Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 1:21

Antwoord op onderwerp  [ 616 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
>>INSCHRIJVING FRIESE 11 STEDEN VOL<< 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
3.2S
010
Bericht 
Wat een suuuuppppperrrr dag en mijn komplimenten voor de organisatie en enthousiasme van de vele vrijwilligers. Hier een paar foto’s en de rest staat op http://picasaweb.google.nl/Barolo1960/9 ... ntocht2007

Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

Het was helemaal zo.....
Afbeelding

09 sep 2007 23:26
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
ex 911 Targa
Dordrecht
Bericht 
Top dag :!: Lekker gestuurd :drive:

Complimenten aan organisatie :thumleft: Vrijwilligers :thumright: en sponsoren :thumleft:

09 sep 2007 23:38
Profiel
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
in een woord:

CHAPEAU :thumleft:

bedankt vd poedelprijs die ik nog heb gekregen van jullie:

een auto was/shampoo wassetje met spons :shock:
wat heb ik daar nu aan :cry: ik was mijn auto NOOOOITTTT :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

10 sep 2007 0:04
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Maserati QP 4.7S
0591
Bericht 
Organisatie 11-stedentocht en verder allen, jullie hebben er een schitterende dag van gemaakt :thumright:

Dit was Friesland op zijn mooist.

Mede namens co-piloot Pablo de groetjes en tot volgend jaar :!:

Henk

10 sep 2007 0:12
Profiel
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Hé stelletje schaatsers..... check out de reactie van Wouter.

Cool!

10 sep 2007 0:31
Profiel
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht 
Man, man, man,

wat hebben jullie in de file gestaan als ik die foto's bekijk.
Het weer zag er niet denderend uit.
Het landschap zo plat als maar kan.
Het Nederlands bier zag er niet te drinken uit.

Met andere woorden, ik heb helemaal niets gemist.

Grote dwaas die ik ben, waarom heb ik me eigenlijk niet ingeschreven. Zag er super uit :D :cry:

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be

10 sep 2007 8:45
Profiel WWW Facebook 
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Wow, ik geloof niet dat ik iets kan toevoegen wat niet al gezegd is:

Wat een fantastisch evenement, en hoe perfect georganiseerd zeg! :res: :thumright:

De organisatie van toertochten van het forum vind ik in het algemeen al van een hoog niveau, maar dit overtrof werkelijk alles! Complimenten voor de organisators en alle sponsoren! Petje af hoor!

Ik heb in dit andere topic vast wat foto's neergezet, alhoewel ik denk dat er nog vele, vele zullen volgen.

Zoals bekend kan ik er in 2008 en 2009 niet bij zijn, maar voor 2010 houd ik me nu reeds aanbevolen!
Bedankt allemaal :!:

10 sep 2007 10:04
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
...hartelijk dank aan de organisatie voor deze fantastische dag...we hadden allemaal wel een ijzersterk vermoeden dat we ons aan een degelijk evenement mochten verwachten en de verwachtingen werden meer dan ingelost en op menig gebied zeker overtroffen!!! dikke pluim!!! 8)
Ook de inmenging van Porsche Center Groningen was zeer duidelijk en heeft in mijn ogen een mooie "meerwaarde" aan het event gegeven...hun medewerking was heel enthousiast, zeer behulpzaam en steeds bereid tot een leuk gesprekje. Top! :D

Ik kan op dit moment niet meer zeggen dan dat we er enorm van genoten hebben...de komende dagen zullen de herinneringen nog vaak door het hoofd spoken waardoor alles es op een rijtje gezet kan worden en het besef zal komen van wat voor prachtige dag dit wel was.

paar dingen die me enorm opvielen:

- omstanders en vooral kinderen waren vaak zeer enthousiast over al dit Porsche geweld => nooit eerder gezien
- geen gebrek aan Porsche-paparazzi :shock:
- veel gekregen voor weinig geld (dank u sponsors) :D
- veel bruggen :lol:

@ Olaf, LeoH en Jaco: enorm bedankt om me huiswaarts te loodsen...weliswaar een paar km alom, maar de pret was enorm!! Dankzij het stevige tempo en de Auspuff van Jaco kon ik me wakker houden...heerlijk ritje!!! :D :D :D

...volgend jaar zijn we er opnieuw bij...dit was een voltreffer!!!

10 sep 2007 11:12
Profiel
PorscheForum Junkie
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Bericht 
Heren,

Ten eerste bedankt voor alle complimenten. Dat doet ons als organisatie ook erg goed om te horen dat jullie net zo enthousiast er op terug kijken dan wij. (Wat zullen wij in een leeg gat vallen en de leuke vergaderingen missen)

MichM3 schreef:
- veel bruggen :lol:

Wij zijn als als laatste treintje vertrokken. En we hebben tot aan Workum voor elke brug stil gestaan. Het leek wel dat we door de watersport geboycot werden. :shock:

10 sep 2007 12:03
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Zo te zien en te lezen was dit een super evenement.
Jammer dat ik er zelf niet kon bijzijn , maar wie weet voor volgend jaar :wink:
Thx voor de hopen foto's

Laatste update 22/10/2013

10 sep 2007 12:37
Profiel WWW Facebook 
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Bericht 
Organisatie bedankt, wij zijn vriendelijk verzocht via MSN te communiceren

Marcel B. en Ingrid

Laatst bijgewerkt door Marcel B. op 10 sep 2007 23:42, in totaal 2 keer bewerkt.

10 sep 2007 13:26
Profiel
Bericht 
Allereerst wil ik even mijn persoonlijke sponsors bedanken die er voor gezorgd hebben dat ik in Leeuwarden kon overnachten en de sposor die mijn tank heeft volgegooid, zodat ik óók nog de rit kon rijden! :lol: :wink:

Het was zaterdag wél even haasten, ik was om 15.45 thuis van m'n werk, snel spagetti gekookt voor m'n meiden en toen toch nog even omgekleed en daarna de spullen in de auto gegooid. Ik was om klokslag 16.45 uur in Akersloot voor het treintje :wink:
Je zou het niet zeggen (grote mond) maar ik ben toch altijd wel weer nerveus om naar een evenement te gaan (klein hartje!) :lol:

Tja, wat kan ik nog toevoegen aan al de bovenstaande posten. Ik heb gewoon geweldig genoten, leuk met het treintje richting Leeuwarden (door een omleiding kwamen we vlak langs Egmond, hadden het treintje ook bij mij kunnen starten :D ) en daarna heerlijk met z'n allen gegeten (dank voor de wijn en de chocolaatjes, heren!).

De volgende ochtend was mijn voorruit weer helemaal schoongemaakt (dank je Marcel) en toen óp naar het ontmoetingspunt. Aangemeld (wat een leuke pick-nicktas!) en toen naar de auto om mijn sticker op de ruit te plakken. Zitten er allemaal zoen-mondjes op mijn schone voorruit!!! Dus wéér mijn ruit laten schoon maken (oja, die zoentjes op mijn voorruit ben ik de hele dag weer tegen gekomen :lol: ).

Onderweg kwam er een oud (Fries) mannetje naar m'n auto toelopen en zegt: Dat heb ik nou van mijn leven niet gezien: zo'n klein deerntje in zo'n grote auto! :D

Onderweg kon ik nog net vermijden dat ik een bruine Labrador doodreed, die wilde zó de weg oversteken. Pfew, was wel weer extra spannend.

Froggy heeft het de hele dag perfect gedaan. Eerst maar eens voorzichtig gereden, maar toen heb ik d'r maar eens even tegen haar kikkerbillen geschopt en lekker flink doorgereden. Tja, ze is een échte kikker, hè? Ze voelde zich lekkerder met dit weer!

Dank en hulde aan de organisatie en inderdaad: dat dit allemaal mogelijk was voor € 35. Lunch was toppie en het diner was super (speciaal aangepast aan mijn cultuur, volgens jullie :lol: ). Ik heb genoten van de rit. Hij was wél lang, (noem me maar een mietje, maar het laatste uurtje heb ik me met dropjes, raam open en harde muziek wakker moeten houden) maar o, wat een mooie omgeving.

Het viel inderdaad op: wat een boel enthousiaste mensen langs de kant, jochies sprongen voor je auto om een foto te maken (zie de foto's van de brug). Geweldig! Ik kan hier nog lang met veel plezier aan terug denken!

10 sep 2007 13:37
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
ja marcel dat voorruitje koste me wel twee hele stiften labello :shock:
tis ook niet goed bij die meiden he :? :shock: krijgen ze aandacht: ruitzoentjes zeg maar :D is het weer niet goed :wink: :D :D :D

marcel nog bedankt voor m,n special menu van zaterdag avond :wink: vonk erg leuk 8)

ik heb op cker genoten van het geheel , leuke organisatie gezellige gasten ,gedeelte van de organisatie ook nog wat persoonlijker leren kennen op zaterdag avond tijdens het eten!

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

10 sep 2007 13:53
Profiel WWW Facebook 
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht 
Alles wat we willen zeggen is al gezegd over dit Top evenement.

Bedankt we hebben er van genoten :thumleft:

Erwin en Danielle

10 sep 2007 14:24
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 996 mk1 ----------------------- Ex. Porsche 3.2 Porsche 964 coupé Porsche 964 cabrio -----------------------
Noord Holland
Bericht 
Het was een geweldige dag, wij hebben genoten, volgend jaar hopelijk weer!

Jaap en Yvette

10 sep 2007 14:36
Profiel
Bericht 
Had via MSN gecommuniceerd moeten worden. sorry.

Laatst bijgewerkt door Marcel B. op 10 sep 2007 23:44, in totaal 1 keer bewerkt.

10 sep 2007 14:37
Profiel
PorscheForum Rookie
944 S2 Cabrio
Wouw
Bericht 
drknauf schreef:
marcel nog bedankt voor m,n special menu van zaterdag avond :wink: vonk erg leuk 8)

Ik heb nog nooit iemand zo vaak zijn auto zien wassen. :shock: Kan me niet voorstellen dat deze wagen origineel WIT is. Hij heeft gewoon alle lak eraf gewassen. :?

AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

10 sep 2007 14:49
Profiel WWW
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Perry944 schreef:
Ik heb nog nooit iemand zo vaak zijn auto zien wassen. :shock: Kan me niet voorstellen dat deze wagen origineel WIT is. Hij heeft gewoon alle lak eraf gewassen. :?

Afbeelding

...en dit was 's ochtends om 07:00 op de startlokatie... en het eerste wat ik zag toen ik het gordijn van mijn hotelkamer openschoof... :shock: :wink:

On-Topic: Organisatie en deelnemers:BEDANKT voor het super georganiseerde evenement :!: Ik wist niet dat Friesland zo mooi was. :)

10 sep 2007 14:55
Profiel WWW
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Perry944 schreef:
Ik heb nog nooit iemand zo vaak zijn auto zien wassen. :shock:

Zo zijn er nog hoor :wink:

10 sep 2007 15:19
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Sommigen zelfs op blote voetjes en op een krukje ... :lol:

10 sep 2007 15:22
ex RS4
Bericht 
...maar niet om 07:00... :roll:

Afbeelding

10 sep 2007 15:24
Profiel WWW
Hasselt/België
Bericht 
Misschien is het de opkomende zon :roll: :wink:

ik was ook de foto aan het zoeken die ze gemaakt hadden toen ik op een nog lege parkeerplaats in Francorchamps de wagen aan het poetsen was , maar helaas is deze niet meer te vinden

10 sep 2007 15:31
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Had via MSN gecommuniceerd moeten worden, sorry.

Laatst bijgewerkt door Marcel B. op 10 sep 2007 23:45, in totaal 1 keer bewerkt.

10 sep 2007 15:46
Profiel
PorscheForum Rookie
944 S2 Cabrio
Wouw
Bericht 
Maar toch........ Word hij gesposord door het forum :?: :?: :?:

AfbeeldingAfbeelding

10 sep 2007 16:18
Profiel WWW
ex RS4
Bericht 
...ik had gedacht dat de uitreiking van de Poedelprijs met wat meer egards zou zijn... Omdat nou midden op de parkeerplaats te doen, Harry. Foei. :wink:

10 sep 2007 16:22
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 616 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Volgende