Auteur |
Bericht |
barolo
3.2S010
|
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
Laatst bijgewerkt door barolo op 15 aug 2007 10:55, in totaal 1 keer bewerkt.
|
13 aug 2007 0:32 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
* Nickname : 911-lover
* Roepnaam : Sweaty , oh mijn naam .... Koen
* Type auto + kleur : 968CS Maritim Blauw
* Aantal personen : 2 +zoontje
* Wel / Niet meedoen aan de acceleratie meting : Moet niet maar mag. Anderen krijgen dus voorkeur
Ik ga niet mee terug naar Bruinisse daar ik dus om 18u ten laatste in Mönchengladbach moet staan.
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
13 aug 2007 11:10 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
mag ik ook mee
grtjs mikey
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
13 aug 2007 22:46 |
|
|
barolo
3.2S010
|
He Mikey waar bleef je zo lang? Durf je mee te doen aan de sprint?? Een Beetje Corvette heeft 400 PK.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
13 aug 2007 22:50 |
|
|
LEKO
Corvette C4 cabrio 1986
Corvette C5 Z06 2002
Camaro LT-1 1980Bruinisse
|
Een vraagje van de kant van de Corvetterijders.
Willen jullie bij de Porsche welke nu hebben aangegeven vermelden van welk bouwjaar deze zijn en het liefst of ze ook fabrieksorigineel zijn.
Zo kunnen we er Corvettes bij zoeken welke ongeveer van het zelfde bouwjaar zijn en indien ook fabrieksstandaard.
Dit om het vergelijk zo eerlijk mogelijk te houden.
Leen
Corvette C5 Z-06 2002
|
13 aug 2007 23:37 |
|
|
Powertool
|
Dag mensen ik heb nog iets gevonden
http://www.youtube.com/watch?v=t73Y1o2pP8g
Succes
|
14 aug 2007 18:44 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Dag mensen ik heb nog iets gevonden
There is no substitute for cubic inches OR is there.......?
http://www.youtube.com/watch?v=aGmCpNeyNIM
Suc6!
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
14 aug 2007 19:22 |
|
|
Solid4S
Porsche 996 GT3 mkIIOmgeving Delft
|
He Barolo,
heb me net opgegeven. Zag net dat er al een paar P.'s in zijn voor een treintje vanuit Rotjeknor, stap ik ook op!
|
14 aug 2007 22:04 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Wij kunnen om 10 uur afspreken op de A13 bij La Place (Texaco).
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
14 aug 2007 22:18 |
|
|
Powertool
|
http://www.youtube.com/watch?v=tauuOx7MP-g
Alleen hopen dat het weer goed is, maar ja dat is alleen hopen
Enhuuu ik wil wel een keer mee rijden in een Posche
Rob its just for fune dude
|
15 aug 2007 0:09 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
D'r wordt wel erg veel nadruk gelegd op die accelleratietest... ; tegen bv. een Z-06 hebben er maar weinigen wat in te brengen...maar het lijkt me wel een mooie beleving om dit te zien.
Het leuke samenrijden mag niet vergeten worden...zijn toch beiden iconen , hoezeer ze ook verschilllen.
Jurgen , voormalig (lang geleden) Corvetterijder
|
15 aug 2007 0:40 |
|
|
Solid4S
Porsche 996 GT3 mkIIOmgeving Delft
|
10 uur bij de Texaco lijkt me goed plan
|
15 aug 2007 7:40 |
|
|
Powertool
|
|
15 aug 2007 15:25 |
|
|
josboxster
Boxster, Alfa Spider, Mini cooper S '99 (pré BMW)Barendrecht
|
He Jeroen (newt) zekers dat we die Corvette's eraf blazen! Ik denk dat ik er ook wel bij ben, lijkt me leuk. Zal me van het weekend ff inschrijven. Ben trouwens benieuwd wat er uit de rollenbank komt.
grtz
jos
_________________________________________ Je leeft maar 1 keer.........
|
15 aug 2007 16:06 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
|
15 aug 2007 16:14 |
|
|
barolo
3.2S010
|
De 400 PK vettes wordt appeltje eitje voor Jeroen maar de 500 + 600 Pk Vettes, dat moet ik nog zien....
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
15 aug 2007 16:45 |
|
|
LEKO
Corvette C4 cabrio 1986
Corvette C5 Z06 2002
Camaro LT-1 1980Bruinisse
|
Nu even geen Porsche-propaganda filmpjes maar de realiteit tussen de 2 rivalen.
http://www.youtube.com/watch?v=ThOypvHKngA
Gewoon nog even oefenen.
Leen
|
15 aug 2007 17:57 |
|
|
Powertool
|
Nou dat kan nog leuk worden dan
|
15 aug 2007 18:09 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
En automaat, dus gewoon gas erop, niet hoeven schakelen. Ik weet het niet, zou mijn geld er niet op inzetten. Bij de slalom durf ik dat wel!
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
15 aug 2007 18:58 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Bij tussenacceleratie wss niet te verslaan...hooguit vanuit stilstand door de 4WD en het gewicht ?
Leen , wat doet een Z-06 van 0 naar 200?
Wel gaaf hoor...zo'n 7 liter V8...
|
15 aug 2007 19:06 |
|
|
barolo
3.2S010
|
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
15 aug 2007 19:10 |
|
|
LEKO
Corvette C4 cabrio 1986
Corvette C5 Z06 2002
Camaro LT-1 1980Bruinisse
|
Even wat antwoorden op de laatste reply's.
De Z-06 uitvoeringen van de Corvettes zijn net als de vroegere ZR-1's
allemaal uitgevoerd met handbak en geen automaat.
Bij de gewone uitvoeringen komen er meer automaten voor.
De acceleratie van 0-200 km/u. ligt bij de nieuwe Z-06 volgens fabrieksopgave
op 10 seconden. 0-100 km/u met standaardbanden 3,9 sec en met semi-slicks in 3,6 sec.
Tevens was de Corvette welke het opmoest nemen tegen de auto's in het filmpje op het japanse circuit een standaard uitvoering met alleen een gemodificeert onderstel.
Voor een tegenwicht op het filmpje wat hierboven geplaats is zie onderstaande link.
http://www.caranddriver.com/features/13173/the-lightning-lap-2007.html
Leen
|
15 aug 2007 20:35 |
|
|
paulb
ex 964 Turbo 3.3
|
hmm, net even wat gegoogled, 2 tijden, de 1e is tot 100, de 2e is 1/4 mijl
1991 Porsche 911 Turbo 4.9 13.4
en nog wat corvette's zo rond dat bouwjaar
1990 Chevrolet Corvette 5.7 14.3
1990 Chevrolet Corvette ZR-1 4.4 12.8
1991 Chevrolet Corvette L98 5.3 13.9
1991 Chevrolet Corvette Roadster 5.6 14.1
1992 Chevrolet Corvette LT1 5.7 14.1
1992 Chevrolet Corvette ZR-1 5.6 13.9
1993 Chevrolet Corvette LT1 5.3 13.9
1993 Chevrolet Corvette ZR-1 5.2 13.6
1994 Chevrolet Corvette LT1(auto) 5.5 14.1
Oftewel zolang er geen 1990 zr-1 meerijd ga ik geen problemen hebben mits ik niet mis schakel
Maarja, het gaat over tienden van secondes en er is *altijd* wel iemand die sneller is
Gewoon beetje banden trappen en mischien eens een stukkie in een vette meerijden, lijkt me wel leuk.
|
15 aug 2007 21:21 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Het moet natuurlijk voor de fun blijven.
Het valt welop dat hier Corvette eigenaars al serieus gaan stoken
Och , ik zal zeker als laatste over de eindstreepkomen (ik doe tenslotte mee voor de fun) maar zal aantonen dat met de helft van de cilinders EN cilinderinhoud het verschil niet zo enorm groot gaat zijn.
Aan wie is dan de eer
PS : Op die ZR1 van 1990 na was zelfs mijn corsaatje de snellere op de 1/4mijl
0-100 in 4,8 sec 1/4 mijl in 12,58 sec
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
15 aug 2007 21:34 |
|
|
LOWrider_NL
Volvo V40Zuilichem
|
Daarvoor zou ik met liefde willen zorgen, als dat is toegestaan
_________________________________________ Focus Automotive Art www.automotiveart.nl
|
16 aug 2007 17:41 |
|
|