een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
zeg maar tegen JEAN dat ik een speciale uitlaat service heb voor porsches,
kost hem enkelt een tankje benzine
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
14 sep 2007 2:03
LOWrider_NL
Volvo V40
Zuilichem
Division schreef:
El_Ganador schreef:
Jan Stuivenberg is kennelijk een man met SMAAK! Prachtkar!!
Jan heeft een 959 die jammer genoeg niet veel uitgelaten wordt..iemand wel eens bij hem op bezoek geweest?
Ik heb hem al een keer een nette brief geschreven, nadat ik met hem heb staan praten toen ik deze foto's aan het nemen was, maar nooit meer reactie op gehad. Jammer
_________________________________________ Focus Automotive Art www.automotiveart.nl
14 sep 2007 11:41
Jort
Groningen
Division schreef:
El_Ganador schreef:
Jan Stuivenberg is kennelijk een man met SMAAK! Prachtkar!!
Jan heeft een 959 die jammer genoeg niet veel uitgelaten wordt..iemand wel eens bij hem op bezoek geweest?
Paar van zijn supercars, waaronder de 959, vorig jaar uitgebreid in de verschillende autoprogramma's aan de tand gevoeld. Helaas had hij toen de Veyron nog niet.
Klopt. Ze zijn ook bij Autowereld geweest (?). Verder komen ze een paar keer per jaar buiten voor een goede-doelen-rit (droomrit). Die Veyron stond geplanned voor mei dacht ik maar is er ook nog steeds niet volgens mij.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum