Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 21:25

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 172 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Irritatie topic 
Auteur Bericht
Moderator
PF #57
Bericht 
ppp 356 schreef:
Mensen die groter en breder zijn dan jezelf, en dan gaan rechtstaan op een zittribune :bang: :bang: :bang:

idem. en dan elke ronde hun duim opsteken :puker:

17 sep 2007 7:16
Profiel
Moderator
PF # 136
Bericht 
Vergeet niet de man met het kartonnen bordje... :evil:

17 sep 2007 7:55
Profiel
PorscheForum Super Junkie
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
deze jongen bedoellie:

Afbeelding

:cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen:

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

17 sep 2007 15:29
Profiel WWW Facebook 
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
horn schreef:

Idem .... of toeteren :roll: ... als of die F1-piloot dat kan horen :shock:

17 sep 2007 15:58
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Vandaag zijn we gaan winkelen, wat hebben we ons weer g.v.d. geergert aan het personeel, hadden bij een kledingwinkel werkelijk goed ingekocht, het meisje wat ons hielp (was niet erg van harte) maar ging nog. Daarna zei ze dat we naar de kassa mochten gaan, ging niet eens mee :bang: Bij de kassa aangekomen zit daar een of andere muts te bellen hoe gezellig het weekend wel niet geweest was, wij stonden daar letterlijk zonder ons een blik waardig te gunnen, dit deed voor mij de laatste druppel, ik zei tegen die telefoonk@t,
hé muts, zie je dit liggen, hang maar terug want wij zijn weg.

Jammer voor de baas deze gemiste omzet, maar jammer dan.

17 sep 2007 16:48
PorscheForum Junkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02. Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
Bericht 
horn schreef:
ppp 356 schreef:
Mensen die groter en breder zijn dan jezelf, en dan gaan rechtstaan op een zittribune :bang: :bang: :bang:

Minstens net zo irritant: Een stel italiaanse Ferrari fans achter je die iedereen die op ff op de trap ging zitten er in grove en duidelijke bewoordingen weer vanaf schreeuwden alsof de tribune van hen is :evil:

17 sep 2007 16:57
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Nog iets om te ergeren.
Een andere randdebiel vind het zo leuk om iemand hier te kopieren en onder deze persoon zijn naam dingen te posten en zo dus dingen verkondigt waar het forumlid niet achter staat (Momenteel is MetalGreenSC (dubbel T) , Frost (0 ipv O) en Ik (streepje onder ipv midden) gedubbeld)

ik had dit probleem al samen met MetalGreen SC in het topic daarvoor gemeld maar deze zijn verdwenen.
Dit doet me zeer sterk nadenken

Laatste update 22/10/2013

17 sep 2007 17:44
Profiel WWW Facebook 
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Eerst dacht ik dat ook , maar toen de draadjes die daarover opgestart waren (eentje door mij en eentje door MetalGreenSC waar John op geantwoord had en het draadje gesloten) in het Topic voor Forumvragen verdwenen waren ben ik gaan twijfelen.
Dat kan deze mafkees die je bedoeld niet.
Dat kan zover ik weet enkel een Admin of een Moderator :idea:

Het rare ook is dat het enkel eerst mijn account en dan die van Frost was (de twee personen die zacht gezegd wel eens voor wat opschudding zorgen) .
Pas toen het MetalGreenSC was opgevallen en deze dat gemeld had is ook zijn accout gedubbeld.
KLIKKERDEKLIK

Die mafkees die je aanhaalt heeft nog niets met Babs te maken gehad en zou bvb Guy zijn accout gedubbeld hebben moest hij erachter steken.

Moest dit een grapje zijn van iemand van de verantwoordelijken hier vind ik dat die op de vingers zou moeten getikt worden. Dit gaat echt te ver en zou een duidelijk machtsmisbruik zijn

17 sep 2007 17:54
Profiel WWW Facebook 
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
:shock: Das nie normaal, we moeten dus goed opletten naar wie we reageren :?: :!: :?: :!:

17 sep 2007 18:33
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
911-lover schreef:

Het rare ook is dat het enkel eerst mijn account en dan die van Frost was (de twee personen die zacht gezegd wel eens voor wat opschudding zorgen) .

Ken niets van Hacken, en weet ook niet hoe zulke dingen in zijn werk gaan, echter een ding weet ik zeker, als ik zou hacken voor de fun, koos ik toch wel enkele opvallende figuren uit :lol:

Ik geloof niet in de theorie van een admin of mod, maar gezien het aantal leden van dit forum, is het zeker niet uitgesloten dat het een van de leden is :idea:

Op het forum zitten genoeg mensen met meer kennis van computers dan de doorsnee gebruiker.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

17 sep 2007 19:18
Profiel WWW
Hasselt/België
Bericht 
Het moet idd een insider zijn die hier langer zit , anders zou Frost niet genomen worden.
MetalGreen is niet opvallend maar enkel gehacked omdat hij een draadje over dit probleem gestart had.
Verder moet het geen hacker zijn. Iedereen kan dit opstarten.
Dadelijk kan ik een account met jouw gegevens starten als ppp-356.
Geen enkel probleem . enkel kan ik geen topics verwijderen als gewoon lid.
En opvallende personen , OK , maar waarom geen Horn bvb persoon met de meeste posts en door het francorchampsweekend de eerste keer in weken als meeste poster in de maand en in de 7 dagen van de eerste plaats verdreven :?: Ook die naamcis makkelijk en met een kleinigheidje te veranderen
Ik ben niet achterdochtig , maar enorm waakzaam geworden. Heeft met mijn opvoeding en meegemaakte dingen te maken :wink:

17 sep 2007 19:23
Profiel WWW Facebook 
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Sommige mensen maken hun leven moeilijker dan nodig. :wink:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

17 sep 2007 19:25
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
koen, paranoia.
de laatste jaren ben jij vele malen boven mij geeindigd in de top poster in de laatste 7 dagen lijst. wat bedoel je met je opmerking. dat ik dit doe? :roll: mag hopen dat je dat niet bedoelt.
kom net thuis van mijn werk en kan overdag niet op het forum.
sorry, ga me er ook niet bezighouden. heb wel wat beters te doen.

17 sep 2007 19:27
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Deze discussie gaat een vervelende kant op. Mensen (ja: moderators zijn ook mensen :D ) impliciet beschuldigen..... Maak het hard (ip adressen!) of insinueer niet

17 sep 2007 19:33
Profiel
Brecht Antwerpen België
Bericht 
:thumright:

17 sep 2007 19:34
Profiel WWW
Hasselt/België
Bericht 
Heb ik niet en nergens gezegd Harald.
Je moet lezen wat er staat en waarop het een antwoord is.
Als jij dit ergens uit leest ben niet ik diegene die paranoia is.
Ik heb niemand hier beschuldigd maar enkel verteld dat het vreemd is dat draadjes verdwenen zijn (wat eenlid niet kan) en door de keuze van de mensen die gehacked zijn dit mij tot nadenken brengt.
Dat ze een nieuwe account aanmaken , who cares.
Dat ze in mijn naam gaan antwoorden maakt me zeker zorgen.
Als dat geen probleem is voor sommigen maakt het ook zeker niet uit als er als grap meerdere leden een dubbelaccount krijgen en dingen gepost worden.
U zegt maar hoor , ik speel gewoon mee.
Mij niet gelaten.
Dan kan ik ook lachen , maar ben zeker dat diegene die het nu niets ernstigs vinden er vlug iets tegen zullen ondernemen

17 sep 2007 19:39
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF # 136
Bericht 
911-lover schreef:
En opvallende personen , OK , maar waarom geen Horn bvb persoon met de meeste posts en door het francorchampsweekend de eerste keer in weken als meeste poster in de maand en in de 7 dagen van de eerste plaats verdreven :?:

Wist niet dat het hier een wedstrijd was :shock:

17 sep 2007 19:40
Profiel
Bericht 
met z,n allen halen we koen nog niet eens in :shock: :roll: :D :wink:

17 sep 2007 19:57
Profiel WWW Facebook 
Hasselt/België
Bericht 
Neen , het is helemaal geen wedstrijd (in mijn ogen toch niet) (Ik post dan ook geen 5 posts onder elkaar in hetzelfde draadje binnen de 5 minuten)
Maar hier zijn een paar profi's die dingen graag uit hun context trekken.
Mijn antwoord dat dus al enkele malen gequote is was een antwoord op onderstaande vraag die telkens "vergeten" werd meegequote te worden

ppp 356 schreef:
een ding weet ik zeker, als ik zou hacken voor de fun, koos ik toch wel enkele opvallende figuren uit :lol:

Als het gehacked is (want hoe zijn anders draadjes verdwenen :?: ) moet het iemand zijn die hier niet vertrouwd is en nam die Frost niet , maar zoals door Paul aangehaald opvallende personen .
Daar wilde ik dus op duiden :!:

Laatst bijgewerkt door 911-lover op 17 sep 2007 20:30, in totaal 1 keer bewerkt.

17 sep 2007 20:00
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
jongens we kunnen wel allemaal gaan lopen wijzen naar een en ander, maar ik denk dat de die hards van hier, het allemaal goed bedoelen, ondanks de verkeerde begrippen/uitleggen hoe je het ook wilt noemen :idea:

17 sep 2007 20:12
Profiel WWW Facebook 
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
wat een gehannes zeg......

De aangehaalde topics van Koen heb ik weggehaald om gezeik over deze grappen te voorkomen....

maar Koen, voor het eerst in de Porscheforumgeschiedenis ga ik (en ik heb altijd mijn handen boven je gehouden omdat ik je nou eenmaal een toffe vent vond) je finaal afvallen.

Ik verwijder postings om totaal gezeik te voorkomen, deze zooi en beschuldigingen en wat doe jij......als een wilde om je heen trappen en weer alles oprakelen.......

Jammer Koen..........ik begin me nu voor het eerste openlijk te irriteren aan je, geloof me dat komt zelden voor en das geen goede ontwikkeling.

Ik ga me nu ook zeer arrogant opstellen............en heb geen zin in ellelange postings........enorme PB wisselingen daar pas ik voor...ik ga nu zeer veel vegen en bot verwijderen....tis een Porscheforum geen kleuterklas..

John (moderator en boos).

en nu weer als de sodemieter over Porsches jippie........ja

17 sep 2007 20:41
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
John, sorry dat ik me er mee bemoei maar Koen probeerd alleen te waarschuwen..neem hem dan ook gewoon serieus, dat doe ik ook en anderen doen dat ook!

Kijk, kan zijn dat het NU nog als geintje is bedoeld maar zo iemand kan ook HEEL erg lelijke dingen gaan schrijven en dan komt de werkelijke persoon ineens als heel slecht uit de hoek. Ik denk niet dat ik, in mijn geval hier op zit te wachten en Koen al helemaal niet.

Zelf is het veranderen van de accounts etc me nog niet opgevallen omdat ik tussendoor maar heel even online was .. Bij deze. Peace :sunny:

17 sep 2007 21:17
Profiel Facebook 
Hasselt/België
Bericht 
Had je me net zoals je (enkel) MetalGreen geinformeerd had bij het verwijderen van die draadjes en een uitleg had ik me geen vragen moeten stellen.
Dan had je ook dadelijk de post van "de annonieme lolbroek" kunnen verwijderen.

Als afsluiter van jullie weekendje zal ik ook hier (net als in de PB aan je) de kers op de taart zetten (voor het geval de leden hier die wel graag met me te doen hebben zich afvragen waar ik blijf)
Na de Herfstrit die ik voor de mensen van het forum hier heb opgestart en al de derde keer doe zijn jullie hier voorgoed van me af.

Bedankt voor de bijna drie over het algemene mooie jaren hier .
Tot dan post ik rustig door

17 sep 2007 21:22
Profiel WWW Facebook 
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
John schreef:
wat een gehannes zeg.......................................

en nu weer als de sodemieter over Porsches jippie........ja

17 sep 2007 21:33
Profiel
Westervoort
Bericht 
"Jullie weekendje" en "kers op de taart" impliceert een verband die toch echt niet bestaat Koen.

Verder met Porsche idd.

17 sep 2007 21:36
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 172 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende