Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 21:33

Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Zou dit mogelijk zijn? 
Auteur Bericht
Bericht 
Olaf schreef:
funnyname schreef:
.. alleen de BTW, RDW en invoer komen bovenop het aankoop bedrag.

Patrick moet gewoon even zorgen dat dat ding lang genoeg op zijn naam staat alvorens hij terug naar Nederland emigreerd :idea:

Hoe het zit met 'n type goedkeuring weet ik niet exact :roll:
- maar volgens mij is er 'n mogelijkheid om op het type van de donorauto te blijven rijden :idea: :wink:

dan mag Patrick's gezin niet in Nederland wonen terwijl ie zelf in 't buitenland zit, ken zijn situatie niet, of hij al dan niet met volledig gezin buiten NL zit,
maar de belastingsdienst geeft geen vergunning af voor gratis import als vrouw en kinders nog in NL wonen...

13 sep 2007 0:35
Bericht 
Olaf schreef:
- maar volgens mij is er 'n mogelijkheid om op het type van de donorauto te blijven rijden :idea: :wink:

Becks zijn niet op donor chassis gebouwd

13 sep 2007 0:36
PorscheForum Super Junkie
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Ziet er super uit, maar als de wagen echt zoveel gaat kosten zou het het mij niet waard zijn.
Het blijft tenslotte een replica en dat feit zal deze wagen blijven achtervolgen.
Ook bij latere "verkoop"

Laatste update 22/10/2013

13 sep 2007 11:22
Profiel WWW Facebook 
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Ik denk dat dat wel meevalt. (eh niet de prijs, maar de rest)
Hoeveel 904 replica's ken jij? er is waarschijnlijk maar een heel kleine markt voor, maar eventuele (hoge) afschrijving zou me er niet van weerhouden hoor...
En dat 't een replica is? Ach, als er veel originele Porsche onderdelen opzitten en ie precies zo is gebouwd als de originele, wat is dan het verschil met een compleet gerestaureerde echte 904 waar veel onderdelen van zijn vervangen?
Inderdaad, het chassinummer en de originaliteit.
Ik ken verzamelaars (en weet van 'n comedian) die welliswaar originele auto's hebben, maar waar qua originalteit net zo veel vragen bij kunnen worden gesteld.

Ik vind het eerder een kans om een auto die niet binnen bereik is alsnog te kunnen rijden.

13 sep 2007 12:29
Profiel WWW
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Dat is natuurlijk een persoonlijke keuze.
Maar stel je kan/moet (om maar een voorbeeld te geven) kiezen tussen een Ferrari F40 replica (hoe mooi ook nagemaakt) of een originele correcte 308.
Beide voor dezelfde prijs.
Welke van de twee zou je nemen en welke denk je dat sneller bij verkoop een kandidaat vind die een correcte prijs wil terug geven ?
Een replica is een persoonlijke keuze maar is in de meeste (neen niet alle , ik denk aan de 356 speedster replica's) gevallen iets waar je nog moeilijk vanaf geraakt (tenzij met hopen geldverlies)

Laatste update 22/10/2013

13 sep 2007 12:50
Profiel WWW Facebook 
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
De vergelijking is meer : originele 911T versus 904GTS relica....

da's toch een wat minder complexe keuze, lijkt me. :wink:

13 sep 2007 13:24
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
De echte 904 was ook van polyester.

mhaschreurs.hyves.nl

13 sep 2007 14:35
Profiel Facebook 
Bericht 
patrick911 schreef:
En dat 't een replica is? Ach, als er veel originele Porsche onderdelen opzitten en ie precies zo is gebouwd als de originele, wat is dan het verschil met een compleet gerestaureerde echte 904 waar veel onderdelen van zijn vervangen?
Inderdaad, het chassinummer en de originaliteit.

scheelt wel een groot stuk meer dan je denkt

Afbeelding

Afbeelding

13 sep 2007 15:21
Antwoord op onderwerp   [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2