Auteur |
Bericht |
Jurgen
Westervoort
|
Over Mercedes gesproken... ; heb voor 't eerst meegemaakt dat een auto mij kon volgen terwijl ik toch echt vol doorhaalde in 4, 5 en 6...juist ja...een SLR met twee grijnzende mannen erin...
Andersom vanaf zo'n 140 kmh schoot hij werkelijk 200 meter weg en kon ik de "schade" toen slechts enigzins beperkt houden...(maar het ging al gauw natuurlijk veels te hard, dus beiden van het gas) ; hij zal hooguit mss verbaasd gedacht hebben dat zo'n "oud" model turbo toch nog onverwacht vlot is...
Zelf wijt ik het natuurlijk aan de zware belading, de kratjes op de platgelegde achterbank én aan mijn grote navigator...
Maar wát een auto...en wát een geluid! Vergelijkbaar met de pace-car enkele uren later.
|
17 sep 2007 19:23 |
|
|
Jan 986
Zuid Holland
|
Die Jurgen....
Ik zou me doodschamen om dat hier te melden.
|
17 sep 2007 19:52 |
|
|
drknauf
|
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
17 sep 2007 19:55 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Geloof me, dat heeft hij gedaan....
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
17 sep 2007 19:57 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Zulke auto's zijn er natuurlijk genoeg...lees het aub wel op de goede manier...enkel IK had het nog niet meegemaakt...
Ik was en ben gewoon erg onder de indruk geraakt door de SLR...de indruk dat alles zo makkelijk gaat...daarbij het uiterlijk en het geluid...wauw, nogmaals...
|
17 sep 2007 19:59 |
|
|
drknauf
|
ik liep enkelt gezellig te plagen jongens,
en ja het is op cker een brute auto met een heelheel imponerend/indrukwekkend geluid ja ik heb er ook eens achter gezeten met m,n porsche in de stad welliswaar tussen normaal verkeer hoor , maar zo,n vet geluid
|
17 sep 2007 20:03 |
|
|
Jan 986
Zuid Holland
|
Vanaf 622.420 euro heb je er ook een
|
17 sep 2007 20:05 |
|
|
horn
PF #57
|
nog l*lliger was het voor mij. Ik reed met 170 achter jurgen aan (die 200 meter voor mij reed) toen de SLR die weer 200 meter achter mij reed besloot dat hij wel eens wilde zien hoe snel die zwarte voor mij was. Die kerel trapt op het gas, duikt vlak achter mij naar rechts, knalt me voorbij en schiet voor de vrachtwagen die op de rechterbaan rijdt weer naar links, achter Jurgen.
En ik moet zeggen, hoewel ik 170 reed, leek het alsof ik stilstond. Ik heb weinig met Mercedessen, maar van deze was ik wel erg onder de indruk
Overigens evenals die racinggroene SLR cabrio die op Spa-Franchorchamps op de Mercedesstand stond...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 sep 2007 20:09 |
|
|
drknauf
|
horn tijger
fotoos
yesyesyes show me the pics
|
17 sep 2007 20:14 |
|
|
John
Cayenne
|
|
17 sep 2007 20:20 |
|
|
horn
PF #57
|
camera lag in het vooronder. en ik maak bij voorkeur geen foto's van mercedessen... maar het was een mooie auto, overigens met een opvallend beschaafd geluid.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 sep 2007 20:20 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Om het in jouw taal te zeggen Mikey ; deze was écht dope shit man, helemaal de baas...
|
17 sep 2007 20:22 |
|
|
horn
PF #57
|
... man.
|
17 sep 2007 20:25 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Nou vooruit dan maar
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
17 sep 2007 20:33 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
Foto van de SLR cabrio @ Spa die ik op m'n hyve gezet heb Staan verder nog wat foto's en filmpjes op van zondag maar ik weet niet zeker of die te bekijken zijn voor de niet hyvers onder ons
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
17 sep 2007 20:40 |
|
|
horn
PF #57
|
yep, die was erg cool!
|
17 sep 2007 20:42 |
|
|
roenkie
|
Vond het ook zonde dat de sleutels er niet op zaten Harald
|
17 sep 2007 20:46 |
|
|
horn
PF #57
|
bij ons wel. een of andere nerd heeft hem gestart en een hoop gas gegeven. zacht zoevend geluid - veel minder spectaculair dan ik had verwacht.
|
17 sep 2007 20:47 |
|
|
roenkie
|
Niet die bekende AMG-Hamer die je gewend bent? K zou het bijna in het irritatietopic posten
|
17 sep 2007 20:55 |
|
|
horn
PF #57
|
DAT was wel een cool geluid dat er uit die pacecar kwam. bibberdebibber!
|
17 sep 2007 21:01 |
|
|
John
Cayenne
|
En ik vond er weinig aan....
|
17 sep 2007 21:05 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Die hamer begint pas te slaan bij een beetje meer gang wss. ...
|
17 sep 2007 21:05 |
|
|
roenkie
|
Ja dat klopt, en daarnaast is het natuurlijk kenmerkend voor AMG en is de SLR juist een samenwerking met McLaren
|
17 sep 2007 21:07 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Ik keek juist enthousiast opzij toen de pace-car voorbij was gekomen en zag John nee-schudden...
Hij zal nooit Merc gaan rijden vrees ik...
|
17 sep 2007 21:24 |
|
|
John
Cayenne
|
Nou een sprinter met opbouw en laadklep zit ik wel is aan te denken....
|
17 sep 2007 21:30 |
|
|