Auteur |
Bericht |
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
je moet je ook niet zo laten opjagen door PTT.
OT - Hoe is het met die DVD's, zijn die lopend onderweg van Vianen naar Amersfoort
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
10 sep 2007 15:04 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Koen, koen, koen, laat je toch eens niet zo op de kast jagen man.
Het was een grapje, eentje dat meer mensen zouden kunnen maken omdat ze:
a) deze discussie vaker hebben gezien;
b) weten dat je meteen steigert als het om de 968 (of de performance daarvan) gaat
Zeg je nou dat je wagen is opgevoerd? Dat is dan toch ook openbaar nu?
|
10 sep 2007 15:07 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Ik voel me zeker niet opgejaagd hoor
En een grapje moet zeker kunnen maar steeds dezelfde door dezelfde personen op dezelfde persoon werkt niet meer echt grappig .
Daarbij als het om grapjes zou gaan snap ik niet echt die persoonlijke PB's aan andere forummers
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
10 sep 2007 15:23 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
_________________________________________ Got coffee?
|
10 sep 2007 15:30 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Sorry Koen , ik wist niet dat deze kwestie zo gevoelig lag bij jou...en 't ís natuurlijk ook erg flauw om altijd maar neer te kijken op die "andere" Porsches...
Soms denk ik dat je het maar speelt Koen ...ik zou tenminste doodmoe worden van dat altijd maar op de kast klimmen...
Kom op Koen...dat mensen jou PB'tjes sturen omdat ze die hoge snelheid niet geloven vind ik eigenlijk nog triester...maar relativeer de boel aub een beetje...het gaat nl nergens over...
Ik blíjf 't trouwens wel érg hard vinden...zéker voor een...
|
10 sep 2007 16:44 |
|
|
911-lover
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Fout gelezen Jurgen.
Mensen van hier sturen anderen (dus niet mij) PB-tjes dat ze me niet serieus moeten nemen daar ik ook overdrijf in de snelheden van de CS .
Dat is juist de clou dat het niets met grapjes te maken heeft.
Ik ga zeker niet de kast op , maar laat me niet graag als leugenaar of fantaseerder bestempelen .
Daarvoor heb ik nu net teveel zelfrespect
En natuurlijk gaat het nergens over , maar schijnbaar ligt het toch erg diep voor sommigen dat het telkens weer in vraag gesteld moet worden
|
10 sep 2007 16:54 |
|
|
Jort
Groningen
|
6,7 * 39,4= 264, vóór correctie van eventueel afwijkende rolomtrek andere wielen.
_________________________________________ Tjolk.
|
10 sep 2007 17:01 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Gewoon boven staan Koen...ze kunnen beter over je fiets l*llen dan over je l*l fietsen...
|
10 sep 2007 17:02 |
|
|
Lydia
|
Heb je die stukjes over mij wel eens gelezen, Koen? Dat ik met uitlaatjes, tuningchips enz. nooit op de 315 pk kan komen? De mijne is op de rollenbank geweest, maar ik ga dat ook niet plaatsen om dit te bewijzen. Geef ik je groot gelijk in. Niets van aan trekken. Komen ze nog wel een keer achter op de Autobahn, denk ik dan maar (om hard te rijden heb je niet alleen pk's nodig maar ook ervaring en een groot hart ).
|
10 sep 2007 19:18 |
|
|
horn
PF #57
|
Ach ja, maar wat heb je aan 315 pk als hij niet wil starten (hoho, ook maar een grapje...)
Beste Koen,
Ik begon met het grapje over je 968 in dit topic. Heb me tot op heden nooit in die mijn-968-kan-heel-hard-discussie gemengd en kan me zeker niet heugen dat ik ooit iemand een pb gestuurd heb dat ze jouw opmerkingen over de prestaties van je 968 niet serieus zouden moeten nemen. Ook volgens mij niet 'altijd dezelfde die die grappen maakt'. Dus begrijp ook de paranoia niet.
Iets anders: Gaan we nog eens een PF-rollenbankdagje regelen ergens? Wil ook wel zo'n grafiek van mijn auto.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 sep 2007 20:15 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Vind ik trouwens een goed idee.
Diegene met het meeste vermogen geeft een rondje.
Ik kom met de Speedster
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
10 sep 2007 21:00 |
|
|
horn
PF #57
|
Jurgen, voor mij graag een cola light...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 sep 2007 21:02 |
|
|
911-lover
|
Ik een AA-tje (is de Red Bull vervanger geworden)
PS : Ik kom met de 944
|
10 sep 2007 21:05 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
All's well that ends well... en we leefden nog lang en gelukkig...
Waar begon dit draadje ook al weer mee...
|
10 sep 2007 21:15 |
|
|
ppp 356
|
Persoonlijk vind ik dikwijls dat diegene die de borden laten plaatsen minder verstand hebben, dan diegene die te snel rijden
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
10 sep 2007 21:27 |
|
|
drknauf
|
ja lijktme ook leuk een keertje rollerbanken met z,n allen
ik ben ook reuze benieuwd wat die witte in huis heeft?
zeg maar wanneer en waar?
dan zou ik graag een spa blauw willen
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
10 sep 2007 21:31 |
|
|
horn
PF #57
|
geen wit biertje? glaasje melk?
|
10 sep 2007 21:37 |
|
|
drknauf
|
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
10 sep 2007 21:40 |
|
|
Lydia
|
Bailey's met ijs voor mij, graag, Jurgen!
Oja, Horn: ze start wel maar valt uit (lekker eigenwijs, hè?)
|
10 sep 2007 22:01 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Zeggum, Lydia, wat doe jij eigenlijk in dit "de mijne is langer" topic?
53 minuten Venlo -> Breda, deur-tot-deur, 133km gemiddeld, tijdens de kwartfinale van het EK voetbal geloof ik ... Een van de weinige keren dat ik 3 auto's onderweg tegenkwam op 114km
(maar wel bijna de hele 2e helft thuis gezien!)
|
10 sep 2007 23:08 |
|
|
Mick
|
Je kunt je afhankelijk van de situatie best afvragen of borden er terecht staan. Als er echter borden met snelheidsbeperking staan dan houdt het overige verkeer geen rekening met verkeer dat bijna 4x de toegestane snelheid rijdt. Wanneer en waar dan ook.
_________________________________________ Geniet van wat je hebt en wees blij voor wat een ander heeft!
|
11 sep 2007 9:00 |
|
|
ppp 356
|
Als er al verkeer is
|
11 sep 2007 9:03 |
|
|
Mick
|
Gezien het tijdstip en het verkeer in tegenovergestelde richting lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat dat er geheel niet was.
_________________________________________ Geniet van wat je hebt en wees blij voor wat een ander heeft!
|
11 sep 2007 9:12 |
|
|
red devil
971 Panamera gts
991 Turbo S /ex
930 Turbo (ex) /
970 Panamera (ex)Zwolle
|
Wat mij opgevallen is dat de p begon te fluiten boven de 270 kmh. Een soort vacuum zuigen of zo. Hebben jullie dit ook bij die snelheden?
_________________________________________ TURBO EARGASM !
|
11 sep 2007 9:35 |
|
|
ppp 356
|
|
11 sep 2007 9:36 |
|
|