Ik weet niet hoe het bij een 964 zit.
Maar ik heb het ook eens gehad met wat VW's en ook met een 928.
Ligt er dus aan hoeveel teveel, bij net boven de streep, voorzichtig eruit branden, pruttelen maar wel op toeren houden.
Als je lef hebt, mooi wit streepje trekken en dan door een nauwe straat als het even kan.
Ik heb eens met een VW golf (ja ik zou het niet doen met een 964) de gehele straat in het wit gezet (was echt teveel olie en moest het eigenlijk aftappen).
Met een 928 heb ik op een benzinestation (mijn favoriete hangplek, het ruikt er zo lekker) wel eens een streepje teveel gehad en dan rustig tijdje stationair oproken (koekje erbij), warm rijden snelweg km of 50 en controleren.
Maar 928 zuipt graag olie, dat is dan wel weer een voordeel bij een streepje teveel.
Ik weet niet hoe het met een 964 zit in de motor, is echt een vak apart, maar was bescheiden een beetje ervaring te delen.
Volgens mij is het niet zo een ramp om het op te roken (tenzij je een Nissan MaximaQX rijdt, dan wel).