Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 22 apr 2025 22:02

Antwoord op onderwerp  [ 59 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Nummer drie is hier 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Westervoort
Bericht 
911-lover schreef:
Sssssst
Testritje :wink:

(en welke leek kent een 968 . De meeste dachten toen ze mijn blauwe zagen dat het een 944 was . Niet alleen kenteken maar alle papieren van de CS liggen in de 944)

Ben je dan niet onverzekerd onderweg?

10 aug 2007 14:33
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Vandaar dat het klein stond , iets mag niet :roll: :wink: (en je zal wel weten dat er ook steeds meegelezen wordt door mensen die het niet zo goed bedoelen met iemand)
Neen (eigenlijk oververzekerd daar de verzekering voor een 3.0 is en ik nu met een 2.5 rijdt) , de verzekering is op de hoogte gebracht en ik ben in het bezit van zowel een geldige keuring op de wagen als een groen verzekeringsformulier voor maximaal 30 dagen (dat eventueel verlengd kan worden) .
Verzekeringstechnisch ben ik in orde daar het momenteel een "vervangwagen" is.
Fiscaal ben ik niet in orde daar de wagen MOET ingeschreven zijn.
Lees betalen van wegentaks en BIV.
Vandaar de andere papieren (die ik dan sowieso moet bijhebben vanwege de platen) en dan eerst afgeef bij een controle van de politie.
Niet elke agent is begripvol. In het verleden al meegemaakt bij een soortgelijke situatie.
Reed met een Saab Turbo als vervangwagen van mijn Omega onder dezelfde condities als hierboven beschreven .

Laatste update 22/10/2013

10 aug 2007 15:25
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Porsche 911/996 cabrio, Porsche BoxsterS, Ex-968 Cabrio, ex-944 I, Porsche 928,
Haaften
Bericht 
Ha Koen,

Gefeliciteerd met je mooie witte 90-er. Zie uit naar 30.9!

10 aug 2007 23:39
Profiel
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
nummer 3 maakt wel heel erg snel plaats voor hopelijk een leuk alternatief :roll:

25 aug 2007 21:18
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Als je alles gelezen hebt op het PF.BE zag je dat die niet weg MOET.
Maar ik ben iemand die vooruit kijkt :wink:

Ik die in op een ander forum bij de Ad schreef:
Niet dat ze wegmoet , maar ik ben al richting winter aan het denken.
En daar de garage overvol staat waardoor het werkpaard zou moeten buiten blijven staan heb ik de witte 944 toch te koop gezet.
Let wel , ze MOET niet weg , maar als ik mijn vraagprijs krijg kan ze van eigenaar wisselen.
Dan zoek ik me tegen het voorjaar als het zonnetje schijnt weer iets anders .

Informatie die niet echt nuttig is voor de koper, maar wel voor die mij kennen en hun afvragen waarom deze "te koop" staat :wink:
Is ze niet weg moet ik een stalling voor haar vinden voor de winter want ik heb echt geen zin elke dag als het vriest of sneeuwt ijs te krabben of sneeuwvrij te maken.

26 aug 2007 22:38
Profiel WWW Facebook 
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
911-lover schreef:
Is ze niet weg moet ik een stalling voor haar vinden voor de winter want ik heb echt geen zin elke dag als het vriest of sneeuwt ijs te krabben of sneeuwvrij te maken.

wie kijkt er eigenlijk ver vooruit, als ik Al Gore mag geloven, gaat het hier nooit meer sneeuwen en/of vriezen :wink:

maar - on topic - ik versta niet echt goed dat je een 3de Porsche koopt en er na een maand al vanaf wil (mits correcte prijs etc. etc.) & recent ook nog in de running was om een Delta Integrale aan je wagenpark toe te voegen :roll:

Horn, ken je geen oud Chinees spreekwoord dat iets universeels zinnigs zegt over teveel geld hebben & leuk zijn :wink:

Laatst bijgewerkt door 2.2VTEC op 26 aug 2007 23:07, in totaal 1 keer bewerkt.

26 aug 2007 22:57
Profiel
PorscheForum Junkie
Omgeving Leuven
Bericht 
2.2VTEC schreef:
911-lover schreef:

wie kijkt er eigenlijk ver vooruit, als ik Al Gore mag geloven, gaat het hier nooit meer sneeuwen en/of vriezen :wink:

maar - on topic - ik versta niet echt goed dat je een 3de Porsche koopt en er na een maand al vanaf wil (mits correcte prijs etc. etc.) & recent ook nog in de running was om een Delta Integrale aan je wagenpark toe te voegen :roll:

iHorn, ken je geen oud Chinees spreekwoord dat iets universeels zinnings zegt over teveel geld hebben & leuk zijn :wink:

Porsche gewisseld tegen zijn Baur meen ik..

26 aug 2007 23:00
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
"een auto is bijna altijd sneller gekocht dan verkocht..." maar vastroesten zullen ze niet! En das ook weer goed voor auto's. Bietje omloopsnelheid in de handelsvoorraad is nooit weg... :wink:

Kapaza schreef:
De wagen staat hier droog gestald (zoals al mijn Porsches )

poehpoeh... :lol: :lol: :lol: ouwe handelaar! :wink:

26 aug 2007 23:02
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
Delta was omdat deze zeer interessant in prijs was en ik al een kandidaat had om die naderhand over te nemen.
Die was dus zeker een maand later weg (en ondertussen had ik ervan kunnen genieten) :wink:
Deze is echter niet goed bevonden en heb ik laten staan.
Maar moest deze goed geweest zijn was die sneller verkocht dan gekocht :twisted: :lol:
De 944 is idd ingeruild op de Baur .
Deze stond eerst gestald bij vrienden doch die hebben hun garage nu nodig vanwege hun eigen racewagen (Audi 200 Turbo ) .
Als de 944 niet weg zou gaan blijft die hier staan en gaat de Cs op winterstalling bij mijn nonkel zijn collectie oldtimers.
Het jammere eraan is dat als ik dan eens bij mooi weer wil rijden dit niet zomaar kan vanwege de afstand en hun en mijn vrije tijd.
Deze blijft dus dan stilstaan tot het voorjaar.

26 aug 2007 23:34
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 59 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3