Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 nov 2024 8:34

Antwoord op onderwerp  [ 90 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vlaanderen en Nederland samenvoegen? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
cabrio wim schreef:
VIVA BELGIQUE :idea: en laat het afzonderlijk van Nederland blijven.

als Vlaanderen deel moeten blijven uitmaken van België ofwel aansluiten bij Nederland? :arrow: het blijft een beetje als moeten kiezen tussen pest of cholera. Of als ik het beleefd moet houden, tussen een rotte appel of een rotte peer :roll:

@Wim : ik koop elk jaar een voorraadje Dobbel Palm (enkel verkrijgbaar in de Kerstperiode) en laat die dan liggen tot de zomermaanden :wink:

23 aug 2007 19:37
Profiel
Westervoort
Bericht 
Waarom eindigt een Belgisch topic vroeg of laat altijd bij bier...? :wink:

23 aug 2007 19:50
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Jurgen schreef:
Waarom eindigt een Belgisch topic vroeg of laat altijd bij bier...? :wink:

Daarom:

Afbeelding

23 aug 2007 19:59
Profiel WWW
Bericht 
Dit is echt een goeie :thumleft: :lol: :lol:

23 aug 2007 20:07
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
horn schreef:
De Amerikaan vindt het sterk bier uit europa, de Belg vindt het kattezeik. Maar ze kopen het allebei :thumleft:

Nu heb ik me hier nog niet echt gemoeid in dit topic, mar beweren dat Belgen Heineken kopen :shock: :shock:
Dan zl al het andere drinken (spa blauw inbegrepen) wel moeten op zijn.

Ik moet binnen enkele weken met een stel Nederlanders voor een weekend weg. Ze stellen voor om een biertap met Heineken mee te brengen :? vraag me nu af of ik niet beter een vatjeecht Belgisch bier zou meenemen :?

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

23 aug 2007 20:07
Profiel WWW
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
Cayenne lenen van je echtgenote, daar passen wel wat kratjes Belgisch bier in.

Laat ze maar eens loos gaan op Duvel, Grimbergen, Chimay en consoorten. Als het een WE is met ook een zakelijk tintje, kan je naderhand msschn. nog een goede deal sluiten :wink:

23 aug 2007 20:15
Profiel
Bericht 
2.2VTEC schreef:
Laat ze maar eens los gaan op Duvel:wink

Lekker goedkoop op zijn Hollands :wink: dan heb je aan 1 kratje genoeg :lol: :lol: :lol:

23 aug 2007 20:20
Moderator
PF #57
Bericht 
doe mij maar een lekker wijntje. en laat belgie maar belgie. vind het best zo. :wink:

23 aug 2007 20:44
Profiel
Bericht 
horn schreef:
doe mij maar een lekker wijntje. en laat belgie maar belgie. vind het best zo. :wink:

en een lekker stukje Belgische trappistenkaas erbij. :wink:

23 aug 2007 21:07
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
horn schreef:

yep, als Bourgogne-liefhebber zou ik nog liever bij la douce France geannexeerd worden dan bij karnemelkland :wink:

En het is - tot nader order - nog steeds België en niet belgie 8)

23 aug 2007 21:30
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
ik heb die e met een trema niet op mijn toetsenbord en om voor al die belgen steeds met de alt toetsen een ë te maken, gaat me echt te ver... :twisted: :wink:

23 aug 2007 21:31
Profiel
Brecht Antwerpen België
Bericht 
horn schreef:

Misschien nog niet zo'n slecht idee, een lekkere Franse wijn :lol:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

23 aug 2007 22:29
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
Als voormalig lid van de "Objectieve Bierproevers" heb ik wel eens een bierproeverij georganiseerd en er meerdere bijgewoond. Het is normaal dat niet elk biertje in de smaak valt, maar ik kan me niet voorstellen dat er geen enkele een smile op je smikkeltje toverde.
Overigens het biertje "Blonde Gouverneur" van Lindeboom (Nederlands dus) is uitstekend en voor mij het beste Nederlandse bier, alhoewel de blonde La Trappe ook aardig in de buurt komt. Maar als we een bierdraadje starten weet ik er nog wel enkele 8)

23 aug 2007 23:13
Profiel WWW
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
gast schreef:
Ik was laatst in Belgie ( met een e met puntjes voor de taalpuristen :wink: ) en heb wat van die zogenaamde "betere" biertjes geproeft. Sorry, mij smaken ze niet. Verder prima land met dito mensen :thumright:

euhm qua taalpuritinisme (of zoiets), geproeft is met een d gast :wink:
Waren onze wegen maar even prima als de mensen trouwens :(

23 aug 2007 23:42
Profiel
PorscheForum Junkie
987 3.2S '07 / ex-986 2.7 '03 / ex-964 C2 '91 / ex-968 CS '92 / ex-964 C4 targa '91
regio Waterland
Bericht 
horn schreef:
ik heb die e met een trema niet op mijn toetsenbord en om voor al die belgen steeds met de alt toetsen een ë te maken, gaat me echt te ver... :twisted: :wink:

Hee horn: wat dacht je van "Shift + dubbele punt toets" en daarna "e" :roll:

(Bèlleg!)

[ Over de kwestie wil ik verder weinig kwijt; respect voor allen, maar die Yves Le Therme is een Watje 1ste Klas! ]

24 aug 2007 0:00
Profiel Twitter 
Moderator
PF #57
Bericht 
hangt van je toetsenbord instellingen af...

24 aug 2007 7:43
Profiel
PF #911
België
Bericht 
horn schreef:
hangt van je toetsenbord instellingen af...

Geen probleem, het wordt toch Vlaanderen :lol: :wink:

24 aug 2007 9:41
Profiel WWW
‘64 Kever
Bericht 
ErikE schreef:
Hee horn: wat dacht je van "Shift + dubbele punt toets" en daarna "e" :roll:

Ik gok dat je de 'enkel-quote' - 'dubbel-quote' toets bedoelt, want met dubbele punten doet ie niet veel :)

(gniffel)

24 aug 2007 9:45
Profiel Facebook 
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Een tipvoor mensen die eens willen proeven en genieten van bier

Leterme heeft idd afgehaakt daar de Walen alles blokkeerden en overal neen op antwoordden.
Nu zal vermoedelijk een Waalse formateur komen.
Ik hoop dat nu de Vlamingen ze van hetzelfde laken ene broek geven en ook enkel naar de bijeenkomsten gaan om het lekkere eten . (zoals Laurette Onkelinx het zegde op TV "We ebbe wer lekker gegete")

Laatste update 22/10/2013

24 aug 2007 11:15
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
Pils drink ik vrijwel alleen op feestjes etc om de dorst te lessen. Een voorraadje belgisch bier ligt echter altijd lekker koud op me te wachten in de koelkast om van te genieten. 8)

24 aug 2007 11:42
Profiel
Brecht Antwerpen België
Bericht 
ErikE schreef:

[ Over de kwestie wil ik verder weinig kwijt; respect voor allen, maar die Yves Le Therme is een Watje 1ste Klas! ]

Juist niet, het is omdat hij niet wil buigen voor de walen dat we nog geen stap verder zitten :roll:

Deze situatie hadden we al zien aankomen op de avond van de verkiezingen zelf.

24 aug 2007 13:19
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
gast schreef:
Echter vindt ik iets al gauw een feestje of speciale gelegenheid :D :wink:

Een kinderhand etc. ? :lol:

24 aug 2007 13:36
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
ppp 356 schreef:
Juist niet, het is omdat hij niet wil buigen voor de walen dat we nog geen stap verder zitten :roll:

Hier iemand met dezelfde mening :salut:
Die man heeft door deze actie bij mij aan respect gewonnen.

Laatste update 22/10/2013

24 aug 2007 14:12
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
987 3.2S '07 / ex-986 2.7 '03 / ex-964 C2 '91 / ex-968 CS '92 / ex-964 C4 targa '91
regio Waterland
Bericht 
911-lover schreef:
ppp 356 schreef:

Hier iemand met dezelfde mening :salut:
Die man heeft door deze actie bij mij aan respect gewonnen.

Misschien had hij toen reeds zijn conclusies moeten trekken (...iets met "vechten" en "bierkaai"...?)

24 aug 2007 19:59
Profiel Twitter 
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Je kan moeilijk de verkiezingen winnen en dan weigeren om een poging te ondernemen om een regering te vormen.

Ze hadden hier moeten aan denken voor ze hun coalitiepartner kozen en daar hun verkiesbeloften aan aanpasten imho.

Maar of ik neu cht respect heb voor de persoon Leterme :? , het blijft een tsjeef :wink:

24 aug 2007 20:53
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 90 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende