Ik ben op zoek naar een gebruikte olietank voor een 911SC.
Ik ben me bewust van het feit dat er op dit forum al één wordt aangeboden, maar daarvan is de eigenaar of deze niet lekt, dit is voor mij geen optie.
Reacties mogen ook via een PB.
Groeten,
Peter
31 aug 2007 12:40
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Re: Olietank 911SC gezocht
Counterstrike schreef:
... zijn die tankjes gelijk aan die van 'n 964
31 aug 2007 13:28
André
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Worden regelmatig aangeboden op E-bay.de ,ongeveer 120 euro.
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
31 aug 2007 13:58
Renntech
Diverse Porsche's
Steenwijk
Olaf schreef:
Counterstrike schreef:
... zijn die tankjes gelijk aan die van 'n 964
Deze vraag is hoop ik toch wel een geintje
Een SC tank is wel gelijk aan een 3.2 tank. Zullen we eens proberen om de tank van jouw 964 in jouw 3.2 te bouwen. Met behulp van een hydraulische pers gaat dat vast wel lukken
Op internet moet je ook nog uitkijken wat je koopt.
Een Porsche kenner (!!??) op Marktplaats bood onlangs het volgende aan:
"olietankje voor 911" wat op de foto een ruitensproeiertank bleek...
"ruitensproeier reservoir" wat op de foto dat ontluchtingstankje van de benzinetank bleek te zijn...
Nu is dat allemaal van plastic, dus laat zich misschien wat makkelijker op zn plek persen dan een 964 olietank .....
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
31 aug 2007 22:18
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Renntech schreef:
Een SC tank is wel gelijk aan een 3.2 tank. Zullen we eens proberen om de tank van jouw 964 in jouw 3.2 te bouwen. Met behulp van een hydraulische pers gaat dat vast wel lukken
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum