Auteur |
Bericht |
ECT
|
WTF!!!
Wat een gedrocht:
|
20 aug 2007 22:37 |
|
|
RicardoP
ex '87 3.2 Carrera Targa, wit , ex rijkspolitieSint Anthonis
|
Ik denk dat zij hem wel leuk vind
|
20 aug 2007 22:44 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
|
20 aug 2007 22:45 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Die is al even oud.
Een drietal jaar geleden heb ik die eens op mijn site bij showcase staan gehad
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
20 aug 2007 22:46 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Euh... studiemodel voor de CL500 van midden negentiger jaren?
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
20 aug 2007 22:46 |
|
|
GhostRider
ex. '77 911S US Targa
_ex. '07 Cayenne 957_
ex. ’07 997.1 C2S X51
____'96 993 C4S____
_’12 991.1 C2S X51_
_’10 LP560-4 Spyder_Nederland
|
Tunderbirds !
_________________________________________ IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
|
20 aug 2007 22:50 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
"aparte" velgen
_________________________________________ Got coffee?
|
20 aug 2007 22:52 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
Jep zelfs van ergens eind jaren '90 (97-98 ), en idd het prototype van de vorige CL...
|
21 aug 2007 8:14 |
|
|
clemens
964C2 '91Hilversum
|
Weet niet waar je woont en rijdt, maar zo slecht doet Das Haus het niet hoor:
http://www.autovisie.nl/downloads/verko ... 7_juli.xls
Opmerkelijk in deze lijst ook bij Porsche, meest verkochte model is 'overig'....
_________________________________________ leven is het meervoud van lef!
|
21 aug 2007 8:58 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Was bij mij ook de reden waarom ik ermee opgehouden ben.
Daar ik echter jaren goed ben geweest met de ster, heb ik hen na 5jaar onthouding een nieuwe kans gegeven.
Momenteel hebben we terug een B en C-klasse bollen en een S en C in bestelling.
Zowel de kwaliteit en het onthaal is er sterk op voorruit gegaan tegenover de laatste maal. Mijn terugkeer hebben ze vooral te danken aan de verkoper die gedurende de laatste 5jaar het contact is blijven behouden.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
21 aug 2007 9:31 |
|
|
Jort
Groningen
|
_________________________________________ Tjolk.
|
21 aug 2007 11:23 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Dit was ook mijn eerste associatie. En als je de auto in dat licht bekijkt; helemaal zo selcht nog niet
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
21 aug 2007 14:05 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Je bedoelt dat het totaal aantal geregistreerde auto's onjuist zou zijn?
Of de onderverdeling per merk?
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
21 aug 2007 14:15 |
|
|
Jort
Groningen
|
The plot thickens....
_________________________________________ Tjolk.
|
21 aug 2007 14:24 |
|
|
Jort
Groningen
|
Ok, stel dat dit waar is, de "opslag" bij dealers kan ook maar beperkt zijn. Met andere woorden, hetzelfde merk kan dit geintje niet jaar na jaar toepassen, tenzij elke MB dealer ondergronds de boel in de stalling zet en via onbekende neveninkomsten toch elke keer weer de rekeningen weet te betalen.
_________________________________________ Tjolk.
|
21 aug 2007 14:31 |
|
|
Henk
PF # 136
|
@gast:
Er is inderdaad tegenwoordig met de grootste regelmaat sprake van "het naar voren trekken" van registraties. daar waar het lijkt dat er op dat moment heel veel verkocht wordt door een aantal (volume)merken, betreft het hier op dat moment slechts het creëren van een behoorlijke dealervoorraad geregistreerde nieuwe auto's.
Dat deze auto's uiteindelijk wel weer (met alle speciale aanbiedingen vandien) verkocht worden, zorgt dus voor een verschuiving in tijd maar de verdeling tussen de merken onderling klopt nog steeds.
We zeggen dus eigenlijk bijna hetzelfde
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
21 aug 2007 14:34 |
|
|
Jort
Groningen
|
Eh? Verklaar je nader a.u.b. Schuiven betekent dat in betere tijden de verkoopcijfers lager uitvallen dan ze werkelijk zijn, dus kloppen de dan gepresenteerde cijfers net zo min/ net zo goed, lijkt mij. Dat de truuc regelmatig uitgehaald kan worden ben ik met je eens, maar dus niet in een aantal opeenvolgende jaren, tenzij het om kleine aantallen gaat.
Eens, maar ik zat te denken aan grotere aantallen, als het werkelijk zoveel slechter gaat dan de cijfers ons doen geloven.
_________________________________________ Tjolk.
|
21 aug 2007 15:39 |
|
|
clemens
964C2 '91Hilversum
|
Ach persoonlijk, liever een ster in mijn voorruit dan op de motorkap.......
_________________________________________ leven is het meervoud van lef!
|
22 aug 2007 13:11 |
|
|
500E
Audi V8
Mercedes SL 280
Discovery 3 HSE V8 2005Heemskerk
|
Met de komst van de W204 en de W221 zit DC weer op het goede spoor. Dat vertaalt zich in liftende verkopen ten opzichte van pakweg 5 a 6 jaar geleden. Je kunt aan de auto's zien dat de kwaliteit drastisch verbeterd is. Daar waar W210, W211 en W220 danig ver-Schremppt waren komt men nu met een kwalitatief goed produkt terug; DC-waardige auto's.
De opstelling richting klant verschilt van dealer tot dealer. Ik heb zeer goede ervaringen met Centraal (Noord-Holland) en hoor over diverse dealers wisselende berichten. Een dealer kan het nooit iedereen naar de zin maken en uiteraard zitten er ook slechtere tussen. Ik denk dat dit voor ieder dealernetwerk geldt.
Feitelijk zijn de laatste échte Benzen rond 1995 van de band gelopen; no-nonsense auto's die goed zijn voor ettellijke tonnen rijplezier. Helaas dient ieder merk te voldoen aan de verwachtingen van de consument, en die schrééuwt om electronica, gadgets, commonrail, vermogen en opties. Jammer dat de vraag in de markt het pure autorijden uitroeit.
|
22 aug 2007 14:39 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Denk dat daar wel een kern van waarheid in zit ; de W 124, en al helemaal de W 123 waren erg degelijke(en idd ook redelijk kale.. ) auto's.
Ik heb er jaren met plezier mee gereden.
Vind de nieuwe C weer een mooie auto trouwens...
|
22 aug 2007 15:32 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Idd maar de S daarentegen vind ik weer oerlelijk geworden
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
22 aug 2007 16:52 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
Bedoel je niet oerdegelijk?
Nee vind zijn snuit best wel aardig (de imposante grille doet me terug aan de W126 denken). De achterkant is mss wat veel maybach:
|
22 aug 2007 17:06 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Degelijk kan ze zijn. Daar laat ik me niet over uit.
Maar dat zijn Toyota's ook.
Dat hebben genoeg tests bewezen en toch wil ik er geen.
Neen , elke keer als ik zo'n nieuwe S zie blijf ik het lelijk vinden.
De vorige kon me wel bekoren.
Maar gelukkig is dat heel persoonlijk hé
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
22 aug 2007 17:29 |
|
|
Jort
Groningen
|
Ik vind de uitgeklopte wielkasten niet zo geslaagd. Past in mijn ogen niet bij het geheel, het concept.
Bij de nieuwe C vind ik dat al kiele kiele, maar die wordt nu ook als de sportieve telg neergezet.
_________________________________________ Tjolk.
|
22 aug 2007 17:35 |
|
|
ER
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997Rosmalen
|
Betreft een Merc-discussie niet "overige zaken" ????
|
22 aug 2007 17:46 |
|
|