Hallo porschefanaten,
Ben nieuw hier op het forum. Naam is Michel, 34 jaar jong en ben al enige jaren dagelijks bezoeker van dit forum.
Wil al van jongs af aan (net zoals jullie, denk ik) een porsche bezitten, liefst 993 of 964.
Ik heb uiteindelijk besloten mijn gerestaureerde Audi Coupe GT 2.2 vijfcilinder uit 1985 te verkopen. Deed toch een beetje pijn toen ik hem zag vertrekken, na 8 jaar trouwe dienst.
Reden hiervoor is dat wij eindelijk in bezit zijn van een garage, aangezien we net verhuisd zijn.Voor mij een must voor het bezit van een Porsche.
Niets staat dus een nieuwe aankoop in de weg.
Eerste wat ik gedaan heb bij bezichtiging is om te kijken of er een Porsche in kan staan
, wat gelukkig net kan (lengte garage 4.85 meter).
"Bijbel" van Peter Morgan heb ik al enkele jaren in mijn bezit en zorgt nog steeds voor veel lees- en kijkplezier.
Na veel wikken en wegen wil ik toch gaan voor mijn ultieme fantasie, een 993.
Ben toch bang dat als ik consessies ga doen qua model, dat ik hier vroeg of laat toch spijt van krijg, ondanks de duurdere aanschaf qua model zijnde (ipv een 964).
Hieronder een paar eisen waaraan zij moet voldoen:
Kleur: zwart, donkerblauw of zilver
Hnadgeschakeld
Interieur: liefst zwart of creme.
Liefst schuifdak
Aandrijving:Liefst C4, is echter moeilijk verkrijgbaar ivm beperkte oplage.Zal dus ook wel een C2 worden.
Prijs rond de €30000,-
Mijn vrouw staat gelukkig achter me
m.b.t. de aankoop van een Porsche, niet onbelangrijk lijkt me
.
Ik weet het: Voor mijn prijsstelling is het moeilijk een goede 993 te kopen, maar ik heb (nog) geen haast.
Al wil ik ook niet wachten totdat ik in mijn penopauze zit, voordat ik haar heb
.
Ben al een paar keer op de koffie geweest bij Carlo van Krey en 1x bij Ruiter en Luitink.
Heb bij beiden een goed gevoel gekregen.
Heb uiteindelijk een vriend van mij dusdanig verder aangestoken met het Poschevirus, dat hij nog eerder dan mij een Porsche heeft gekocht.
Een echte beauty: 3.2 carrera uit 1989, zwart.Gekocht bij Carlo van Krey zonder garantie. Tot op heden, nu 2 jaar, gelukkig geen mankementen.
Blijft natuurlijk een grote gok, een 16 jaar oude 911 zonder garantie en AKK en slechts WA verzekerd.
Zou dit zelf dan ook niet doen.
Ik vind de conversaties op dit forum kei leuk om te lezen en hoop op korte termijn mee te kunnen doen aan een tourrit.
Groetjes,
Michel