Auteur |
Bericht |
996driver
|
Spuitwerk niet zo netjes gedaan. En er was echt 175000 km in geleefd. Maar ik ben vrij kritisch.
|
10 sep 2007 22:51 |
|
|
horn
PF #57
|
alleen op de bijrijderstoel toch? is nl dat de chauffeur niet helemaal over de bijrijderstoel hoeft te hangen om de leuning naar voren te doen. Zou niet weten waarom de bestuurdersstoel ook 2 knoppen zou moeten hebben . dan zou dit een engels interieur zijn? elektrieke knoppen zitten nl wel goed...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 sep 2007 22:59 |
|
|
Davywag1
911 C4 (ex), Cayenne Turbo (ex) , 997 Turbo9(ex), 991 cabrio Turbo SMontfoort
|
Speciaal voor mensen met 2 linkse handen
_________________________________________ A great man, carries the heart of a little child
|
10 sep 2007 23:04 |
|
|
horn
PF #57
|
even gegoogled. knop hoort idd ook aan de rechterkant van de bestuurdersstoel. weer wat geleerd.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 sep 2007 23:11 |
|
|
TD (zonder I)
Utrechtse Heuvelrug
|
|
11 sep 2007 10:11 |
|
|
Eric
Achter de duinen.
|
|
11 sep 2007 12:42 |
|
|
TD (zonder I)
Utrechtse Heuvelrug
|
Als ik in de markt was voor een 964 coupe dan zat ik daar vanavond. Mooie auto, mooie specs, goede prijs. Actie Arien
|
11 sep 2007 13:13 |
|
|
drknauf
|
zo die lichtblauwe vind ik wel heel fraai hoor jongens mooie kleurrrr
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
11 sep 2007 13:15 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Inderdaad! Mooie kleur ook.
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
11 sep 2007 13:15 |
|
|
Arien
|
Arien is inderdaad in actie gekomen, en enkele lijnen zijn nu definitief uitgezet
Maw
* morgenavond ga ik een polarzilver 964 bekijken van iemand van PCN, onderhouden door de Bock
* contact is opgenomen met de verkoper van deze 964 door jullie gespot,.. (had m zelf natuurlijk ook al gezien ) actie dus
* contact opgenomen over die 993, want deze is helemaal af, met kloppende historie zo het lijkt
Nu overweeg ik me te verdiepen in verzekering, en evt finaciering, want iets achter de hand houden is altijd makkelijk (en mn vriendin wil ook de tuin anders laten aanleggen )
tips altijd welkom zoals altijd
Bedankt voor je tip dan, ik ook namelijk
ik wist het niet zker, maar klopt wel dus,...
|
11 sep 2007 17:36 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Financieren om iets achter de hand te hebben
Je kunt dan beter financieren op het moment dat je geld te kort komt lijkt me... waarom rente betalen over geld wat je achter de hand wilt houden...?
Anders verkoop je toch de boot
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
11 sep 2007 18:04 |
|
|
Eric
Achter de duinen.
|
Als je een oude Porsche moet financieren lijkt het mij beter er niet aan te beginnen. Straks gaat ie stuk en sta je af te betalen op iets wat het niet meer doet of wat je al verkocht hebt.
Beter nog even verder sparen.
|
11 sep 2007 18:12 |
|
|
horn
PF #57
|
ik denk dat arien meer bedoelt hoe hij zijn vrouw gaat uitleggen dat het tuin-aanleg-potje in een 993 is gaan zitten... en in ged-achter-de-hand...
|
11 sep 2007 18:29 |
|
|
Arien
|
niks aan toe te voegen,...
Verkopen? Komt niet in mn gedachte op, ik blijf dan zeker P rijden de komende jaren
Tis de overweging waard, evt fiscaal gezien ook
|
11 sep 2007 18:42 |
|
|
Arien
|
Ik ben erg onder de indruk van de 964 die ik gisteren bekeken heb, zeer goede staat van onderhoud, zeer mooie auto. De verkoper is een echte liefhebber, zeer behulpzaam... in een woord geweldig
Ik overweeg deze aan te schaffen als 2e (liefhebbersauto: voordelen mbt verzekering etc.).
In de komende periode ga ik me nog wel verder orienteren mbt een aantakl andere auto's, maar het zou me niet verbazen als deze 964 me lang bij zal blijven
Contact over de horizonblauwe 964 loopt op dit moment, hou jullie op de hoogte uiteraard
|
13 sep 2007 11:05 |
|
|
drknauf
|
welke was dat dan die je gisteren hebt bekeken? linkje of fotoos?
we hebben het hier nu over zoveel autoos gehad dat ik ff niet meer kan volgen naar welke je bent wezen kijken
|
13 sep 2007 11:56 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Het ziet jou natuurlijk wit voor de ogen...
|
13 sep 2007 12:35 |
|
|
dannym
Nissan 350Z
|
|
13 sep 2007 13:36 |
|
|
porschehenk
996 Carrera 4S MK2
Ex 964 Carrera 2 en 993 Targa
|
Niet te koop ergens, gewoon een liefhebber die hem alleen aan een echte liefhebber verkoopt.
_________________________________________ Life is nice, driving 300 in a Porsche even nicer
|
13 sep 2007 14:08 |
|
|
Denniz C2
993 C2
|
Mooie kleur ook !!
Mist alleen nog een dakspoiler en flaporen, anders zou ik denken dat.....
p.s als je over een week of 3 nog niks gevonden heb mag je mij wel eens PB-en
_________________________________________ Ut et Zeeuwse
|
13 sep 2007 14:22 |
|
|
Graaf
NB
|
misschien moet het topic onderwerp aangepast worden in "wat is er allemaal te koop en wat vinden jullie er van ?"
|
13 sep 2007 14:24 |
|
|
Arien
|
Update:
de horizonblauwe 964 die op marktplaats staat van dhr Mulder is vanmorgen verkocht aan Targaflorio zo meld hij mij. Jammer dat ik niet heb kunnen kijken. Gisteren gebeld met hem, interesse getoond, verkoopt ie hem al,.... hmmm
Zeker geld nodig
Gaat nu dus tussen een mij reeds bekend 964, aan Henk voor de foto post
en een nog te bezichtigen 993 te weten: http://www.bossenendebakker.nl/createsi ... to_id=5718
Is het nog te volgen nu,...
Aardig dat mn topic zo gevolg wordt trouwens,... op dit moment wordt mn titel gewoon gevolgd...
is voor jullie het genot van meeleven leuker dan zelf rijden, nee toch
Laatst bijgewerkt door Arien op 13 sep 2007 16:30, in totaal 5 keer bewerkt.
|
13 sep 2007 16:03 |
|
|
drknauf
|
nou rijden is toch ook wel erg leuk hoor
vooral afgelopen zondag zo metz,n allen
|
13 sep 2007 16:22 |
|
|
Graaf
NB
|
ik gok er op dat dat rijden voor Arian nog een maandje en tien pagina's duurt
|
13 sep 2007 16:24 |
|
|
Arien
|
In iedergeval zit er wel een vakantie Thailand aan te komen,...
|
13 sep 2007 16:32 |
|
|