Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 14:15

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 5 berichten ] 
Dankwoord aan de organisatie 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Groningen
Bericht Dankwoord aan de organisatie
Namens Porsche Centrum Groningen wil ik hierbij graag alle super enthousiaste organisatoren en vrijwilligers bedanken die de 911 Stedentocht 2007 tot zo'n fantastische dag hebben gemaakt.

Ik ben ervan overtuigd dat iedereen, net als wij, het erg naar zijn of haar zin heeft gehad en aan de reacties op het forum te zien kan een 911 Stedentocht in 2008 niet uitblijven. Graag zeg ik hierbij toe ook voor volgend jaar als hoofdsponsor dit unieke evenement te ondersteunen.

Graag tot ziens bij Porsche Centrum Groningen

Met sportieve groet,

Wouter van Hasselt
Business Unit Manager

Laatst bijgewerkt door Porsche Centrum Groningen op 10 sep 2007 8:50, in totaal 1 keer bewerkt.

09 sep 2007 23:54
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Beste Wouter,

Dank voor je toezegging voor de sponsoring van de 11-stedentocht van 2008! Super! :thumleft:

Ik neem tenminste aan dat je topic de vandaag verreden 11 stedentocht aangaat, hoewel ik er helaas niet bij aanwezig kon zijn. Maar zo te horen was het een groot succes.

Mocht ik in het Noorden zijn met de Porker, dan doe ik PC Groningen zéker een keer aan.

Erwin

10 sep 2007 0:04
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Beste Wouter,

Zoals je weet hebben wij het met heel erg veel enthousiasme en liefde gedaan. Zonder de enorme inzet die door velen is geleverd de afgelopen maanden had dit nooit mogelijk geweest.

Het is al eerder gezegd maar we hebben de samenwerking die we de afgelopen tijd hebben kunnen bewerkstelligen bijzonder kunnen waarderen. De tijd en energie die jullie vanuit Porsche Centrum Groningen hier in hebben gestoken is prijzenswaardig te noemen.

Ik denk dat alle deelnemers mede door jullie fantasische bijdrage kunnen terugkijken op een geweldige dag.

10 sep 2007 11:15
Profiel WWW
PorscheForum Rookie
Bericht 
Als fotograaf baalde ik dat ik niet de hele dag meekon..dat maak ik volgend jaar goed ;)

10 sep 2007 12:00
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Mooi dankwoord Wouter, maareh, zullen we het bij 1 topic houden? hier dus verder aub... ;)

10 sep 2007 22:28
Profiel Facebook 
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 5 berichten ]