Auteur |
Bericht |
David986
P 993 C2+996 carrera 4Meerssen (L)
|
Aangeboden 993 carrera
We hebben al een tijdje 2 porsche's in het bezit, en vinden het toch een beetje overdreven worden want je kunt er maar in een tegelijkertijd rijden dus vandaar bied ik mijn porsche 993 carrera te koop aan!
Het is serieus de mooiste en technisch de beste 993 die er op het moment te vinden is, en overdrijf niet want ben zelf zeer kritisch en raak al geirriteerd als er een kraakje of tikje in zit ,auto heeft slechts aantoonbaar 82dkm gelopen (gehele historie aanwezig), en is voorzien van de juiste opties en een prachtige kleurstelling plus een half jaar garantie op alles. Heb een maand geleden nog een nieuwe radio (becker incl bleutooth) laten installeren, plus een nieuwe accu en een nieuwe voorruit.
Ik verkoop de auto via autosportbrouns waar ik hem destijds ook gekocht heb, dus voor meer specificaties zie
http://www.autosportbrouns.nl/
Vraagprijs 36950 euro
Groeten,
David
|
03 sep 2007 18:35 |
|
|
porschehenk
996 Carrera 4S MK2
Ex 964 Carrera 2 en 993 Targa
|
Re: Aangeboden 993 carrera
_________________________________________ Life is nice, driving 300 in a Porsche even nicer
|
03 sep 2007 18:42 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Ik zou de 993 ook niet wegdoen, m.n. vanwege de luchtkoeling. Ruilen tegen een mooie 3.2 cabrio?
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
03 sep 2007 19:03 |
|
|
mr.burns993
|
klinkt goed, maar waarom zitten aan de eene kant cup velgen en aan de andere kant turbo's
_________________________________________ excellent
“Porsche” It’s like children. You can’t understand until you’ve had one.
|
03 sep 2007 19:12 |
|
|
horn
PF #57
|
scherp, zag het ook net.
de juiste opties?
| | | | brouns schreef: airco, abs, climate control, centrale vergrendeling, elektrische buitenspiegels, elektrische ramen, lichtmetalen velgen, getint glas, lederen bekleding, Alarmklasse III, airbags (2) | | | | |
leren bekleding is een optie. rest standaard.
wel een mooie auto met bijzonder weinig km's. Zal je wel vanaf komen. Succes.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
03 sep 2007 19:47 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
|
03 sep 2007 21:12 |
|
|
cabrio wim
|
Iets voor Arien
|
03 sep 2007 21:17 |
|
|
David986
|
Het was heel moeilijk kiezen tussen de twee 911's, vind de 993 de mooiste en absoluut wat rijsensatie betreft niet te overtreffen . Maar moet toch steeds vaker langere afstanden rijden, en in dat opzicht vind ik de 996 toch een veiligere optie vooral met slecht weer (PSM, C4), plus de 996 heeft een stinger radardetector De foto waar mijn 993 met 18 inch turbowielen en gele pinkers staat is een oude foto uit het archief.. Maar ik ben ervan overtuigd dat degene die deze 993 aanschaft jarenlang zeer gelukkig zal zijn, want heb toendertijd echt heel veel 993's bekeken maar die waren veelal slecht onderhouden en vaak was de historie niet compleet, of had ik gewoon geen vertrouwen in de handelaar, autosportbrouns is trouwens een aanrader voor iedereen die een Porsche wil gaan aanschaffen, betrouwbaar en zeer kundig
|
04 sep 2007 19:48 |
|
|
Arien
|
Noticed, zeker de moeite van het overwegen waard
Ik zou er best in kunnen rijden overigens met nat weer hoor
Gewoon rustig met het gas
Die half jaar garantie op alles zie ik overigens helaas niet in de ad van Brouns terug, die biedt slechts 3 mnd op motor en versnellingsbak
Zie ik ht goed en zijn het imitatieturbovelgen?
Misschien kun je iets meer vertellen over de historie van de 993?
|
11 sep 2007 20:57 |
|
|
Denniz C2
993 C2
|
vind het wel erg knap dat je kan zien vanaf een foto of het echte of immitatie velgen zijn? Leg eens uit
Volgens mij zijn ze nl 100% identiek (voor het zicht) en bestaan er 2 soorten orginele en immie's holle spaak en volle spaak zeg maar
_________________________________________ Ut et Zeeuwse
|
13 sep 2007 23:24 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
| | | | horn schreef: scherp, zag het ook net. de juiste opties? | | | | brouns schreef: airco, abs, climate control, centrale vergrendeling, elektrische buitenspiegels, elektrische ramen, lichtmetalen velgen, getint glas, lederen bekleding, Alarmklasse III, airbags (2) | | | | |
leren bekleding is een optie. rest standaard. wel een mooie auto met bijzonder weinig km's. Zal je wel vanaf komen. Succes. | | | | |
nee hoor alarm kl-3 is ook een optie....
Mooie auto, veel zal van de prijsstelling afhangen....en hoeveel haast je er mee hebt, want voor de rest is het gewoon een hele prima wagen....
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
13 sep 2007 23:35 |
|
|
Joost993
ex 997 Carrera S, ex 3,2 ex 993 C2 PF#233Limburg
|
Als je er ook nog airco bij doet heb je alle echte optie's uit het rijtje wel gehad.
|
14 sep 2007 8:27 |
|
|
Arien
|
Jammer, geen stoelverwarming,...
|
14 sep 2007 18:11 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Is dat een reden voor je om zo'n auto te laten staan?? Ik zou dan gewoon wat thermo-ondergoed aandoen en de airco op 30 graden zetten; dan mis je de stoelverwarming echt niet
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
14 sep 2007 18:34 |
|
|
David986
|
De 993 beschikt over originele cup 3 velgen, met z.g.a.n banden, airco, leer+stoelverwarming!, kl 3 alarmsysteem met centrale deurvergrendeling ( op afstandsbediening), een nieuwe becker radio/cd speler, een veerpootbrug voor extra stabiliteit, rode pinkers achter + witte voor, en vast nog meer opties die ik zo even niet meer kan herinneren. Autosportbrouns heeft mij destijds een jaar garantie ( op alles ) aangeboden, omdat ze zo achter deze auto stonden, dus een half jaar zit er nog op en is gewoon te regelen! Als je opzoek bent naar een top 993 moet je deze absoluut gaan bekijken Mochten er nog vragen zijn hoor ik het graag
Groeten,
David
|
14 sep 2007 19:18 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
In dat geval; afspraak maken Arien
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
14 sep 2007 20:33 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Klinkt als een goede P voor een nette prijs....
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
15 sep 2007 14:10 |
|
|