Auteur |
Bericht |
marcelSC
|
rare zak(k)en op Marktplaats.
Zit ik te bieden op een mooi 911 vol lederen interieur, dus stoel met verwarming en elec.verst. zijpanelen afwerklijsten achterzitjes etc.
In mijn 911SC zijn de stoelen n.l op de naden gescheurd en na een vochtige standplaats wat bepluisd.
Maar goed....ik was de hoogste bieder op die e.o.a Ferry met een '78'er? die de verkeerde stoelen etc had gekocht en weer verkocht, niemand ging eroverheen en mailde hem via MP ook nog wat hij dan in gedachte had.....IS DIE ADV. GEWOON INEENS VERDWENEN
rare lui heb je er hoor, had er toch echt nog enkele 100'den op willen gooien. Ik ben gewoon pissed-off, dat wil ik ff kwijt
|
08 sep 2007 17:39 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Daarom bied ik nooit op marktplaats maar neem meteen contact op met de verkoper en ga direct onderhandelen. Bevalt de vraagprijs, dan haal ik het gewoon meteen op.
Dat bieden is waardeloos.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
08 sep 2007 17:52 |
|
|
marcelSC
|
letterlijk waardeloos ja, maar nu? Ik heb nog geen interieur en dat zag er erg gelikt uit, misselijk wordt ik er van.
Ik zal voortaan inderdaad gewoon contact opnemen en direct afhandelen.
Was een harde leder...ehhh leer
Laatst daar eenzelfde geval met een boot, ik ga er fors overheen en pis ernaast, duidelijk een gevalletje angst bij een mede geïnterreseerde.
Een vies spelletje is het daar.
|
08 sep 2007 18:13 |
|
|
GhostRider
ex. '77 911S US Targa
_ex. '07 Cayenne 957_
ex. ’07 997.1 C2S X51
____'96 993 C4S____
_’12 991.1 C2S X51_
_’10 LP560-4 Spyder_Nederland
|
Bieden op MP werkt idd. niet.
Bij mijn Porsche gewoon adverteerder gebeld, gereden, en pas geboden nadat ik wist hoe 'ie er bij stond. Je bied toch niet op iets wat je niet gezien hebt.
_________________________________________ IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
|
08 sep 2007 18:41 |
|
|
cabrio wim
|
Ik ben de koper, heb hier al geleerd dat je op marktplaats niet moet bieden maar bellen. Gisteren avond gebeld en vanmorgen omgereden.
Je hebt echt wat verspeelt, mooi set zonder beschadigingen, en inderdaad alles leder ook zijpanelen en handgrepen met van de hele mooie dubbele stiksels.
in ieder geval sterkte voor volgende keer.
|
08 sep 2007 19:01 |
|
|
marcelSC
|
ja dat zag er mooi uit ja
Succes ermee Wim, voor de statistieken qua bieden heb je een pb, heb ik tenminste ook een idee wat zoiets doet en weet ik in de toekomst beter.
Nu staat mijn project nog steeds stil, zo krijg ik nooit inspiratie.
Toch fijn om te weten dat hij goed terecht is gekomen bij een gewaardeerd lid van hier en geen opkoper/sjoemelaar.
|
08 sep 2007 19:08 |
|
|
cabrio wim
|
Voor 2 lederen electrische stoelen alleen al minimaal 1000 euro.
Dus voor de rest, lederen achterzitjes en deurpanelen, bakken met greep en lederen klep, plus alle afwerkings materiaal zoals lijsten enzo.
Kijk maar eens op de site van Wams Eindhoven, heb je een klein idee.
|
08 sep 2007 19:29 |
|
|
horn
PF #57
|
marktplaats is geen ebay. marktplaats is het digitale prikbord van de Albert Heijn. Wie het eerst komt wie het eerst maalt. Heb redelijk veel verkocht via MP en aan de andere kant heb je er ook rukkers bij. Afspraak om spullen op te halen. Komen ze niet. Reageren ze niet meer. Of ze mailen 'ik wilde hem toch niet'. Of eikels die het spul willen hebben voor 300 euro, langskomen om het op te halen en dan ineens niet meer willen geven dan 250 (met de gedachte dat jij er toch wel vanaf wil...). De hond stuur ik erop af. Wegwezen.
Maar ook leuke en goede deals gemaakt op MP. Maar als je iets ziet dat je echt graag wil hebben is het gewoon meteen bellen of mailen en een afspraak maken. Ebay kan je gewoon bieden en de hoogste bieder wint (meestal). Bij MP is het bieden van nul en generlei waarde.
Wat dat betreft begrijp ik je gevoel, MarcelSC, maar wellicht had je je beter een beetje kunnen verdiepen in het medium Marktplaats. Dan was je niet zo teleurgesteld en had je je niet zo hoeven opwinden. Mij verbaast het nl. niet. Ik verkoop ook zo op MP. Iemand biedt 1000 euro. Vervolgens belt er iemand die zegt dat hij nu langs wil komen om het voor 1000 te halen. Van die bieder heb ik alleen een emailadres (vaak hotmail) en geen tel nr. Liever die 1000 euro in mijn zak, dus ik laat de beller langskomen en toucheer die 1000 euro. Life sucks
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
08 sep 2007 19:35 |
|
|
marcelSC
|
jaja nu weet ik wel hoe het er werkt, maar inmiddels zitten beide kampen met mij te pb'en voor een andere oplossing en wil graag zo'n zelfde set, mag wat meer kosten hoor. Kwam ook een 944 stuur tegen dat dezelfde is als die van mij, die belg reageert ook niet.
Je moet het zo zien, ik heb geen elec. stoelen, wel vol leer maar zwaar aangetast, zo ook het stuur, mij 911 had er een gigantische boost mee gekregen en ik ook qua 'zin'.
Maar goed, de 'jongens' zijn voor me bezig en ik vertrouw ze wel dat het goed gaat komen.
Nu nog een nieuwe ssi set en mijn gebroken tapeinden eruit krijgen.
Ik krijg weer zin!!!
|
08 sep 2007 19:55 |
|
|
cabrio wim
|
De oorlog is al voorbij hoor schrijf liever beide forummers.
|
08 sep 2007 20:14 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Ik heb in het verleden al veel ge- en verkocht via MP en dat bevalt me prima. Inmiddels heb ik ook al een aantal keren wat gekocht via Ebay en dat bevalt me nog beter. De mogelijkheid om een maximum bod in te voeren werkt uitstekend. Je hebt er even géén omkijken naar.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
09 sep 2007 9:42 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Ik sluit me volledig aan bij het verhaal van Harald. MP brengt koper en verkoper bij elkaar, niets meer en niets minder. Je kunt bieden wat je wilt; je zit nergens aan vast in tegenstelling tot E-Bay, waar je bod een contract is. Maar goed, ik houd wel van MP; heb er al de nodige goede deals gedaan
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
09 sep 2007 11:28 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Marktplaats, net hetzelfde als Kapaza hier.
Voor een degelijke prijs kan je niets meer aanbieden.
Als je iets verkooptmet een vaste prijs zonder biedingsmogelijkheden mailen ze je vol (of bellen ze) met biedingen die zelden de helft van de vraagprijs overschrijden.
In de toekomst vraag ik gewoon meer.
Dan krijg ik toch de prijs die ik wil en met wat geluk zelfs meer.
Wie kloot er wie
Ik voel me tegenwoordig meer en meer in de Noord Afrikaanse cultuur.
Als mensen niet kunnen afpingelen zijn ze niet tevreden.
En dat natuurlijk zonder het artikel te kennen of gezien te hebben zwijg stil van er info over gevraagd te hebben.
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
10 sep 2007 14:10 |
|
|
adu
Nu even niet ...amersfoort
|
... afpingelen, maar dat doe jij toch niet als je een 911 koopt
|
10 sep 2007 15:02 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
marktplaats werkt heel simpel...
als je het niet per sé wilt hebben doe je een bod
misschien hoor je er wat van
als je het wel graag wil hebben gewoon even rechtstreeks contact opnemen met de adverteerder en spijkers met koppen slaan
sukkels zitten er idd ook genoeg tussen, maar da's overal
geen reden om te gaan zitten janken
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
10 sep 2007 15:05 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Moet je eens in Beverwijk op de "Zwarte Markt" komen alleen maar pingelen
Ze kunnen niets anders, bij ons was de bijnaam "Mohammed minder"
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
10 sep 2007 15:42 |
|
|