Hallo, ik zit voor het eerst op deze site, mooie onderwerpen waar ik een hoooop van kan leren. Ik ben de bezitter van een 911 , 3.2 SC uit 1985,
momenteel staat hij echter bij de garage voor wat onderhoud.
DE 911 is inmiddels zo'n 12 jaar in mijn bezit.. Ik kan er geen afstand van doen, maar besef wel dat er toch nogal wat kosten op me af gaan komen.
Ten noemen zijn 3 remklauwen die vastzitten, een vorige monteur uit het zuiden van mijn land heeft 2,5 jaar geleden mijj stofkapjes stuk geprikt, daar heb ik dus een hoop ellende van. Verder wordt er helaas te weinig met de Porsche gereden waar ik nu verandering in ga brengen.
Olielekkage, richting mijn oliekoeler ook helaas geconstateerd, maar waarschijnlijk nit uit de koeler, er is zo 1,2,3, niet te zien waar de lekkage vandaan komt.... volgende week weet ik meer en heb ik te horen gekregen wat de staat is en wat eraan komt tav onderhoud.....
Mij is in ieder geval wel verteld dat de remklauwen (binnenkant) vervangen gaan worden plus nieuwe stofkapjes , kosten rond de 100 euri per klauw..
heeft iemand hier overigens ook ervaring mee gehad?
Ik moet bekennen dat als de kosten de pan uit reizen ik helaas genoodzaakt ben de 911 weg te doen....
Vr grt
Ptr