijkbaar niet mogelijk is en dus? :roll:

13 aug 2007 19:32
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Mick:

Alsof de mensen die Hyves draaien GEEN vrij leven hebben met vrienden BUITEN Hyves om. Dat is toch wel erg oppervlakkig vind je niet ook??? :lol: Ik kijk er in de ochtend een uurtje op voordat ik na werk ga en als ik s'avonds nog eens tijd heb dan kijk ik ook of ik nieuwe berichten heb. Maar wil niet gelijk zeggen dat ik verslaafd ben want als het DAAR weer om gaat dan is dit forum zeker nog een stapje erger :wink: :roll:
En als je Hyves niets aanvind, nouja, misschien ben je wel vaker op MSN bezig of CU2 of weet ik wat..Ieder zijn eigen dingetjes toch?

13 aug 2007 19:59
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
996 C2; 944 racer
Bericht 
Ben ook even gaan kijken...

Is dat nu een mengeling van msn en een datingsite? Of heb ik het mis?

13 aug 2007 20:15
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
FROST schreef:
En als je Hyves niets aanvind, nouja, misschien ben je wel vaker op MSN bezig of CU2 of weet ik wat..Ieder zijn eigen dingetjes toch?

Nee hoor, ook MSN of CU2 of welke andere variant je nog op wilt noemen heb ik niet en mis ik ook niet. Misschien zegt het wat over mijn leeftijd of vooral het verschil bijvoorbeeld die van jou? Ook ik ben geen tiener meer, zoals iemand anders ook al eerder opmerkte in dit topic. Op jouw leeftijd ontmoette ik mijn vrienden en vriendinnen nog gewoon op straat, in de discotheek, etc. :wink:
Degene die het leuk vinden moeten het vooral doen hoor :idea: en voor sommigen is het ook echt een uitkomst :mrgreen:, maar het is niet mijn cup of tea.

13 aug 2007 20:18
Profiel
PorscheForum Super Junkie
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Denniz C2 schreef:
Erick schreef:

Nee, op badminton :shock: :lol: :wink:
Of dat verstandig is om te melden.... :wink:

13 aug 2007 21:14
Profiel Twitter 
Lemmer (PF #48)
Mick schreef:
Erick schreef:

PFfff ;) ..... ik heb gelukkig vooral een leven, vriendenkring en contacten zonder dat internet daarbij het communicatiemiddel is. 8)
Iets dat voor sommigen die hier aanwezig zijn blijkbaar niet mogelijk is en dus? :roll:

Geen commentaar, weet wel beter :roll:

13 aug 2007 21:14
Profiel Twitter 
Moderator
PF #57
Bericht 
heb anders de afgelopen jaren via internet toch wel een stel mensen leren kennen die ik inmiddels onder mijn vrienden schaar. En dat voor zo'n ouwe l*l als ik... :twisted: mooi zo'n forum 8)

13 aug 2007 21:19
Profiel
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Ik heb via Hyves een aantal oudklasgenoten teruggevonden.
Hierdoor hebben we wel een reünie kunnen organiseren.

13 aug 2007 22:01
Profiel Twitter 
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Wilde ik net aanhalen.
Dat een internet voor associalen is die vluchten voor de wereld is voor de meesten hier niet van toepassing.
Ook mijn vrienden en kennissenkring net als het sociale leven en buitendeurse uitstappen is juist gekomen door oa (neen hoofdzakelijk) dit forum.
Met na je werk in je zetel achetr je TV te kruipen (en ja , dat doen de meeste van mijn leeftijd) heb je juist een minimaal sociaal leven.
En idd ik ben ook geen tiener meer en leerde vroeger ook mijn vrienden en kennissen kennen in oa café , discotheek en fuiven.
Waarschijnlijk omdat er toen ook nog geen internet of GSM bestond.

Laatste update 22/10/2013

13 aug 2007 22:25
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Leuke link 911-lover, zal em van de week eens aandachtig gaan doorlezen. Ik kan me er best wel wat bij voorstellen dat mensen van de iets oudere garde helemaal niets kunnen beginnen met een site als Hyves.nl. Maar het is toch EEN van nederlands grootste sites uberhaubt, naast Marktplaats.nl en daar zit ik toch ook alleen maar op om even het aanbod aan 924ers te bekijken :wink:

Hyves daar in tegen; ach er zijn geen grenzen. Als je een hyve wilt openen over Internet kan dat, als je een hyve wilt openen over boeken, films, sport! GEWELDIG! Ik miste dat persoonlijk erg bij MSN en CU2. Daar gaat het echt ALLEEN maar om de persoon zelf, een eigen domeintje met nix er op en eraan.

13 aug 2007 23:10
Profiel Facebook 
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
FROST schreef:
Ik miste dat persoonlijk erg bij MSN en CU2. Daar gaat het echt ALLEEN maar om de persoon zelf, een eigen domeintje met nix er op en eraan.

Dat durf ik niet zeggen

Laatste update 22/10/2013

13 aug 2007 23:13
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Ja ok, jij bent dan waarschijnlijk EEN van de weinige mensen die er WEL uitgebreid iets aan doet :D Mijn excuses daarvoor :lol:

Waarom kom je ook niet effe gezellig buurten bij http://porscheforum.www.hyves.nl/

ZO en nu ist wel weer genoeg met al die sluipreclame :idea:

13 aug 2007 23:19
Profiel Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2