Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 0:58

Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
kosten voor kleppen afstellen? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Porsche 914 2.7 1970 Porsche Panamera GTS 2016 Porsche Boxster Cup
Urmond
Bericht 
Ik zal mijn goede bedoelingen maar even hierbij laten, Voor allen die zich door mijn goedbedoelde teksten gekwetst voelen, mijn excusses. voor diegene die het met mij eens zijn, bedankt. Het ging uiteindelijk over de kosten van het kleppen stellen. Hierop gaf ik een antwoord en een toelichting. Ik denk dan ook dat de vraagsteller voldoende weet. Ondanks dat het een interesante discussie is geworden sluit ik mijn inbreng hierbij af, daar ik denk dat ik een enkeling die zich wellicht herkennen in mijn verhaal tegen de borst aan het stoten ben wat zeker niet mijn bedoeling is. :wink:

Als laatste en dan sluit ik af: Het is puur een ervaring, vandaag wederom met mijn maat op stap geweest voor een 928 3 adressen bezocht in a,dam, velsen, en Utrecht. Mooie texten op marktplaats en via mail, maar ook hier weer hetzelfde liedje, geen hystorie, "de vorige eigenenaar heeft de riemen laten vervangen en de spanrollen" revisie versnellingsbak zonder rekening, enz enz, om te huilen. :cry: Als er iemand is die bij een van deze adressen beweert dat onderhoud en hystorie, en een verhaal niet belangrijk is dan en dus zonder aantoonbare rekeningen en of boekjes zomaar een kleine 8000 € neertelt voor een 928 dan gooi ik vandaag nog mijn hystorie en boekjes in de prullenbak en ga ik mijn onderhoud zelf doen, want dan heeft docementatie echt geen waarde meer.

En hierbij ga ik het laten. :salut:

14 sep 2007 21:28
Profiel WWW Facebook 
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
anton964 schreef:
meneer elven?

als je inconsistent bent moet je dan een pamper aan?

anton964

Ja, om de boel bij elkaar te houden. :wink:

15 sep 2007 10:42
Profiel WWW
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
@Jurrian: begrijp je verhaal, snap wat je wilt zeggen, het komt misschien niet altijd even duidelijk over.

De reactie van Nicolo vind ik zwaar overtrokken.

15 sep 2007 10:53
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2