Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 20:19

Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
iPod in elke auto 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht iPod in elke auto
Met de Harman Kardon Drive + Play kan je je iPod koppelen aan elke autoradio, zelfs aan de PCM1...

Meer info HIER en HIER

Ik heb dit systeem gisteren laten inbouwen bij Peter van P&P en ik moet zeggen het resultaat mag er zijn, zowel esthetisch als acoustisch, zie foto:

Afbeelding

30 aug 2007 20:46
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
estetisch ook? :shock: zo'n witte puist op je dash? het zal best lekker klinken, maar imho ziet t er niet uit.

@ paul van engelen: lees dit alsjeblieft als "wow, dat ziet er fantastisch uit! gaaf hoor! dat zou ik ook wel willen!"

30 aug 2007 20:57
Profiel
PorscheForum Rakker
911 C4 (ex), Cayenne Turbo (ex) , 997 Turbo9(ex), 991 cabrio Turbo S
Montfoort
Bericht 
Geloof hete of niet maar ik heb er echt nog een te koop liggen, mooi systeem, maar ik bleek een aparte kabel nodig te hebben om deze op een Pioneer radio aan te sluiten, deze bleek bijna net zo duur te zijn als een kabel welke rechtstreeks aangesloten kon worden

30 aug 2007 21:03
Profiel
PorscheForum Rookie
996 C4
Den Haag
Bericht 
heel relaxed... alleen dat schermmmmmm :-s

30 aug 2007 21:48
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
‘64 Kever
Bericht 
Gewoon een ICE>Link Plus Gateway, werkt een stuk beter weg toch?

30 aug 2007 22:09
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
horn schreef:
estetisch ook? :shock: zo'n witte puist op je dash? het zal best lekker klinken, maar imho ziet t er niet uit.

@ paul van engelen: lees dit alsjeblieft als "wow, dat ziet er fantastisch uit! gaaf hoor! dat zou ik ook wel willen!"

Zwart zou inderdaad NOG mooier geweest zijn 8)
Ik moet zeggen dat het zilver niet echt stoort, zeker niet in mijn auto, maar als je het met een flitslicht fotografeert lijkt het erger dan het is, wsch reflecterend materiaal. Daarenboven moet ik zeggen dat het spul zelf er toch wel degelijk uitziet, is niet van plastic en voelt zwaar/degelijk aan.

Laatst bijgewerkt door Sjonnie op 04 sep 2007 23:33, in totaal 1 keer bewerkt.

30 aug 2007 22:31
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
gast schreef:
Ik heb dit simpele apparaatje gekocht en werkt prima. Kan een memorystick in of een i pod. Werkt draadloos via de radio.

http://www.megagadgets.nl/car-mp3speler-p-633.html

Ziet er ook cool uit :!:

Maar als we het over kwaliteit hebben denk ik dat het het nog iets minder geeft dan de Harman Kardon die via de antennekabel binnenkomt. Nog beter is natuurlijk via een inline verbinding, maar daar hadden ze bij de PCM1 niet aan gedacht :oops: want de Harman Kardon kan zo ook aangesloten worden.

30 aug 2007 22:35
Profiel WWW
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
off topic maar wil hiervoor geen nieuw draadje starten & iPod-gebruikers die me evt. kunnen helpen lezen hier wellicht mee :mrgreen:

ik ben op zoek naar een compacte rugzak met "iPod-functionaliteit", dus iPod veilig opgeborgen met bediening van buitenaf (vorige/volgend nummer, evt. volume) & voorziening voor de draden van de earphones - ik heb me laten vertellen dat die dingen bestaan, alleen helpt ook Google me niet echt verder. Iemand een idee of - nog beter - ervaring met zo'n ding :?:

Weer - enigszins - on-topic, de iPod die ik in de auto gebruik, bevat enkel muziek die ik erg graag hoor, dus geen complete albums, wel de beste tracks daaruit (of podcasts waarvan ik weet dat ik me er niet aan ga beginnen ergeren onderweg); zitten prullen aan dat ding al rijdend is ronduit gevaarlijk. Ik zet de iPod bij vertrek op Shuffle en zet dan de Lock-functie aan :wink:

03 sep 2007 22:54
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
2.2VTEC schreef:
alleen helpt ook Google me niet echt verder.

[url=http://www.productdose.com/article.php?article_id=4755]Afbeelding
[/url]
Probeer eens te googlen op ipod backpack en neem een dagje vrij om al je hits door te kijken... :salut:

Oja, klikkerdeklik op het plaatje...

Afbeelding :wink:

03 sep 2007 23:13
Profiel
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
bedankt voor de link Harald.

Niet aan gedacht om op 'backpack' te zoeken, was met 'travelgear' / 'daypack' etc. aan de slag. Iemand had me aangeraden in het Hedgren gamma te kijken, maar die blijken zo te zien nog in het Discman / "GSM's met het formaat en gewicht van een baksteen"-tijdperk te zitten :roll:

Zie je wel dat op het PF off-topic gaan soms sneller resultaat oplevert dan on-topic blijven :wink:

03 sep 2007 23:36
Profiel
PorscheForum Rakker
997 GT3RS, 964RS, 911R, 934 (project ?), 73RS (op zoek)
Den Haag
Bericht 
Terug on-topic : Marcel, stoort dat niet te veel ? Er is van Icepod ook een interface te koop welke je rechtstreeks op de antenne aansluit en dus eigenlijk op dezelfde manier werkt maar waar alleen het luchtsignaal is vervangen door een stekker. Heeft iemand daar ervaring mee ?

04 sep 2007 9:19
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
on topic. daar is hier al eerder over geschreven.

04 sep 2007 20:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Den Haag
Bericht 
Niet helemaal, het gaat mij om http://www.dension.com/icelinkfm.php..

04 sep 2007 21:55
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
aha.

04 sep 2007 22:14
Profiel
PorscheForum Rakker
ex '87 3.2 Carrera Targa, wit , ex rijkspolitie
Sint Anthonis
Bericht 
ik heb diverse fm setjes getest en moet zeggen dat de kwaliteit van de systemen die op de antenne kabel zitten zijn wel aardig maar je moet niet vergeten dat de echte ice>link systemen via de radio zijn te bedienen, dat mis je waanzinnig bij de fm systemen. Ik heb nu al bijna 2 jaar de ice>link in de BMW zitten en ben nog steeds super tevreden. Ik heb via de BMW radio de tekst op het display ook werkend dus je kan gewoon op het display van je radio door de albums en artiesten heen bladeren en selecteren. Op de knoppen waar je normaal een cd uit de cd wisselaar bedient kun je een playlist hangen, voor de lists die je het vaakst gebruikt.

04 sep 2007 22:50
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Den Haag
Bericht 
Dat realiseer ik me zeker - alleen mijn oude Beckertje kan niet anders en dan lijkt me dit de beste oplossing ?

04 sep 2007 23:27
Profiel
PorscheForum Rakker
ex '87 3.2 Carrera Targa, wit , ex rijkspolitie
Sint Anthonis
Bericht 
V-8 schreef:
Dat realiseer ik me zeker - alleen mijn oude Beckertje kan niet anders en dan lijkt me dit de beste oplossing ?

Als ie een cd changer aansluiting heeft en ondersteund de wisselaar: Silverstone 7860 CD , dan is er een ice>link voor. En anders is een antenne aansluiting ook een prima oplossing.

05 sep 2007 21:29
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
911 996 4C 2001
edegem
Bericht 
heb vandaag de ICE>Link laten plaatsen op mijn 2001 PCM1 ... netjes opgeborgen, werkt goed, ben tevreden dat ik wat muzak in de auto heb :-)

Enig minpuntje, heb op de afrit Ring Antwerpen - E19 enige storig gehad, wellicht een sterke bron die daar ergens in de buurt zit/rijdt; dus het is niet helemaal zonder fouten, maar op zich is het geluid wel prima (maar heb geen fijn oor :-) ).

Dus: voor de PCM'rs 1 onder ons, voor die prijs kun je je iPod niet missen.

(goed werk verdient reclame : www.ataf.be)

08 sep 2007 20:36
Profiel
PorscheForum Rakker
911 carrera 3.2 targa 1984
hoeven
Bericht 
nooit een ipod gehad. snap ook niet waarom je er een in je auto nodig hebt, je hebt toch radio :roll:

08 sep 2007 23:02
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
radio speelt niet de nummers die jij wil horen op het moment dat jij ze wil horen. :idea:

08 sep 2007 23:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann Cabrio
Rotterdam
Bericht 
mp3's op DVD, altijd 40 cd's bij je en geen kabels :idea:

09 sep 2007 9:23
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
moet je speler wel mp3 OP DVD pikken. Mijne pakt mp3 op cd wel, op dvd niet helaas.

09 sep 2007 10:25
Profiel
PorscheForum Rakker
Porschûh
Bericht 
lagel schreef:
nooit een ipod gehad. snap ook niet waarom je er een in je auto nodig hebt, je hebt toch radio :roll:

Snap ook niet waarom je een auto nodig hebt, je kunt toch gewoon gaan lopen. :roll:

01 okt 2007 13:00
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
lagel schreef:

Iets wat je niet kent kan je ook niet missen.

01 okt 2007 13:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Porschûh
Bericht 
Inderdaad.

Je kunt trouwens radio-uitzendingen downloaden en die dan beluisteren via je iPod. Of is dat de omgekeerde wereld?

01 okt 2007 13:24
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 28 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende