|
Auteur |
Bericht |
Jort
Groningen
|
_________________________________________ Tjolk.
|
22 aug 2007 0:47 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
Wat een slap gel.l, zoals jij redeneert kun je van een drol nog een biefstuk maken, zo lus ik er nog wel een paar....
Een Caterpillar dump truck is eigenlijk gewoon een kloon van een lotus ELise. Denk er wat wielkastverbreders en dikkere bumpers bij, polijst het uiterlijk iets, krik de schouders een tikkeltje op en ziedaar...
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
22 aug 2007 7:31 |
|
|
Renntech
Diverse Porsche'sSteenwijk
|
.
_________________________________________ http://www.renntech.nl
|
22 aug 2007 8:49 |
|
|
Jort
Groningen
|
Jij ziet de overeenkomsten dus niet, de objectieve kijker ongetwijfeld wel.
_________________________________________ Tjolk.
|
22 aug 2007 11:21 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
22 aug 2007 11:36 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
Nee, als je goed lees schrijft ie duidelijk "EERSTE" en dat is niet zo, wel een van de weinige. Want voor alle duidelijkheid, ik vind de meeste citroens ook niet om te pruimen, maar innoverend en apart waren ze vaak wel. En dan heb ik het ook nog niet gehad over de Traction Avant, toch een icon en wa dacht je van dat woestijn ding met twee eend motors erin, getuigt ook van designers lef...dus zo saai is het allemaalniet bij citroen. EN de CX en GS waren allebei auto van het jaar (Jonge wat konden die GSjes roesten, als ze niuew waren al, ik heb er heel wat volgespoten met bitak en tectyl)
Voor de leifhebbers is citroen vaak een "way of life"
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
22 aug 2007 19:08 |
|
|
horn
PF #57
|
dat laatste is erg waar. net als porschefielen zijn er ook veel échte citroenfielen. Dat vind ik wel mooi, mensen die echt voor een merk gaan. Collega van mij least altijd citroen. niet mijn favo's maar de bezieling vind ik gaaf!
En de ID, de DS (open en dicht), maar ook de CX turbo 2, de 2CV (en 2CV bestel ) vind ik mooie klassiekers. Maar in het huidige gamma zie ik dergelijke klassiekers niet terug. Ook niet echt auto's die ik heel mooi vind. Die cabrio waar dit topic mee begint, vind ik wel een mooie strakke bak. Wordt ook geen klassieker, wel een mooie auto. Audi's van nu worden ook geen klassiekers, maar de A5 en de vorige A8 vind ik wel hele mooie auto's. Maar dat is wel een beetje offtopic...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
22 aug 2007 19:26 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
OK , Marcel , daar heb jij gelijk in.
Niet de eerste maar idd één van de erg weinige
De traction avant vind ik ook nog steeds een mooie wagen. Maar de GS, BX , CX , ZX etc etc hoe leuk de motoren ook zijn ( CX Turbo 2 , BX 16V of idd die CX TD die destijds één van de snelste dieselwagens was) en iconen in de autogeschiedenis. Mooi waren ze niet .
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
23 aug 2007 11:30 |
|
|