Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
strakke volvo. altijd zwak voor een 850R gehad. vooral zo'n zachtgele station... jammer dat het bijna allemaal afgeragde gebakkies zijn...
degene die te koop komen tenminste...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
07 sep 2007 20:46 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
ja, da's waar. Ik heb zo'n zachtgele (cream-yellow) T-5R gehad.... Helaas total-loss omdat een vrachtwagenchauffeur zat te slapen Nu heb ik een zwarte T-5R als dagelijkse wagen (wat betekend dat ik ca. 4000 km per jaar rij) en de Porsche als pretmobiel
Ik heb de P. overigens als 'youngtimer' bij de KNAC verzekerd, betaal nu voor All-Risk dekking slechts 885 euro/jaar met een eigen risico van 135 euro. Lijkt me wel OK niet? En dan krijg je ook nog een leuk clubblad
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
07 sep 2007 20:52 |
|
|
horn
PF #57
|
nachtclausule?
hoeveel km's per jaar?
verzekerd tegen taxatiewaarde?
alarmeisen?
betaal zelf (iets) minder voor een cabrio...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
08 sep 2007 22:59 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Ik betaal ook veel minder, wel nachtclausule, alarmeis, kilometerbeperking, verplicht binnenstallen en een eigen risico van € 450,--
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
09 sep 2007 9:14 |
|
|
cabrio wim
|
Marc, wist ik niet, maar hebben anderen er misschien iets aan.
|
09 sep 2007 9:23 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Klasse 3 alarm verplicht, verzekerd tegen taxatiewaarde (=24.000) en wordt als recreatiewagen gezien. Maximaal 12.000 kms per jaar, maar daar kom ik lang niet aan want dat rij ik met mijn dagelijkse wagen niet eens.
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
09 sep 2007 12:54 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Vandaag lekker weesten toeren.
|
10 sep 2007 0:17 |
|
|
drknauf
|
in je eentje
waar zatje nou man
we waren vandaag aan het touren met 86 man geloof ik
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
10 sep 2007 0:33 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
nee hoor, met mijn vrouw ernaast
|
10 sep 2007 9:48 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Neen , in zijn Porsche
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
10 sep 2007 13:03 |
|
|
drknauf
|
deux cheveaux met boxer motor achterin ook leuk zo EENDJE koen
|
10 sep 2007 14:02 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
(I know , maar vond het zo leuk)
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
10 sep 2007 14:05 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Zo. Vandaag even naar Porsche Centrum Eindhoven in Oirschot geweest, nieuw sleutelkapje (mét werkend lampje en mooi logootje) gehaald, meteen maar een nieuwe origineel oliefilter meegenomen en een originele hoes voor over de wagen besteld Mét logo en zachte binnenkant Daarna mijn nieuwe achterlichten erin gezet, wel een hoop gepriegel om de rubbers over te zetten/plakken... Maar het resultaat mag er wezen. O ja... en een K&N sportluchtfilter in de originele luchtfilterbak geplaatst.
|
13 sep 2007 22:44 |
|
|
drknauf
|
die hoes had ik ook met zo,n mooi groot porsche logo erop
kdacht dasmooi zo,n hoes, issie ook maar ik rijd zo vaak dat ik haast geen tijd heb om hem erom te doen in m,n garage
dus heb ik hem maar weggegeven aan m,n maatje pablo die rijd er zelden of nooit in dus bij hem komtie hoes beter tot z,n recht
ja leuk he marc vers sleutelhoudertje is beterpeter
fotoos van je nieuwe achterlichten en vlug een beetje??
|
14 sep 2007 0:10 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
|
14 sep 2007 16:37 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Laatst bijgewerkt door M a r c op 17 sep 2007 18:42, in totaal 1 keer bewerkt.
|
17 sep 2007 15:25 |
|
|
drknauf
|
staat wel netjes he zo met die nieuwe!
hebje gelijk je achterlicht lampjes vervangen?
met die nieuwe led lichtjes?
wereld vanverschil in het donker geeft me een partij licht meer
|
17 sep 2007 15:40 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Ziet er mooi uit hoor.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
17 sep 2007 15:55 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Da's een goeie tip, gaan we ook nog doen!
|
17 sep 2007 18:44 |
|
|
Porsche911
911 SC targa '79, , 968 Clubsport '93, 996 GT3 '99, 997 Carrera S '06 EX: 964 C4 coupe '89, 911 3.2 coupe '84
|
ziet er netjes uit marc
_________________________________________ Groeten Pascal
|
17 sep 2007 19:39 |
|
|
drknauf
|
eeehhh marc ik heb zelf ook nog xenon erin laten zetten
dan kan ook nog
|
17 sep 2007 19:50 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Dat staat al op de planning, misschien morgen
|
17 sep 2007 22:34 |
|
|
PaulusdB
964 Carrera 4 Coupé, zwart, '92Grootenbosch
|
Vertel eens meer, Mike? Welke lichtjes?
Dat LED lijkt me wel wat. Zit al in de zij-knippers, maar voor vervangen van de 21W lampen vond ik nog niks fatsoenlijks.
(Die xenons heb ik al, groot-, dim- en mistlicht. Helpt tegen mijn nachtblindheid en voor die van anderen, vrees ik.)
_________________________________________ =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= Only dead fish go with the flow =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
|
17 sep 2007 22:47 |
|
|
drknauf
|
yo paulusdb
ik heb ongeveer deze ik kon ff nietzo snel de mijne vinden!:
http://www.meylink.net/N_frame.html?htt ... rt_60.html
ik heb ook m,n stadslichten in de koplampen veranderd anders zijn je xenon lichten wit en je stadslichtjes nog geel das geen gezicht
die hebben ze ook:
http://www.meylink.net/N_frame.html?htt ... 8_4-1.html
ik hoop dat ikje hier wat wijzer mee heb gemaakt paulusssssssssss
|
18 sep 2007 0:09 |
|
|
PaulusdB
964 Carrera 4 Coupé, zwart, '92Grootenbosch
|
Bedankt Mikeyyyy.
Die superwitte stadlichtLEDs had ik natuurlijk ook al, ziet er anders ook niet uit, nee.
Ik ga maar eens bij die club bestellen. Ook die grote buisLEDs zocht ik nog voor onder de kofferklep en in de binnenverlichting. Weer iets te klussen, voor als het regent.
(En dat allemaal omdat we aan de spaarlampen moeten van GreenPeace...)
_________________________________________ =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= Only dead fish go with the flow =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
|
18 sep 2007 0:28 |
|
|